Silnik 190km - TDI i TSI
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Arteon wygląda świetnie na drodze, często mijam. Poniekąd rozumiem rozgoryczenie autem, cena wysoka a jakość niewspołmierna do niej. Problemy z klockami, tarczami to tragedia . Trzeba też zrozumieć, że aktualnie jesteśmy testerami nowym aut, a w takim przypadku czego się spodziewamy? Ideału? BMW serii 5, audi a6 itd. również mają wady ( można zerknąć na fora).
Btw. Dziś siedziałem w ford Focus kombi 2019 i przyciski do szyb jak w passacie Hd 2015, można? można, a w arteonie jak w golfie 7,tak na marginesie. Aczkolwiek spasowanie i wnętrze gorzej niż w Golfie.
Księgowi robią robotę:/
Btw. Dziś siedziałem w ford Focus kombi 2019 i przyciski do szyb jak w passacie Hd 2015, można? można, a w arteonie jak w golfie 7,tak na marginesie. Aczkolwiek spasowanie i wnętrze gorzej niż w Golfie.
Księgowi robią robotę:/
Ostatnio zmieniony 04.04.2019, 10:29 przez joogas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
W audi a6 , mercedesie w213 czy w bmw g30 też masz plastik wszędzie i na tych nieszczesnych przyciskach również.
Zobaczcie inne fora ludzie narzekają na G30, że to już nie jest jakość Bmw z czasow e60 czy nawet f10. Tak samo mercedes, nikt już nie robi niezniszczalnych i niezawodnych fur z idealnym dopieszczeniem każdego elementu. Lata 90 i początek 2000 skóra była skóra, drewno, drewnem i zadbane silniki po milion km robiły bez problemu.
Nowa a6 to jest jakaś masakra chyba,że dobijesz ją do 450tys.
Cały czas powtarzam, że arteon to nie jest segment premium, cenowo wcale nie jest dużo droższy od passata.
Jak konfigurowałem swojego (wrzesień 2017) to passat wyszedł 10 taniej, z maksymalnie podobnym wyposażeniem.
Zobaczymy ile bedzie kosztował b8 po lifcie...
Zobaczcie inne fora ludzie narzekają na G30, że to już nie jest jakość Bmw z czasow e60 czy nawet f10. Tak samo mercedes, nikt już nie robi niezniszczalnych i niezawodnych fur z idealnym dopieszczeniem każdego elementu. Lata 90 i początek 2000 skóra była skóra, drewno, drewnem i zadbane silniki po milion km robiły bez problemu.
Nowa a6 to jest jakaś masakra chyba,że dobijesz ją do 450tys.
Cały czas powtarzam, że arteon to nie jest segment premium, cenowo wcale nie jest dużo droższy od passata.
Jak konfigurowałem swojego (wrzesień 2017) to passat wyszedł 10 taniej, z maksymalnie podobnym wyposażeniem.
Zobaczymy ile bedzie kosztował b8 po lifcie...
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Kilka dni temu rozmawiałem że sprzedawcą , mówił o 10% podwyżce nowego passata w stosunku do starszej wersji. Ile w tym prawdy- nie wiem.
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
2,0 tsi Arteon 190 kmMike1980 pisze: ↑03.04.2019, 10:03Pierwsza trasa za mną i muszę potwierdzić ze TDI to król wszelkich autostrad. Przy obrotach 2600 trzyma prędkość 180km/h. Przyspiesza do 200 bez wysiłku. I przy 180km/h spała 8-9 l/100km. Miałem w B8 1.9 TSi i w trasie powyżej 140km/h to był wir w baku. Przy 180km/h w TSi to widzisz jak wskazówka opada
PS. Mowa o chwilowym jak trzymasz 180/h.
Na tempomacie przy 180km/h ok 10 l
Przy 200 km/h ok 11
Miasto od stylu jazdy od 8,0 do 12,0
Ostatnio zmieniony 04.04.2019, 11:04 przez mIQUEL, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Miałem wcześniej cc 1,8 tsi 160km i palił sporo więcej niż 2,0 tsi 190km arteonMike1980 pisze: ↑03.04.2019, 13:43Nie jestem przekonany, w B8 jak jechałem trasę to po krajowych jak jechałem koło 100km/h to faktycznie spalanie rewelacja, lecz przy 160-180 nie było opcji poniżej 10-12. Wydaje mi się, że nawet więcej na chwilowym.
Osobiści robię do 20tyś na rok więc jakby był dostępny TSi który miałem zamówiony to 2 sekund bym się nie zastanawiał, lecz jak widać mamy kwiecień a w cenniku go nawet brak, więc mój dealer mówiący o wrześniu a i problemach na ten rok pewnie nie kłamał.
Mam pakiet podwójnych szyb, a w testowym jechałem z bez tego pakietu i w testowym wydawało mi się że było ciszej.
Silnik ten sam w demo i u mnie 190KM TDI.
Mam wyciszenie i Dynaudio, lecz drzwi nie radzą sobie z basem, całe drżą i wpadają w rezonans jak są piosenki typu KaEn z basem jak młot, fakt, że przy tym to nawet lusterko drży W B8 nie miałem Dynaudio tylko dodatkowy sub w bagażniku i nie było tego problemu, lecz tam bez suba nie było praktycznie basu więc nie miało co powodować drgań
Przy 160-180km/h cc paliło 11-12 litrów w mieście podobnie
No i jeszcze dodatkowo 0,92 litra Castrola na 1000 km
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Troche jestesmy offtopic...Blazio1946 pisze: ↑04.04.2019, 10:14W audi a6 , mercedesie w213 czy w bmw g30 też masz plastik wszędzie i na tych nieszczesnych przyciskach również.
Zobaczcie inne fora ludzie narzekają na G30, że to już nie jest jakość Bmw z czasow e60 czy nawet f10. Tak samo mercedes, nikt już nie robi niezniszczalnych i niezawodnych fur z idealnym dopieszczeniem każdego elementu. Lata 90 i początek 2000 skóra była skóra, drewno, drewnem i zadbane silniki po milion km robiły bez problemu.
Nowa a6 to jest jakaś masakra chyba,że dobijesz ją do 450tys.
Cały czas powtarzam, że arteon to nie jest segment premium, cenowo wcale nie jest dużo droższy od passata.
Jak konfigurowałem swojego (wrzesień 2017) to passat wyszedł 10 taniej, z maksymalnie podobnym wyposażeniem.
Zobaczymy ile bedzie kosztował b8 po lifcie...
Ale ...
Patrzac na prestiż kazdy wie ktory najmniej a ktory najbardziej a ktory najmniej: Audi, Porsche, skoda, Vw.
Kiedys jakosc byla analogiczna.... a teraz okazuje sie ze jakosc srodka Audi niewiele lepsza niz VW, jakosc srodka Kia nie odstaje od Vw. Jezdzimy tylko Volks-Wagen Arteon czyli troche lepszym Oplem ins8gnia czy Fordem Mondeo .... lub tez troche gorszym Audi A6.
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Magluję ofertę na T-Rocka, za prawie max doposażony samochód wystrzelili 140 tyś - po rabacie 128 tyś.... kuźwa, przecież to jest większe Polo w stylu SUV... ręce opadają...Jacekpolok pisze: ↑04.04.2019, 21:58Troche jestesmy offtopic...Blazio1946 pisze: ↑04.04.2019, 10:14W audi a6 , mercedesie w213 czy w bmw g30 też masz plastik wszędzie i na tych nieszczesnych przyciskach również.
Zobaczcie inne fora ludzie narzekają na G30, że to już nie jest jakość Bmw z czasow e60 czy nawet f10. Tak samo mercedes, nikt już nie robi niezniszczalnych i niezawodnych fur z idealnym dopieszczeniem każdego elementu. Lata 90 i początek 2000 skóra była skóra, drewno, drewnem i zadbane silniki po milion km robiły bez problemu.
Nowa a6 to jest jakaś masakra chyba,że dobijesz ją do 450tys.
Cały czas powtarzam, że arteon to nie jest segment premium, cenowo wcale nie jest dużo droższy od passata.
Jak konfigurowałem swojego (wrzesień 2017) to passat wyszedł 10 taniej, z maksymalnie podobnym wyposażeniem.
Zobaczymy ile bedzie kosztował b8 po lifcie...
Ale ...
Patrzac na prestiż kazdy wie ktory najmniej a ktory najbardziej a ktory najmniej: Audi, Porsche, skoda, Vw.
Kiedys jakosc byla analogiczna.... a teraz okazuje sie ze jakosc srodka Audi niewiele lepsza niz VW, jakosc srodka Kia nie odstaje od Vw. Jezdzimy tylko Volks-Wagen Arteon czyli troche lepszym Oplem ins8gnia czy Fordem Mondeo .... lub tez troche gorszym Audi A6.
R-Line 2.0 TDI 400Nm 190 KM DSG7 - Kurkuma - Stage1 - 480Nm 231KM
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Oooo jak ceny VW Cie bola, to sprobuj sobie dla sportu skonfigurowac w necie np. nowe BMW serii 3-tam dopiero rece opadaja...
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
BMW to klasa premium- za jazde premium płaci sie 50% wiecej. Za jazde klasą nizej placi sie 50% mniej.
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Dlatego jak chce poczuć klimat prawdziwego samochodu bez kompromisów jakościowych wsiadam do ....
Skóra jest prawdziwa a nie ze sztucznej krowy, drewno jest drewnem ...i długo by wyliczać
Skóra jest prawdziwa a nie ze sztucznej krowy, drewno jest drewnem ...i długo by wyliczać