Silnik 190km - TDI i TSI
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Ale śmietnik się tu zrobił
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Arteon vs. A7... ta jasne. Zupelnie jak seria 1 i up... bez komentarza.Jacekpolok pisze: ↑08.04.2019, 15:24Wszystko jak piszesz to prawda le na odwrot.
Vw up i bmw serii1 - widac klase premium, cena rowniez premium za premoum.
Bmw serii 5( audi a7,a6) vs arteon- cena premium ale jakosc niestety tez.
Z zewnątrz oczywiscie kwestia gustu - ale arteon jest wyjatkowo ladny. Chociaz reasunujac calosc to dalej nie ma co do klasy premium porownywac. Zwracam uwage by porownac tej samej wielkosci auta czyli np arteon vs a7.
Jadac dalej, mialem BMW, sprzedalem i przesiadlem sie swiadomie do Arteona bo mi sie podobal to raz, a dwa windowanie cen przez marki "premium" w naszym kraju uwazam za mocno przesadzone, wiec na kolejne 2 lata adieu "premium".
Co do jakosci skory w g30, to proponuje poszukac alfy 159 i zobaczysz kolego, co to znaczy prawdziwa, dobrej jakosci skora... zupelnie szczerze Dakota w BMW to lipa rowna VW, dopiero Nappa robi robote (na marginesie ta w Arteonie to raczej karton, a nie skora )
Watek bez konca i zrobil sie smietnik-proponuje zeby moderator to gdzies przeniosl albo skasowal.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Panowie straszny śmietnik zrobiliście z tej dyskusji...ale odniosę się
Arteon vs A7 jak najbardziej, oba samochody to Gran Turismo, więc jedynym słusznym porównaniem nie jest cena, a wielkość oraz linia. A5 jest ciasny w środku (testowałem go, chciałem kupić, wydaje się duży, a jest ciasny). Więc jeśli chcecie robić sobie porównania VW vs premium, nie wiem po co w sumie, bo premium zaczyna się od 300K przy tej wielkości, a to jest Volkswagen który jak dla mnie jest warty max.170/180K i płacenie za niego więcej wg mnie mija się z celem. Aspiruje do premium ale nie jest i nigdy nie będzie bo inaczej VAG zabiłby Audi.
Arteon vs A7 jak najbardziej, oba samochody to Gran Turismo, więc jedynym słusznym porównaniem nie jest cena, a wielkość oraz linia. A5 jest ciasny w środku (testowałem go, chciałem kupić, wydaje się duży, a jest ciasny). Więc jeśli chcecie robić sobie porównania VW vs premium, nie wiem po co w sumie, bo premium zaczyna się od 300K przy tej wielkości, a to jest Volkswagen który jak dla mnie jest warty max.170/180K i płacenie za niego więcej wg mnie mija się z celem. Aspiruje do premium ale nie jest i nigdy nie będzie bo inaczej VAG zabiłby Audi.
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Arteon jest umieszczony celowo w niszy jesli chodzi o rozmiar miedzy A5 a A7-stara zagrywka VAG jak z Octavia i Superbem. Ale w zaden sposob (nawet jako posiadacz ktorym jestem) nie pomyslalbym nawet o porownaniu do A7.
Myslac jak kolega powyzej Panamera to tez 5-drzwiowe coupe, wiec zacznijmy sie mierzyc z Porsche zart dla malo kumajacych.
Myslac jak kolega powyzej Panamera to tez 5-drzwiowe coupe, wiec zacznijmy sie mierzyc z Porsche zart dla malo kumajacych.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Kazdy z osob wyzej ma czesciowo racje. Kazdy sie zgadza ze arteon to srednia, daleko do klasy premium, cena wysoka jak na srednia ale i tak sporo nizsza niz premium. Środek ogromny prawoe jak a7, materialy takie sobie ale jak na średnią klasę nie ma tragedii. Wartosc przeszacowana - wartosc doposaz9nego arteona nie wiecej niz 180.
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Powiedziałbym wręcz - reszta to podatek od 'znaczka'Jacekpolok pisze: ↑09.04.2019, 15:10Kazdy z osob wyzej ma czesciowo racje. Kazdy sie zgadza ze arteon to srednia, daleko do klasy premium, cena wysoka jak na srednia ale i tak sporo nizsza niz premium. Środek ogromny prawoe jak a7, materialy takie sobie ale jak na średnią klasę nie ma tragedii. Wartosc przeszacowana - wartosc doposaz9nego arteona nie wiecej niz 180.
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Mam okazję dość często jeździć a7, wcześniej to była pierwsza generacja z 3 litrowa benzyna, a obecnie to nowe a7 z 3 litrowym dieslem. Jeżeli chodzi o wielkość wnętrza to porównywalnie z Arteonem, wykończenie tu niestety Arteon zostaje daleko w tyle. Mam wrażenie, ze tam jest wszystko przemyślane, każdy przycisk na swoim miejscu, jakość skory, wykończenie drzwi bajka. No ale cena to 3 Arteony. Chyba bym nie zamienił.
R.I.P. Arteon 2.0tdi 190km R-line
Arteon 2.0tsi 190km R-line
Arteon 2.0tsi 190km R-line