Car-Net

Salvatore
Senior Member
Posty: 472
Rejestracja: 05.11.2017, 01:08

Re: Car-Net

Post autor: Salvatore » 13.06.2019, 16:48

Do tych którym dane otwarcia drzwi się nie zgadzają - próbowaliście synchronizować dane? Synchronizuje się poprzez przeciągniecie w dół ekranu z autem - przynajmniej na Androidzie. Dodatkowo są dwa "poziomy" synchronizacji. Po przeciągnięciu do pierwszej ikonki, apka synchronizuje się z chmurą. Po przeciągnieciu do drugiej ikonki, apka wymusza synchronizację z autem. Trwa to długo, ale dopóki Car-Net mi działał, to po synchronizacji z autem dane zawsze się zgadzały (a jak Car-Net nie działał to występował błąd).

Awatar użytkownika
k1coR
Senior Member
Posty: 593
Rejestracja: 12.09.2017, 10:42

Re: Car-Net

Post autor: k1coR » 14.06.2019, 10:35

Synchronizacja nie ma znaczenie, był to jakiś błąd systemowy, raz pokazywało kłódkę tak raz tak. Gorzej jak nie mogłem zasnąć przez to g....i o 12 w nocy musiałem zejść na dół do fury sprawdzić czy aby na pewno jest zamknięta.

Rkarcz
Senior Member
Posty: 645
Rejestracja: 17.01.2018, 22:34

Re: Car-Net

Post autor: Rkarcz » 15.06.2019, 06:14

Jestem przy niemieckiej granicy. CarNet ożył.
Czyli to kwestia operatora eSIM.
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit

Slaw
Member
Posty: 85
Rejestracja: 10.03.2018, 17:00

Re: Car-Net

Post autor: Slaw » 15.06.2019, 15:10

Cud...dziś się podniósł po 3 miesiącach. Wczoraj zgłosiłem problem na infolinii i działa 😀zobaczymy jak długo.

Awatar użytkownika
Jerzy
Senior Member
Posty: 337
Rejestracja: 14.08.2018, 21:35
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Car-Net

Post autor: Jerzy » 16.06.2019, 22:23

Pomorskie -Carnet ruszył od 15.06. po 2 msc milczenia.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: Car-Net

Post autor: kriss555 » 17.06.2019, 11:25

Piszcie wszyscy do bok o rekompensate albo przedluzenie umowy. Ja nalisalem, zgloszenie przyjeli, rozpatruja bo nie wiedza co zrobic na razie
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

Awatar użytkownika
ksibart
Senior Member
Posty: 376
Rejestracja: 01.10.2017, 22:51
Lokalizacja: Kraków

Re: Car-Net

Post autor: ksibart » 17.06.2019, 11:36

Ja też zgłosiłem ale w "Car-Net support" i to już jakiś czas temu. Mówili że odezwą się jak zacznie działać, zaczął działać ale się nie odezwali :rolleyes:
VW Arteon R-Line 2.0 TSI 190

MaciekFLEX
Member
Posty: 206
Rejestracja: 13.07.2018, 11:36
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Car-Net

Post autor: MaciekFLEX » 17.06.2019, 22:45

Dziś po 2 miesiącach CarNet ożył. Sam się zepsuł i sam się naprawił. Ciekawe ile tym razem „łaskawca umiłowany” będzie działał?
VW Arteon R-Line 2.0 TDI 190 4MOTION

siwyZS
Junior Member
Posty: 41
Rejestracja: 04.02.2019, 20:01
Lokalizacja: Szczecin

Re: Car-Net

Post autor: siwyZS » 18.06.2019, 17:32

U mnie po 1,5 miesiąca nie działania car-net, dwóch wizytach w serwisie postanowiłem zwyczajnie zresetować Discovery do ustawień fabrycznych.
Później auto stało 5 dni na terminalu w Świnoujściu i po uruchomieniu powoli zaczął ożywać car-net.
Wniosek jeden - serwisy VW tak samo do d... jak Forda, Mercedesa, Kia i pewnie całej reszty, na szczęście tylko z tymi miałem do czynienia.
2.0TDI 190KM, R-Line, Kurkuma

MarcinJ
Senior Member
Posty: 322
Rejestracja: 16.06.2017, 10:32

Re: Car-Net

Post autor: MarcinJ » 19.06.2019, 13:38

Dziś otrzymałem oficjalne info z przyczyną usterki: przyczyną nieprawidłowości była zmiana w połączeniu pojazdu z siecią telefonii komórkowej. Z przyjemnością informujemy, że przyczyna incydentu została wyeliminowana.

Póki co działa.

ODPOWIEDZ