LPG do 2.0 tsi 190KM

d7d
Member
Posty: 162
Rejestracja: 23.04.2017, 18:45

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: d7d » 21.02.2018, 15:20

k1coR pisze:
21.02.2018, 09:43
Ja pie....LPG plus chlapacze i jazda...Oszczędność z d...poza tym LPG w TSI/TFSI i tak potrzebuje dawki paliwa co jakiś czas. Proponuje jednak kupić 1.5 jak chcesz oszczędzać na paliwie.
Nie zawsze potrzebuje dawki Pb.
Odpala na gazie.
Np. cos takiego
Prins Direct Liqui Max VI generacja LPG do aut z bezpośrednim wtryskiem! Niesamowite możliwości dla wymagających: brak potrzeby używania benzyny, brak ingerencji w układ chłodzenia, brak wtryskiwaczy LPG! Instalacja jest całkowicie bezobsługowa!

LPLG czy Pb - na jedno wychodzi czym zasilany jest silnik.
Nie widzę powodu dla wyśmiewania zasilania w LPG.
VW robi fabryczne CNG - i to też ma być powód do wyśmiewania?
Chlapacze nic nie mają do LPG / CNG / Pb ON.
Równie dobrze można wyśmiewać tuning silnika, dorabianie wydechu czy podobne rzeczy.
Nie masz kasy na silnik o większej mocy to go tuningujesz :)

Nie posiadam samochodu z zasilaniem LPG i nie polecam, ale wyśmiewanie to inna sprawa.

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: kriss555 » 21.02.2018, 18:19

Rkarcz pisze:
21.02.2018, 13:00
Szczepi20 na forum mazda6forum.pl jest wątek o LPG dla silników z bezpośrednim wtryskiem.

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=48&t=4636

Ci co mają sobie chwalą. I w Maździe nie jest to chyba takie proste przez wyższe sprężanie rzędu 13-14, a nie 10. I działa.
Oczywiście zgadzam się z przedmówcami że to trochę dziwne kupować auto za tyle i ładować LPG.
Śmieszne, ale nie niemożliwe. ;)
Mazda 6 i tak do wybitnie tanich nie nalezy ale przyzwoita kupisz za 120 tys, arteon jednak jest jednak duzo drozszy

Rkarcz
Senior Member
Posty: 645
Rejestracja: 17.01.2018, 22:34

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: Rkarcz » 21.02.2018, 21:39

kriss555 kolega pyta a ja chcę mu pomóc w zakresie o jaki pyta bez dywagacji nad sensem jego rozważań.
Chce mieć LPG? Co mnie to obchodzi..? Ja chcę mieć chlapacze i wiem z jaką to się spotkało reakcją. :D
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit

Lazi
Senior Member
Posty: 462
Rejestracja: 13.08.2017, 22:37

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: Lazi » 21.02.2018, 22:44

d7d pisze:
21.02.2018, 15:20
LPG czy Pb - na jedno wychodzi czym zasilany jest silnik.
Nie widzę powodu dla wyśmiewania zasilania w LPG.
VW robi fabryczne CNG - i to też ma być powód do wyśmiewania?
Chlapacze nic nie mają do LPG / CNG / Pb ON.
Równie dobrze można wyśmiewać tuning silnika, dorabianie wydechu czy podobne rzeczy.
Nie masz kasy na silnik o większej mocy to go tuningujesz :)
W punkt. O ile zwiększanie mocy jeszcze mogę zrozumieć to podkręcanie dźwięku na bardziej "rasowy" kojarzy mi się z robieniem dziur w tłumikach i zakładaniem chromowanej końcówki na wydech, ale kto co woli i nic mi do tego. A co do kosztów. Czy to, że ktoś wydał na samochód te 170 tys. musi oznaczać, że nie chce sobie oszczędzić korzystając z tańszego paliwa? Nie widzę związku.

M77
Junior Member
Posty: 5
Rejestracja: 06.01.2018, 00:35

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: M77 » 21.02.2018, 23:03

Tipo jest z gazem i mozna miec w tej cenie 3 sztuki.....

Jacekpolok
Senior Member
Posty: 621
Rejestracja: 22.12.2017, 21:50

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: Jacekpolok » 22.02.2018, 01:29

Rozumiem ze pytabie do lpg bylo jednak na powaznie. Kolego ktory pytasz- lpg nie znam sie nie pomogę. Jednak zastanow sie cxy warto. Szkoda gwarancji. Vw ma sporo bledow wiec dobrze brac gwarancje przedluzona. Jezeli nie kupieles jeszcze auta to bierz 1.5tsi. A gdybym mial byc szczery to zamiast 1.5tsi arteon moze lepiej kia na full- wyjdzie troche taniej, mniejsze spalanie a wyposażenie jest w wilu aspektach lepsze.

d7d
Member
Posty: 162
Rejestracja: 23.04.2017, 18:45

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: d7d » 22.02.2018, 20:01

@M77 - odpowiedź nie jest na temat. Nie dyskutujemy o Tipo LPG vs. Arteon LPG.

macjek
Junior Member
Posty: 2
Rejestracja: 01.03.2018, 23:07

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: macjek » 01.03.2018, 23:29

Siemanko,
Natrafiłem na ten temat przez przypadek na googlach i aż musiałem założyć konto, mimo, że nie mam Arteona, żeby się tu udzielić. Jak czytam komentarze tych wszystkich Januszy, którzy pieprzą kocopoły "kupił auto za 200 tys. i gaz wstawia" to już mnie zbiera na wymioty. I co ciekawsze, wypowiadają się ludzie, którzy jeżdżą dieslem albo gazem jeździli ostatni raz w Renault Megane na gaźniku z 98r. Ludzie, jesli nie macie pojęcia o czym mówicie to po prostu tego nie róbcie. Ja, jeśli się na czymś nie znam to unikam dyskusji - święto. W grudniu 2017 kupiłem A4 Allroad 2.0 TFSI z 2014r i też przeszukiwałem internet w celu pozyskania informacji ale od ich nadmiaru aż robi się coś w głowie. Ja po prostu zadzwoniłem do serwisu, który był najbardziej polecany w Polsce - ENERGY GAZ POLSKA, mimo że jestem z Rzeszowa i mam tam prawie 300km. Na dzień dzisiejszy na gazie zrobione jest już 12-13 tys km. Jeździ się dokładnie tak jak na benzynie, zero spadków mocy. Jedyna różnica to ta przy kasie. Na ok 10l spalonego gazu pobiera litr benzyny. W porównaniu do tego, co żarło dotychczas (15l Pb w mieście - 15l LPG i 2l PB) to niebo a ziemia. Jeszcze dużo czasu musi minąć, żeby ludzie zrozumieli, że czasy kaszlenia, nie trzymania wolnych obrotów i strzelania z rury na LPG minęły 10 lat temu. Na LPG przełącza się przy 35st a więc, przy tych zimowych temperaturach jadę na LPG po około 2-3km. W lecie podejrzewam zajmie to do 30 sekund. Od razu zastrzegam. U mnie w domu zawsze były diesle, z racji ekonomii ale A4 na chwilę obecną jest najtańszą opcją podróży. Polecam EGP. Konkretni ludzie i profesjonalne podejście. I Ci szamani, którzy wróżą koszty montażu z fusów - nie, koszt takiej instalacji to nie 10-12 tysięcy. Moja instalacja kosztowała 4600zł - komplet, za wszystko. Ale z racji tego, że miałem akumulator w bagażniku pod kołem zapasowy to musiałem zaopatrzyć się w nowy, mniejszy i Panowie w EGP przełożyli go ładnie do boczku w bagażniku. A więc ten akumulator to był koszt jeszcze 700zł. Brak wlewu wstydu w zderzaku, przejściówka przy wlewie Pb a kontrolka schowana w zapalniczce. Ktoś, kto nie jest specem nawet po otworzeniu maski nie będzie wiedział, że ta instalacja jest tam zamontowana.
Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 03.03.2018, 13:20 przez macjek, łącznie zmieniany 1 raz.

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: kriss555 » 02.03.2018, 07:27

Kolego gratulujemy zadowolenia z instalacji gazowej w audi A4. My jednak rozmawiamy o fabrycznie nowych samochodach na gwarancji ktora gaz z automatu uniewaznia a naprawy sa tu jednak drogie. Pozatym silnik 2.0 tsi z 2014 roku to wbrew pozorom calkiem inna konstrukcja niz te w arteonach. Oczywiscie , wszystko mozna zagazowac jak sie chce,mozna kupic mercedesa s amg za 1mln zl i zagazowac... tylko po co

d7d
Member
Posty: 162
Rejestracja: 23.04.2017, 18:45

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: d7d » 02.03.2018, 12:33

Moim zdaniem tuningowanie silnika też unieważnia gwarancję, tylko niektórym się wydaje że będą sprytniejsi niż VW.
Do nowoczesnych silników TSI i TFSI jest przeznaczona najnowsza generacja instalacji LPG bez dotrysku Pb.
Kosztuje w okolicach 10.000 PLN.
Instalacje są indywidualnie programowane do danego silnika. Nie do każdego silnika jest dostępna taka instalacja.

ODPOWIEDZ