Nie wiem na ile wam to pomoże i czy ktoś to robił w ten sposób - ale ponizej screeny jak to wygladało w mojej DQ381 - niestety zrobione było trochę żle bo faktycznie były momenty ze trzymał 2200 i tak mulił zamiast przy minimalnie wscisnietym gazie wrzucać kolejne biegi. Miało to być zrobione od nowa w zależności od pedału gazu ze miał szybciej reagować. Jak bym miał dostęp do softu to bym sobie sam zrobił
Oni to robią na takiej matrycy - gdzie w pionie są biegi, w poziomie %pedału gazu a podane wartości to predkość pojazdu - czyli nie jest to zwiazane z predkością obrotową silnika . Można to znaleść na forach, szczególnie ci od mocnych GTI z tym walcza
Zobaczcie na pierwszej fotce jak ta sam predkosc się powtarza dla tego samego % gazu, dopiero pożniej idzie w górę, a powinno być wg mnie płynnie.
Ostanie zdjęcie to była moja propozycja, powiedział mi ze to prawie jak oryginał - a ja mówie ze tak ale jest wystopniowane, Nie miałem okazji tego sprawdzić niestety.
has context menu
Soft skrzyni DSG
Re: Soft skrzyni DSG
Czyli przy lekkim wciśnięciu gazu 6% z 6 na 7 zmienia u Ciebie przy 103km/h? To tak jak przy trybie S praktycznie.
Wydaje się, że nachylenie/obciązenie silnika też powinno tu mieć znaczenie, bo oryginalnie z 6 na 7 przy lekko wciśniętym gazie wrzuca przy 71km/h ale gdy bez zmiany wciskania gazu wjeżdża na górkę to redukuje na 6 albo 5 i utrzymuje wciąż te 71km/h.
Wydaje się, że nachylenie/obciązenie silnika też powinno tu mieć znaczenie, bo oryginalnie z 6 na 7 przy lekko wciśniętym gazie wrzuca przy 71km/h ale gdy bez zmiany wciskania gazu wjeżdża na górkę to redukuje na 6 albo 5 i utrzymuje wciąż te 71km/h.
Re: Soft skrzyni DSG
No nie było to do konca dobrze zrobione, miałem jechać na poprawkę ale samochód ukradli. Teraz sie zastanawiam czy w Arteonie cos zmieniać, ale jeszcze nim porzadnie nie pojezdziłem aby wyczuć.