Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Prawdopodobnie najmocniejszy CZP w PL
269 KM i 464 Nm
Jedyna zmiana w gratach to wkładka filtra powietrza na K&N plus PB98. Całość prac to sterownik silnika i skrzyni.
Dzieło genialnego i przeskromnego Witka z R-performance: www.rperformance.pl którego polecam, bo zajmuje się klientem jak rzadko kto. Witek dzięki jeszcze raz jeśli to czytasz
Jeśli chodzi o wrażenia to miazga, blisko 70 KM na plus robi robotę.
Internecie płoń
269 KM i 464 Nm
Jedyna zmiana w gratach to wkładka filtra powietrza na K&N plus PB98. Całość prac to sterownik silnika i skrzyni.
Dzieło genialnego i przeskromnego Witka z R-performance: www.rperformance.pl którego polecam, bo zajmuje się klientem jak rzadko kto. Witek dzięki jeszcze raz jeśli to czytasz
Jeśli chodzi o wrażenia to miazga, blisko 70 KM na plus robi robotę.
Internecie płoń
Ostatnio zmieniony 08.04.2022, 15:01 przez Art e on, łącznie zmieniany 3 razy.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
To teraz jeszcze 4motion bo na FB widziałem że też ogarniają
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Kuszący temat olek1305 ale koszty rzędu 40 tys. PLN to za dużo kasy jak na upgrade auta do jazdy na codzien. 4łap ma lepszy start, później różnica masy+opory niwelują przewage. Potrzebna tylko dobra guma żeby złapała przyczepność i dlatego za tydzień wjeżdżają już letnie Bridgestone Potenza Sport - sprawdzę jak trzymają, jak słabo będzie podmiana na Goodyear Eagle F1 SuperSport/Pilot Sport 4S. Na ten moment przy 120 km/h i wdepnieciu gazu kontrolka ESP miga jak stroboskop na Sunrise
Później downpipe i intercooler-wyskoczy ponad 300 KM tylko czy skrzynia to dźwignie... Zobaczymy
Później downpipe i intercooler-wyskoczy ponad 300 KM tylko czy skrzynia to dźwignie... Zobaczymy
Ostatnio zmieniony 08.04.2022, 16:44 przez Art e on, łącznie zmieniany 1 raz.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
aż będę czekał, ciekawi mnie jak skrzynia przy 300KM ja nie bawię się w to bo sądzę że 200Km+ potrzebny 4motion xd bo będzie gubił mocno trakcjeArt e on pisze: ↑08.04.2022, 14:54Kuszący temat ale koszty rzędu 40 tys. PLN to za dużo kasy jak na upgrade auta do jazdy na codzien. 4łap ma lepszy start, później różnica masy+opory niwelują przewage. Potrzebna tylko dobra guma żeby złapała przyczepność i dlatego za tydzień wjeżdżają już letnie Bridgestone Potenza Sport - sprawdzę jak trzymają, jak słabo będzie podmiana na Goodyear Eagle F1 SuperSport/Pilot Sport 4S. Na ten moment przy 120 km/h i wdepnieciu gazu kontrolka ESP miga jak stroboskop na Sunrise
Później downpipe i intercooler-wyskoczy ponad 300 KM tylko czy skrzynia to dźwignie... Zobaczymy
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Tyle wytrzymuje Problem robi się jak ktoś pójdzie na całość i dobije do +450 KM, bo tyle można wydrzeć przy kompletnym stage 3 z tego silnika. Ale koszty będą astronomiczne...
Co do trakcji i to ze 150 KM przy słabej gumie będzie latać na boki. Stąd lepsze opony i skrzynia softem potraktowana żeby tak nie rwało oblednie trakcji na pierwszych 2-3 biegach. Do tego po czarach Witka skrzynia pracuje prawie tak gładko jak ZF w BMW Zniknęły dzikie szarpnięcia, niezdecydowanie, dziwne redukcje czy podbijanie biegów - na serio inny świat (polecam takiego moda do każdej skrzyni DSG).
Można pójść dalej i powymieniac co się da (zawieszenie, stabilizatory, dodać rozpórki, hybrydowe turbo itd.) tylko trzeba się już zafiksowac na takim projekcie i uznać auto za praktycznie niesprzedawalne lub z gigantyczna strata. Ale co kto lubi
Co do trakcji i to ze 150 KM przy słabej gumie będzie latać na boki. Stąd lepsze opony i skrzynia softem potraktowana żeby tak nie rwało oblednie trakcji na pierwszych 2-3 biegach. Do tego po czarach Witka skrzynia pracuje prawie tak gładko jak ZF w BMW Zniknęły dzikie szarpnięcia, niezdecydowanie, dziwne redukcje czy podbijanie biegów - na serio inny świat (polecam takiego moda do każdej skrzyni DSG).
Można pójść dalej i powymieniac co się da (zawieszenie, stabilizatory, dodać rozpórki, hybrydowe turbo itd.) tylko trzeba się już zafiksowac na takim projekcie i uznać auto za praktycznie niesprzedawalne lub z gigantyczna strata. Ale co kto lubi
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
No tak, patrząc na koszty to taniej wyjdzie sprzedać i kupić wersje 272/280 KM czyli fabryczny stage 1 z 4motion.
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Problem polega na tym, że z roku na rok auto jest zubożone (gorszy wyświetlacz przed kierowca), kierownica z dotykiem, MIB bez czytników kart etc. Tak więc Arteona po 2018 to zmiany na gorsze a nie lepsze niestety. A już po lifcie z tymi lampami z tyłu ala lexus z lat 90-tych i świecącym wiespaskiem w grilu kompletnie odpada.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Co do lamp tylnych i wieśpaska przyznam rację ... tylko jaka jest alternatywa za te pieniądze w dzisiejszych czasach ? Kura ? Seat ?Art e on pisze: ↑08.04.2022, 20:01Problem polega na tym, że z roku na rok auto jest zubożone (gorszy wyświetlacz przed kierowca), kierownica z dotykiem, MIB bez czytników kart etc. Tak więc Arteona po 2018 to zmiany na gorsze a nie lepsze niestety. A już po lifcie z tymi lampami z tyłu ala lexus z lat 90-tych i świecącym wiespaskiem w grilu kompletnie odpada.
Ja się spóźniłem z zakupem auta. Zdecydowanie wersja przed FL bardziej mi się podoba ale cóż zrobić.
Cieszę się jednak że moje auto przyjechało po 8 miesiącach z datą produkcji 2022 i rabatami które funkcjonowały wcześniej.
Gratuluję tuningu .. nawet nie wiedziałem że tyle da się wycisnąć .... Dobrze że przecierasz szlaki.
Ostatnio zmieniony 09.04.2022, 00:03 przez olek, łącznie zmieniany 2 razy.
MY 2022 R-Line TSI 190 kM
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Ciężko z alternatywa na chwilę obecną niestety... przyznaję rację. Miałem rezerwacje na Formentora VZ5 (wiem, wiem nie ta liga ale wziąłbym go ze względu na 5 cylindrow...) ale jak dowiedziałem się że będzie za jakieś (UWAGA!) 2 lata, bez gwarancji ceny to odpuściłem.
Ja też liczyłem na max 250 KM, ale Witek pokazał, że zna się na tym co robi i to wręcz genialnie
Ja też liczyłem na max 250 KM, ale Witek pokazał, że zna się na tym co robi i to wręcz genialnie
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
A poniżej moja świeża modyfikacja, niby wzrost raptem o około 50KM, ale przyjemność z jazdy kompletnie odmienna, spalanie bez zmian, dodatkowo wrzucam czasy na 0~100km/h przed i po modyfikacji.