No i po dwóch tygodniach wymiany korespondencji z Support Arteon w Poznaniu, baza danych map nawigacji wreszcie jest aktualna. Nawet nie wiem kiedy się zaktualizowała, ale dwa dni temu była jeszcze z oznaczeniem 21.3Zbigniewa pisze: ↑27.09.2021, 12:10Mam ten sam problem tyle, że wersja map u mnie to 21.3Silent_bob pisze: ↑27.09.2021, 11:56samo się zaktualizuje. "Ręcznie" nie jesteś w stanie tego zrobić. Nie wiem czy nie pomoże ustawienie powiedzmy ze dwa dni z rzędu prowadzenia do jakiegoś celu - mam wrażenie, że wtedy szybciej dogrywa do najnowszej wersji, ale pewności nie mam.
Od czasu odbioru samochodu nie weszła żadna aktualizacja. Byłem z tą sprawą w ASO, a tam orzekli, że wszystkie funkcje samochodu są aktywne i nic nie wskazuje na usterkę. Skontaktowałem się z Support Arteon w Poznaniu i zwrotnie otrzymałem instrukcję, co należy zrobić. Poniżej wspomniana instrukcja.
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Centrum Usług Cyfrowych Volkswagen.
W celu rozwiązania usterki związanej z Pańskim zgłoszeniem prosimy o wykonanie poniższych czynności:
1. usunąć konto We Connect z samochodu;
2. usunąć pojazd z konta We Connect (na portalu);
3. wykonać reset w samochodzie do ustawień fabrycznych wchodząc w „Ustawienia” i klikając „Przywróć ustawienia fabryczne”;
4. wyłączyć zapłon i ekran nawigacyjny na co najmniej 10 minut;
5. włączyć zapłon;
6. zalogować się do Pańskiego konta We Connect.
Jeżeli wykonanie powyższych czynności nie przyniesie spodziewanego rezultatu, należy:
1. ustawić tryb prywatności na maksimum na około 10-20 sekund („Menu” → „Użytkownicy” → „Ustawienia” → „Ustawienia prywatności” → strzałka w dół → tryb incognito (ikona postaci w kapeluszu);
2. następnie z powrotem do pierwotnej wartości („Zezwól na udostępnianie lokalizacji”);
3. opuścić pojazd i pozostawić go na co najmniej 10 minut (tak, aby jednostka OCU osiągnął stan „głębokiego snu”);
4. Usługi online powinny być ponownie dostępne przy następnym uruchomieniu.
Jeśli po wykonaniu powyższych czynności usterka nadal będzie się utrzymywać, bardzo prosimy o przesłanie w korespondencji zwrotnej dokładnej daty i godziny podjętej próby, zdjęć przedstawiających wszelkie komunikaty o błędach i nieprawidłowościach, zdjęcie głównego ekranu systemu Infotainment z widoczną ikoną przedstawiającą globus (np. po wybraniu opcji „Radio”).
Nasz personel jest do Pańskiej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pod numerami 008001216777 oraz 0048612714987. Można także skontaktować się z nami drogą elektroniczną, odpowiadając bezpośrednio na ten e-mail.
W przypadku kontaktu z nami prosimy o podanie numeru zgłoszenia: 0000936138.
Życzymy zawsze bezpiecznej i przyjemnej jazdy Pańskim Volkswagenem Arteonem.
Z poważaniem,
Zespół Usługi Cyfrowe
Wieczorem zajmę się sprawą i dam znać czy pomogło.
Tak więc, dzwońcie i piszcie do Support Arteon, w moim przypadku pomogło.
Załączona wyżej procedura uaktualnienia map nic nie dała, więc z Poznania wysłano informację do Niemiec z opisem usterki. Chyba pokombinowali coś na swoich serwerach i efekt jest zadowalający.