Optymalna konfiguracja
-
- Member
- Posty: 50
- Rejestracja: 24.07.2019, 19:07
Re: Optymalna konfiguracja
I o te kilkadziesiąt tysięcy chodzi. :-)
Re: Optymalna konfiguracja
Nie zgadzam się z tym absolutnie. Jakby była opcja dołożenia 4x4 nawet za 10k do TSI 190KM, brałbym w ciemno, kosztem innych rzeczy. Pomijając fakt, że z tej dwu litrówki wyciągają już 350KM, więc argument po co Ci 4Motion do 190'ki jest słaba, w dodatku potrafi mielić kołami nawet na 3'ce.Dorth pisze: ↑23.08.2019, 18:40A po co Ci 4x4 w aucie o mocy tylko 190KM patrząc na ostatnią pogodę w Polsce?karolsosno pisze: ↑23.08.2019, 17:524x4 to pozycja obowiązkowa. Niestety większość z nas kupuje ośkę. Tak więc trudno mówić tu o optymalnej konfiguracji jeśli przy wyborze napędu są już kompromisy.Nie ma az takieb potrzeby no chuba ze musisz byc 1 z kazdych swiatel.
Ośka pali mniej, jest tańsza w eksploatacji. Nie widzę sensu 4x4 dla zwykłego jeżdżenia. Nawet w górach drogi są dobrze ogarniane zima. Pomijając już fakt że do benzyny 190 nie można jej zamówić. Trzeba brać 272 a to różnica kilkudziesietu tys. Zł.
![]()
Re: Optymalna konfiguracja
Szyby zawsze przyciemniam w zaprzyjaźnionym warsztacie za 600zł, po latach użytkowania nie zauważyłem żadnych plam czy innych problemów z folią nawet w CC nie mam problemu z krawędziami folii na szybach podczas ich częstego otwierania i zamykania. Przyciemniam zawsze wszystkie szyby (bez przedniej) i wygląda to estetycznie, bynajmniej nie ma kolosalnej różnicy między przednimi a tylnymi.
W załączeniu zdjęcie aktualnego samochodu z folią.
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Re: Optymalna konfiguracja
@johnyPL Dowód rejestracyjny do zabrania za przednie szyby.
Muszą mieć 75% przepuszczalności. ![Big Grin :D](./images/smilies/biggrin.png)
Co do 4x4 do normalnej jazdy wystarczy ośka. Jezeli ktoś chce się bawić w podniesienie mocy to wiadomo że 4x4.
Nie inaczej. 4x4 ma dużo plusów ale 80% aut w Polsce to ośki i ludzie dają radę.
Jeździłem Passatem 220km i owszem przy ostrym starcie brakowało 4x4 ale.w innych przypadkach bez "świrowania" ośka dawała radę.![Wink ;)](./images/smilies/wink.png)
![Wink ;)](./images/smilies/wink.png)
![Big Grin :D](./images/smilies/biggrin.png)
Co do 4x4 do normalnej jazdy wystarczy ośka. Jezeli ktoś chce się bawić w podniesienie mocy to wiadomo że 4x4.
![Wink ;)](./images/smilies/wink.png)
![Wink ;)](./images/smilies/wink.png)
Jeździłem Passatem 220km i owszem przy ostrym starcie brakowało 4x4 ale.w innych przypadkach bez "świrowania" ośka dawała radę.
![Wink ;)](./images/smilies/wink.png)
Re: Optymalna konfiguracja
250km mam w Abarth 500 przy 1000kg wagi i tam mogę powiedzieć ze 4x4 by się przydało ale w Artku po mieście dla kobiety zupełnie niepotrzebne.Dorth pisze: ↑27.08.2019, 15:38@johnyPL Dowód rejestracyjny do zabrania za przednie szyby.Muszą mieć 75% przepuszczalności.
Co do 4x4 do normalnej jazdy wystarczy ośka. Jezeli ktoś chce się bawić w podniesienie mocy to wiadomo że 4x4.Nie inaczej. 4x4 ma dużo plusów ale 80% aut w Polsce to ośki i ludzie dają radę.
![]()
Jeździłem Passatem 220km i owszem przy ostrym starcie brakowało 4x4 ale.w innych przypadkach bez "świrowania" ośka dawała radę.![]()
Na zdjęciu nieco ciemne wyszły te szyby na żywo jest jaśniej ale dowód i tak do zabrania 🥴
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Re: Optymalna konfiguracja
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Re: Optymalna konfiguracja
Samochód zamówiony, planowany odbiór 47 tydzień br.
Dodatkowo zdecydowałem się na pakiet przeglądów do 60 tys km i dodatkowa gwarancje 24mce i 80 tys.
Z dodatków wcześniej wymienionych pakiet ambient i tylne szyby przyciemnione.
Łącznie otrzymałem 17% rabatu.
Dodatkowo zdecydowałem się na pakiet przeglądów do 60 tys km i dodatkowa gwarancje 24mce i 80 tys.
Z dodatków wcześniej wymienionych pakiet ambient i tylne szyby przyciemnione.
Łącznie otrzymałem 17% rabatu.
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Re: Optymalna konfiguracja
Samochód będzie miał już zegary jak w nowym Passacie. W moim odczuciu są znacznie brzydsze. Siedziałem dziś w nowym Pasku i grafika jest do ban, krawędziowe wskazania są jak z ubiegłej epoki.
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Re: Optymalna konfiguracja
NicejohnyPL pisze: ↑28.08.2019, 22:23Ostatecznie tak skonfigurowałem
https://photos.app.goo.gl/Nb48p8C8f8bLPDrT8
![Big Grin :D](./images/smilies/biggrin.png)
![Confused :s](./images/smilies/confused.png)
Ale co kto lubi
![Wink ;)](./images/smilies/wink.png)
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce ![Big Grin :D](./images/smilies/biggrin.png)
![Big Grin :D](./images/smilies/biggrin.png)
Re: Optymalna konfiguracja
Z czarnymi dodatkami i szklanym dachem wyglada zadziornieArt e on pisze: ↑04.09.2019, 23:54NicejohnyPL pisze: ↑28.08.2019, 22:23Ostatecznie tak skonfigurowałem
https://photos.app.goo.gl/Nb48p8C8f8bLPDrT8tylko ten musztardowo-sraczkowaty "kolor"
![]()
Ale co kto lubi![]()
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385