Dlatego też pytam, z tego co słyszałem obecnie nic nie ukryjesz i wszystko jest dobrze dopóki jest dobrze jeżeli tak jest to nie ma sensu montować boxa tylko odrazu ładować mapę.
Silnik bitdi 240 KM
- Xfelgi_pl
- Member
- Posty: 70
- Rejestracja: 26.07.2018, 15:20
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Kontakt:
Re: Silnik bitdi 240 KM
R-Line 2.0 BiTDI SCR 4MOTION 176 kW 240 KM Biały "Pure"
Re: Silnik bitdi 240 KM
Dwa Passaty wróciły bez zastrzeżeń do VW po zakończeniu leasingu.
Problem przed boxem byl w X5 ( r2016) z zaworem EGR a po boxie po jakims roku z szarpaniem skrzyni ( w ASO zamiana oprogramowania i problem się skończył) i nikt nic nie mówił. Od tamtej pory X5 jeździ bez problemu. Z artkiem nie ma żadnych problemów. Najlepszy był Mercedes zony on miał chiptunning i pojawiał sie problem z elektryka powrót do serii i też zrobili na gwarancji.
- Xfelgi_pl
- Member
- Posty: 70
- Rejestracja: 26.07.2018, 15:20
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Kontakt:
Re: Silnik bitdi 240 KM
Dajesz do myślenia miałem ostatnio klienta nową Octavią RS 2.0Tsi 230 koni, zmapowana na 330. Może te 50 dodatkowych koników to jednak nie aż taki wysiłek dla Arteona BiTdiMarcin24a pisze: ↑02.12.2018, 19:31Dwa Passaty wróciły bez zastrzeżeń do VW po zakończeniu leasingu.
Problem przed boxem byl w X5 ( r2016) z zaworem EGR a po boxie po jakims roku z szarpaniem skrzyni ( w ASO zamiana oprogramowania i problem się skończył) i nikt nic nie mówił. Od tamtej pory X5 jeździ bez problemu. Z artkiem nie ma żadnych problemów. Najlepszy był Mercedes zony on miał chiptunning i pojawiał sie problem z elektryka powrót do serii i też zrobili na gwarancji.
R-Line 2.0 BiTDI SCR 4MOTION 176 kW 240 KM Biały "Pure"
Re: Silnik bitdi 240 KM
Różnica jest odczuwalna szczególnie przy spokojnej jeździe i być może spadnie CI spalanie o około 0,5l z tym że u mnie może być ze zbiegło się z ułożeniem silnika i każdy tak ma chodź np może taki zbieg okoliczności ale w X5 po boxie spalanie spadło o około 1l w trasie.Xfelgi_pl pisze: ↑02.12.2018, 19:41Dajesz do myślenia miałem ostatnio klienta nową Octavią RS 2.0Tsi 230 koni, zmapowana na 330. Może te 50 dodatkowych koników to jednak nie aż taki wysiłek dla Arteona BiTdiMarcin24a pisze: ↑02.12.2018, 19:31Dwa Passaty wróciły bez zastrzeżeń do VW po zakończeniu leasingu.
Problem przed boxem byl w X5 ( r2016) z zaworem EGR a po boxie po jakims roku z szarpaniem skrzyni ( w ASO zamiana oprogramowania i problem się skończył) i nikt nic nie mówił. Od tamtej pory X5 jeździ bez problemu. Z artkiem nie ma żadnych problemów. Najlepszy był Mercedes zony on miał chiptunning i pojawiał sie problem z elektryka powrót do serii i też zrobili na gwarancji.
Jeśli ktoś bedzie CI stroił tego boxa zaznacz że nie chcesz więcej jak 570Nm, przy 595 które miałem wysoko bo przy 3 tys dwa razy na autostradzie przy mocnym przyspieszeniu z 140km/h w góre poczułem lekkie szarpnięcie i moment poszedł do obcięcia.
Miałem dość mocna serię 257KM jak dobrze pamiętam.
Po za tym dostałem pomiar od 0-100 wyszło 5,75sek najszybciej powtarzalne 6,03sek
Re: Silnik bitdi 240 KM
Niewiem, ale jak bedą chcieli się dowalić i coś się spieprzy to można mieć problem.
Sam się zastanawiałem , nawet od ABT ofertę mam z gwarancja która przejmują na 2 lata od vw, ale ja mam na 4 lata wiec tak jak bym jej potem nie miał.
Druga sprawa to internet(carnet) auto ciagle podpięte to skąd wiesz ze cię nabierają nie inwigilują jak jedziesz gdzie poci i kiedy, żeby pózniej powiedzieć, panie silnik wybuchł ale to pana wina bo 17 grudnia o 8:13 jadąc auto nie osiągnęło temperatury roboczej a pan dodał gazu autobus wyprzedził
Sam się zastanawiałem , nawet od ABT ofertę mam z gwarancja która przejmują na 2 lata od vw, ale ja mam na 4 lata wiec tak jak bym jej potem nie miał.
Druga sprawa to internet(carnet) auto ciagle podpięte to skąd wiesz ze cię nabierają nie inwigilują jak jedziesz gdzie poci i kiedy, żeby pózniej powiedzieć, panie silnik wybuchł ale to pana wina bo 17 grudnia o 8:13 jadąc auto nie osiągnęło temperatury roboczej a pan dodał gazu autobus wyprzedził
VW Arteon 2.0 BiTDI R 4MOTION
Re: Silnik bitdi 240 KM
Witajcie. Chcialem Was zapytać, czy przy dodawaniu gazu przy małej prędkości i niskich obrotach (30-40kmh), w ustawieniu D - też u Was słychać przez moment takie dudnienie?
W trybie sportowym tego nie słyszę. Zastanawiam się, czy to normalne.
Jeśli to złe miejsce na takie pytanie - przepraszam z góry.
W trybie sportowym tego nie słyszę. Zastanawiam się, czy to normalne.
Jeśli to złe miejsce na takie pytanie - przepraszam z góry.
- Xfelgi_pl
- Member
- Posty: 70
- Rejestracja: 26.07.2018, 15:20
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Kontakt:
Re: Silnik bitdi 240 KM
Nie, nic takiego nie występuje a przynajmniej nie wyłapałem tego.Artek pisze: ↑04.02.2019, 15:58Witajcie. Chcialem Was zapytać, czy przy dodawaniu gazu przy małej prędkości i niskich obrotach (30-40kmh), w ustawieniu D - też u Was słychać przez moment takie dudnienie?
W trybie sportowym tego nie słyszę. Zastanawiam się, czy to normalne.
Jeśli to złe miejsce na takie pytanie - przepraszam z góry.
R-Line 2.0 BiTDI SCR 4MOTION 176 kW 240 KM Biały "Pure"
Re: Silnik bitdi 240 KM
@Artek a jaki masz bieg wtedy i ile obrotów? Wydaj mi się, że to przeciążenia jakie dostaje skrzynia DSG z powodu niskich obrotów tzw. eco. W ustawieniu S to nie występuje ponieważ masz niższyc bieg / wyższe obroty i nie ma takich przeciążeń.
Re: Silnik bitdi 240 KM
witam,
koledzy kupiłem demo z przebiegiem 10 tys. W czasie jazdy odczuwalne są wibracje na kierownicy podczas przyśpieszania tak gdzieś ok 1800-2500 tys obrotów. I to tak poważnie telepie. Co to może być ? do tego przy prędkościach powyżej 140 słychać świst przy oknie kierowcy.
koledzy kupiłem demo z przebiegiem 10 tys. W czasie jazdy odczuwalne są wibracje na kierownicy podczas przyśpieszania tak gdzieś ok 1800-2500 tys obrotów. I to tak poważnie telepie. Co to może być ? do tego przy prędkościach powyżej 140 słychać świst przy oknie kierowcy.
Re: Silnik bitdi 240 KM
Podjedz do najbliższego wulkanizatora i niech sprawdzi wyważenie kół i stan opon (może jest jakiś bąbel na oponie).tomi pisze: ↑13.04.2019, 20:50witam,
koledzy kupiłem demo z przebiegiem 10 tys. W czasie jazdy odczuwalne są wibracje na kierownicy podczas przyśpieszania tak gdzieś ok 1800-2500 tys obrotów. I to tak poważnie telepie. Co to może być ? do tego przy prędkościach powyżej 140 słychać świst przy oknie kierowcy.
Co do świstu to zapoznaj się z tym wątkiem: viewtopic.php?f=2&t=151
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)