Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Rozgrzany silnik ?
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Dorzucę kolejną usterkę. Rezonans przy 2,5k obrotów. Coś wpada w wibracje i przenosi dźwięk do kabiny. Wstępnie podobno jakieś ciegno od turbiny. Mają to ogarnąć jak będę mógł auto zostawić na dłużej...
Powoli jestem coraz bardziej rozczarowany nowym autem. Rozpędzam się coś coś wibruje, jadę ze stałą szybkością coś swiszczy, hamuje to już w ogóle dramat. Tylko czekać aż jakiś klient powie, że się boi jechać tym autem.
Powoli jestem coraz bardziej rozczarowany nowym autem. Rozpędzam się coś coś wibruje, jadę ze stałą szybkością coś swiszczy, hamuje to już w ogóle dramat. Tylko czekać aż jakiś klient powie, że się boi jechać tym autem.
-
- Junior Member
- Posty: 3
- Rejestracja: 10.04.2019, 12:00
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
U mnie tylko na niedogrzanym silniku koło 80stopni.Po rozgrzaniu cisza.
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Mam Arteona od ok. 6 m-cy. Przejechalem ponad 12kkm. Ogólnie uwielbiam nim jeździć ale ma on jedną irytującą cechę/wadę. Chodzi mi paskudne opóźnienie w reakcji na gaz. Zawsze po wciśnięciu gazu jest większy bądź mnijszy lag. Nawet jadąc z ręczną zmianą biegów. Nie wiem czy to kwestia wolnej skrzyni czy turbo dziury czy jednego i drugiego. Mam spokojny styl jazdy ale ktoś kto lubi jeździć dynamiczniej musi być sfrustrowany. Ok na autostradzie nie będzie przeszkadzać ale chcąc pojeździć dynamicznie po mieście czy po torze jest słabo. Szczególnie współczuję właścicielom wersji 240 i 280 bo z jednej strony auto mocne a z drugiej te opóźnienia. Tym bardziej irytujące im bardziej dynamicznie chcesz jeździć. Ciekawe czy to cecha Arteona, VW czy może wszystkich auto z DSG i Turbo ?
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Wszystkich zautomatyzowanych skrzyń ręcznych.
Ma być szybka do przodu. Masz 3 to 4 czeka przygotowana. A żeby teraz zmienić z 4 na 2 to już się jej schodzi. Czy właściciele są sfrustrowani? Nie sądzę. Mam kolejny już automat. I redukcje DSG są jak w starej skrzyni hydrokinetycznej. Kwestia techniki jazdy, przewidywania itp. Przy 1szym automacie trochę mi to zajęło ale teraz przy DSG już mnie to nie irytuje bo wiem kiedy wciskać gaz żeby w tym właściwym momencie pierdolnięcie było dostępne.
Najważniejszą zaletą DSG nie jest jej szybka praca a sprawność czyli mniejsze spalanie niż dla hydrokinetyka.
Ma być szybka do przodu. Masz 3 to 4 czeka przygotowana. A żeby teraz zmienić z 4 na 2 to już się jej schodzi. Czy właściciele są sfrustrowani? Nie sądzę. Mam kolejny już automat. I redukcje DSG są jak w starej skrzyni hydrokinetycznej. Kwestia techniki jazdy, przewidywania itp. Przy 1szym automacie trochę mi to zajęło ale teraz przy DSG już mnie to nie irytuje bo wiem kiedy wciskać gaz żeby w tym właściwym momencie pierdolnięcie było dostępne.
Najważniejszą zaletą DSG nie jest jej szybka praca a sprawność czyli mniejsze spalanie niż dla hydrokinetyka.
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Dokładnie, też się tego nauczyłem, na początku jazdy z dsg w passacie redukowałem biegi teraz tylko gazem operuje.
Co do opoznienia na reakcję na gaz to nowy touareg jest.mega zamulony. Jeździłem przez weekend 3.0 TDI 286KM ponad 600Nm mega lag. Wciskam gaz, silnik wyje i dopiero po ok 3 sekundach zaczyna jechać .
Co do opoznienia na reakcję na gaz to nowy touareg jest.mega zamulony. Jeździłem przez weekend 3.0 TDI 286KM ponad 600Nm mega lag. Wciskam gaz, silnik wyje i dopiero po ok 3 sekundach zaczyna jechać .
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Po roku użytkowania kilka rzeczy co mi przeszkadza :
1. zbyt wysoko osadzony fotel kierowcy, raczej bardziej suvowo niż sportowo pamietam jak w golfie 4 to mozna było praktycznie na podłogę obniżyć
2. Już pisałem luzujaca śrubka w dachu i drgający skrzypiący dach z tego powodu
3. Powyżej 160km szumy okolice drzwi kierowcy obok słupka b
4. Pomimo easy open/close zamykanie klapy z pilota nie działa po odejściu od auta dalej jak 2 m, wpoprzedniej insigni działało to odpukiwali był zasięg fal pilota
5. Denerwujący start/stop ale to wada wymuszona ekologia
6. Plastiki w bagażniku , takie nie za bardzo pasujące do auta tej klasy bardziej skoda fabia vw up, szybko rysuje się, twardy, jak by nie mozna obić trochę wykładzina więcej na klapie
1. zbyt wysoko osadzony fotel kierowcy, raczej bardziej suvowo niż sportowo pamietam jak w golfie 4 to mozna było praktycznie na podłogę obniżyć
2. Już pisałem luzujaca śrubka w dachu i drgający skrzypiący dach z tego powodu
3. Powyżej 160km szumy okolice drzwi kierowcy obok słupka b
4. Pomimo easy open/close zamykanie klapy z pilota nie działa po odejściu od auta dalej jak 2 m, wpoprzedniej insigni działało to odpukiwali był zasięg fal pilota
5. Denerwujący start/stop ale to wada wymuszona ekologia
6. Plastiki w bagażniku , takie nie za bardzo pasujące do auta tej klasy bardziej skoda fabia vw up, szybko rysuje się, twardy, jak by nie mozna obić trochę wykładzina więcej na klapie
VW Arteon 2.0 BiTDI R 4MOTION
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Witam
Po tygodniu użytkowania Arteona pojawiła się dziś na wyswietlaczu taka kreska która jest pod tafla szkła.
Co to może być ? Miał ktoś coś podobnego ?
Po tygodniu użytkowania Arteona pojawiła się dziś na wyswietlaczu taka kreska która jest pod tafla szkła.
Co to może być ? Miał ktoś coś podobnego ?
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Jeżeli jest pod szklem i nie ma widocznych uszkodzeń mechanicznych to wymienią na gwarancji.
Były już przypadki z D Pro z pekajacymi ekranami, teraz rysy...
Były już przypadki z D Pro z pekajacymi ekranami, teraz rysy...