Discovery Media Pro 2020

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 330
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 09.10.2021, 17:01

Zbigniewa pisze:
27.09.2021, 12:10
Silent_bob pisze:
27.09.2021, 11:56
mmks423 pisze:
27.09.2021, 00:02
U mnie jest jeszcze wersja map 20.1 Jak to zaktualizować? MY20.
samo się zaktualizuje. "Ręcznie" nie jesteś w stanie tego zrobić. Nie wiem czy nie pomoże ustawienie powiedzmy ze dwa dni z rzędu prowadzenia do jakiegoś celu - mam wrażenie, że wtedy szybciej dogrywa do najnowszej wersji, ale pewności nie mam.
Mam ten sam problem tyle, że wersja map u mnie to 21.3
Od czasu odbioru samochodu nie weszła żadna aktualizacja. Byłem z tą sprawą w ASO, a tam orzekli, że wszystkie funkcje samochodu są aktywne i nic nie wskazuje na usterkę. Skontaktowałem się z Support Arteon w Poznaniu i zwrotnie otrzymałem instrukcję, co należy zrobić. Poniżej wspomniana instrukcja.

Szanowny Panie,

dziękujemy za kontakt z Centrum Usług Cyfrowych Volkswagen.

W celu rozwiązania usterki związanej z Pańskim zgłoszeniem prosimy o wykonanie poniższych czynności:

1. usunąć konto We Connect z samochodu;
2. usunąć pojazd z konta We Connect (na portalu);
3. wykonać reset w samochodzie do ustawień fabrycznych wchodząc w „Ustawienia” i klikając „Przywróć ustawienia fabryczne”;
4. wyłączyć zapłon i ekran nawigacyjny na co najmniej 10 minut;
5. włączyć zapłon;
6. zalogować się do Pańskiego konta We Connect.

Jeżeli wykonanie powyższych czynności nie przyniesie spodziewanego rezultatu, należy:

1. ustawić tryb prywatności na maksimum na około 10-20 sekund („Menu” → „Użytkownicy” → „Ustawienia” → „Ustawienia prywatności” → strzałka w dół → tryb incognito (ikona postaci w kapeluszu);
2. następnie z powrotem do pierwotnej wartości („Zezwól na udostępnianie lokalizacji”);
3. opuścić pojazd i pozostawić go na co najmniej 10 minut (tak, aby jednostka OCU osiągnął stan „głębokiego snu”);
4. Usługi online powinny być ponownie dostępne przy następnym uruchomieniu.

Jeśli po wykonaniu powyższych czynności usterka nadal będzie się utrzymywać, bardzo prosimy o przesłanie w korespondencji zwrotnej dokładnej daty i godziny podjętej próby, zdjęć przedstawiających wszelkie komunikaty o błędach i nieprawidłowościach, zdjęcie głównego ekranu systemu Infotainment z widoczną ikoną przedstawiającą globus (np. po wybraniu opcji „Radio”).

Nasz personel jest do Pańskiej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pod numerami 008001216777 oraz 0048612714987. Można także skontaktować się z nami drogą elektroniczną, odpowiadając bezpośrednio na ten e-mail.

W przypadku kontaktu z nami prosimy o podanie numeru zgłoszenia: 0000936138.

Życzymy zawsze bezpiecznej i przyjemnej jazdy Pańskim Volkswagenem Arteonem.


Z poważaniem,
Zespół Usługi Cyfrowe

Wieczorem zajmę się sprawą i dam znać czy pomogło.
No i po dwóch tygodniach wymiany korespondencji z Support Arteon w Poznaniu, baza danych map nawigacji wreszcie jest aktualna. Nawet nie wiem kiedy się zaktualizowała, ale dwa dni temu była jeszcze z oznaczeniem 21.3
Tak więc, dzwońcie i piszcie do Support Arteon, w moim przypadku pomogło.
Załączona wyżej procedura uaktualnienia map nic nie dała, więc z Poznania wysłano informację do Niemiec z opisem usterki. Chyba pokombinowali coś na swoich serwerach i efekt jest zadowalający.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

B4rtek
Member
Posty: 190
Rejestracja: 03.11.2020, 14:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: B4rtek » 10.10.2021, 10:47

Mnie już trafia z ty DM Pro. Od wieszania się systemu, uruchamiania bez dźwięku, resetowaniu podczas jazdy to doszedł jeszcze brak możliwości przybliżania i oddalania mapy na zegarach. Jak uruchomię samochód to działa, ale po kilku minutach jazdy przestaje :/
Arteon Shooting Brake R 2.0 TSI 320HP

Matti0302
Junior Member
Posty: 11
Rejestracja: 24.08.2020, 21:40

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Matti0302 » 14.11.2021, 21:22

Po ostatniej aktualizacji zdecydowanie lepsza jakość dźwięku Apple Car Play ! Różnica mega !
Arteon R-line 190 KM TDI

defender
Member
Posty: 139
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 16.11.2021, 21:53

Mam H12 i soft 0156 i u mnie mówią, że nie ma aktualizacji do 0278. Potwierdzi ktoś?

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 16.11.2021, 22:39

defender pisze:
16.11.2021, 21:53
Mam H12 i soft 0156 i u mnie mówią, że nie ma aktualizacji do 0278. Potwierdzi ktoś?
Coś w tym może być prawdy bo 2dni trzymali auto podobno „długo się ściągały mapy z serwerów” i jedyne co podnieśli to soft w module 75 telematic (teraz jest 088) oraz wrzucili mapy 21.8
niestety w DP nadal tylko 0156. Może trzeba wyraźnie naciskać na podane wyźej TPI żeby się do tego zastosowali ?
TSI190 MY2020

mmks423
Member
Posty: 241
Rejestracja: 02.12.2018, 13:27
Lokalizacja: Pizdzichowice Górne

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: mmks423 » 16.11.2021, 23:17

Ja dostałem taką odpowiedź na prośbę o pomoc w aktualizacji map.


Szanowny Panie

dziękujemy za cierpliwość w oczekiwaniu na kontakt z naszej strony.

Nasz dział techniczny w Niemczech informuje, iż w Pańskim samochodzie aktualizacje map są wykonywanie automatycznie beż możliwości ręcznej aktualizacji. Informujemy, iż aktualizacje są wykonywane gdy region, w którym się Pan znajduje, został zaktualizowany w bazie danych map Volkswagen.

Z tego powodu, jeśli posiada Pan przestarzałą wersję map, oznacza to, że nie ma dostępnej aktualizacji dla Pańskiego regionu.

Alternatywnie, może Pan pobrać aktualizację przez myVolkswagen i zainstalować w swoim pojeździe za pomocą karty SD. Konieczne są następujące kroki:

zalogować się do myVolkswagen za pomocą swoich danych logowania i kliknąć kafelek „Aktualizacje map” na stronie głównej myVolkswagen,
wybrać model pojazdu, system nawigacji i żądany materiał map,
kliknąć „Pobierz”, aby pobrać żądany materiał map, posortowany według kraju lub regionu,
przewinąć na sam dół strony, i kliknąć w instrukcję instalacji map w przypadku trudności podczas instalacji

Chciałbym zobaczyć tego cwaniaka co tak dobrze radzi, gdy auto już nie ma fizycznie czytnika kart SD.

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 330
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 17.11.2021, 08:45

mmks423 pisze:
16.11.2021, 23:17

Chciałbym zobaczyć tego cwaniaka co tak dobrze radzi, gdy auto już nie ma fizycznie czytnika kart SD.
Zgadza się!
W swoim ASO interweniowałem w sprawie braku aktualizacji map. Pan w garniturku przekonywał mnie, iż jest to moja wina gdyż nie udostępniłem internetu w samochodzie ze swojego telefonu. Nie docierało do niego, że Arteon posiada własną kartę e-SIM i aktualizuje się automatycznie. Zadzwoniłem w tej sprawie do Support VW w Poznaniu i podałem dane tegoż Pana z prośbą, aby go poinstruowali jak przebiega aktualizacja. Podczas odbioru samochodu, facet był strasznie obrażony i nadmienił, iż przysługi mu nie wyświadczyłem. Oczywiście, w ASO nic nie zdziałali w sprawie aktualizacji, ale miałem satysfakcję, że przyczyniłem się do podniesienia poziomu wyszkolenia "specjalisty".
W moim przypadku, system zaktualizował się po dość długiej wymianie korespondencji z Poznaniem. Support Assist VW przesyłał moje uwagi do producenta, ten odpowiadał, że są w trakcie ustalania przyczyn i wreszcie aktualizacje pojawiły się.
Notabene, obsługa Support Assist w Poznaniu jest bardzo sympatyczna i widać, że chcą pomóc. Dzwońcie do nich, bo ASO w takich przypadkach nie pomoże - muszą wyszukać przyczyn braku aktualizacji na swoich serwerach.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

utracjusz
Junior Member
Posty: 22
Rejestracja: 29.05.2020, 14:48

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: utracjusz » 17.11.2021, 10:42

Zbigniewa pisze:
17.11.2021, 08:45
Pan w garniturku przekonywał mnie, iż jest to moja wina gdyż nie udostępniłem internetu w samochodzie ze swojego telefonu.
Mnie przy odbiorze auta przekonywali, że android auto działa bezprzewodowo. Także ten...

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 330
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 17.11.2021, 11:18

utracjusz pisze:
17.11.2021, 10:42

Mnie przy odbiorze auta przekonywali, że android auto działa bezprzewodowo. Także ten...
Ciekawe, bo u mnie AA działa bezprzewodowo bez problemów. Może zależy to od telefonu?
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

utracjusz
Junior Member
Posty: 22
Rejestracja: 29.05.2020, 14:48

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: utracjusz » 17.11.2021, 15:52

W moim wypadku to MY2020. Bezprzewodowo nie działa, a przewodowo jakość dźwięku nieakceptowalna.

ODPOWIEDZ