Oryginalny sterownik. Inaczej nie udaloby sie wlaczyc fartow przy zmianie biegow i popbangs Sterownik robiony w trybie "bench mode" czyli po powrocie do oryginalu nie zmienia sie zaden licznik programowan itd wiec nie do wykrycia tematjohnyPL pisze: ↑04.08.2019, 23:31To jest soft pod oryginalny sterownik czy programowalny box?ArteonUser pisze: ↑04.08.2019, 21:35Niedlugo dosle wykres - zapomnialem go zabrac Mam zdjecie wynikow jedynie. W Tc Performance w Lodzi - 2500zlleon pisze: ↑04.08.2019, 08:36ArteonUser pisze: ↑01.08.2019, 13:49Gdyby kogos ciekawilo. 190hp po samym zalozeniu downpipe i wydechu wyplulo 220hp. Po programie na ten moment 260hp/420nm na paliwie 95. Na 98 -> 280hp.
Będziesz taki uprzejmy i napiszesz gdzie to robiłeś i jaki jest koszt ?
Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
-
- Member
- Posty: 108
- Rejestracja: 27.01.2019, 18:48
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Hmm, a ja sądziłem że mimo wszystko niemal każdy ze skrzynią DSG ma te 'farty' bo tak właśnie działa DSG - tl;dr odcina paliwo i to niespalone trafia do wydechu i spalane jest w wydechu, przez to pierdzi. Czy odpalałeś z przerobionym wydechem ale bez softa?ArteonUser pisze: ↑05.08.2019, 00:29Oryginalny sterownik. Inaczej nie udaloby sie wlaczyc fartow przy zmianie biegow i popbangs Sterownik robiony w trybie "bench mode" czyli po powrocie do oryginalu nie zmienia sie zaden licznik programowan itd wiec nie do wykrycia temat
VW Arteon R-Line 2.0 TSI 190
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Może licznik programowań będzie bez zmian ale maksymalne wartości doładowań będą sporo większe.ArteonUser pisze: ↑05.08.2019, 00:29Sterownik robiony w trybie "bench mode" czyli po powrocie do oryginalu nie zmienia sie zaden licznik programowan itd wiec nie do wykrycia temat
Jeżeli ktoś mówi, że to jest nie do wykrycia przez dociekliwego serwisanta (w razie awarii,gwarancji) to
kłamie.
-
- Member
- Posty: 108
- Rejestracja: 27.01.2019, 18:48
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Nie masz racji. Co z tego ze beda wartosci wieksze skoro wgrywajac serie wgrywasz doslownie wszystko wlacznie z eepromem itd to co miales przed modyfikacja wlacznie ze starymi bledami itd? Nie ma szansy na odtworzenie tego w zaden sposob. Nie bede sie zaglebial w szczegoly dlaczego jestem tego taki pewien - dodam tylko ze po powrocie do serii (nie mowie o przywroceniu mapy oryginalnej tylko przywroceniu wszystkiego przez benchmode) dla pewnosci kasujemy jeszcze bledy - i dla maksymalnej pewnosci adaptacje np skrzyni - nie ma zadnej technicznej mozliwosci na zweryfikowanie tego. Oczywiscie nie namawiam nikogo do niczego - ale tylko benchmode daje takie mozliwosci - poczytajcie w wolnej chwili na czym to polegaBlazio1946 pisze: ↑05.08.2019, 08:57Może licznik programowań będzie bez zmian ale maksymalne wartości doładowań będą sporo większe.ArteonUser pisze: ↑05.08.2019, 00:29Sterownik robiony w trybie "bench mode" czyli po powrocie do oryginalu nie zmienia sie zaden licznik programowan itd wiec nie do wykrycia temat
Jeżeli ktoś mówi, że to jest nie do wykrycia przez dociekliwego serwisanta (w razie awarii,gwarancji) to
kłamie.
-
- Member
- Posty: 108
- Rejestracja: 27.01.2019, 18:48
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Tak, ale tym steruje ecu silnika (nie tak jak wielu sie wydaje ecu dsg). I skoro steruje to mozna to wlaczyc/zmodyfikowac/poprawic itd.ksibart pisze: ↑05.08.2019, 08:19Hmm, a ja sądziłem że mimo wszystko niemal każdy ze skrzynią DSG ma te 'farty' bo tak właśnie działa DSG - tl;dr odcina paliwo i to niespalone trafia do wydechu i spalane jest w wydechu, przez to pierdzi. Czy odpalałeś z przerobionym wydechem ale bez softa?ArteonUser pisze: ↑05.08.2019, 00:29Oryginalny sterownik. Inaczej nie udaloby sie wlaczyc fartow przy zmianie biegow i popbangs Sterownik robiony w trybie "bench mode" czyli po powrocie do oryginalu nie zmienia sie zaden licznik programowan itd wiec nie do wykrycia temat
Dla przykladu podam ze w nowych skodach cholernie trudno wlaczyc farty mimo ze teoretycznie maja te same silniki skrzynie itd - dluzszy temat
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Ok, też takie info dostałem od TC Performance, tylko w Twoim przypadku zrobiłeś jeszcze downpipe a ja planuje tylko catback póki co ze względu na "dźwięk"
VW Arteon R-Line 2.0 TSI 190
-
- Member
- Posty: 68
- Rejestracja: 25.06.2018, 19:12
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Czy przed wizytą w serwisie będziesz wracał do fabrycznych ustawień?ArteonUser pisze: ↑05.08.2019, 11:00Nie masz racji. Co z tego ze beda wartosci wieksze skoro wgrywajac serie wgrywasz doslownie wszystko wlacznie z eepromem itd to co miales przed modyfikacja wlacznie ze starymi bledami itd? Nie ma szansy na odtworzenie tego w zaden sposob. Nie bede sie zaglebial w szczegoly dlaczego jestem tego taki pewien - dodam tylko ze po powrocie do serii (nie mowie o przywroceniu mapy oryginalnej tylko przywroceniu wszystkiego przez benchmode) dla pewnosci kasujemy jeszcze bledy - i dla maksymalnej pewnosci adaptacje np skrzyni - nie ma zadnej technicznej mozliwosci na zweryfikowanie tego. Oczywiscie nie namawiam nikogo do niczego - ale tylko benchmode daje takie mozliwosci - poczytajcie w wolnej chwili na czym to polegaBlazio1946 pisze: ↑05.08.2019, 08:57Może licznik programowań będzie bez zmian ale maksymalne wartości doładowań będą sporo większe.ArteonUser pisze: ↑05.08.2019, 00:29Sterownik robiony w trybie "bench mode" czyli po powrocie do oryginalu nie zmienia sie zaden licznik programowan itd wiec nie do wykrycia temat
Jeżeli ktoś mówi, że to jest nie do wykrycia przez dociekliwego serwisanta (w razie awarii,gwarancji) to
kłamie.
Arteon 2.0 TSI 272 4x4 R-Line Pyrit 2019 20" Rosario
[R.I.P.] Arteon 2.0 TSI 190 R-Line Pyrit 2018 20" Rosario
[R.I.P.] Arteon 2.0 TSI 190 R-Line Pyrit 2018 20" Rosario
-
- Member
- Posty: 108
- Rejestracja: 27.01.2019, 18:48
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Tylko jedna osoba zrobiła chiptuning? Jeśli jest jeszcze ktoś inny to proszę o info? Właśnie się wybieram i się zastanawiam czy to jest ostateczne mg1 czy będą jakieś poprawki. Proszę o radę jeśli macie zdanie. Pozdrawiam wszystkich.
-
- Member
- Posty: 68
- Rejestracja: 25.06.2018, 19:12
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
@ArteonUser chciałem ponowić swoje pytanie bo pewnie gdzieś Ci umknęłolucascorleone pisze: ↑05.08.2019, 18:13Czy przed wizytą w serwisie będziesz wracał do fabrycznych ustawień?ArteonUser pisze: ↑05.08.2019, 11:00Nie masz racji. Co z tego ze beda wartosci wieksze skoro wgrywajac serie wgrywasz doslownie wszystko wlacznie z eepromem itd to co miales przed modyfikacja wlacznie ze starymi bledami itd? Nie ma szansy na odtworzenie tego w zaden sposob. Nie bede sie zaglebial w szczegoly dlaczego jestem tego taki pewien - dodam tylko ze po powrocie do serii (nie mowie o przywroceniu mapy oryginalnej tylko przywroceniu wszystkiego przez benchmode) dla pewnosci kasujemy jeszcze bledy - i dla maksymalnej pewnosci adaptacje np skrzyni - nie ma zadnej technicznej mozliwosci na zweryfikowanie tego. Oczywiscie nie namawiam nikogo do niczego - ale tylko benchmode daje takie mozliwosci - poczytajcie w wolnej chwili na czym to polegaBlazio1946 pisze: ↑05.08.2019, 08:57Może licznik programowań będzie bez zmian ale maksymalne wartości doładowań będą sporo większe.ArteonUser pisze: ↑05.08.2019, 00:29Sterownik robiony w trybie "bench mode" czyli po powrocie do oryginalu nie zmienia sie zaden licznik programowan itd wiec nie do wykrycia temat
Jeżeli ktoś mówi, że to jest nie do wykrycia przez dociekliwego serwisanta (w razie awarii,gwarancji) to
kłamie.
Arteon 2.0 TSI 272 4x4 R-Line Pyrit 2019 20" Rosario
[R.I.P.] Arteon 2.0 TSI 190 R-Line Pyrit 2018 20" Rosario
[R.I.P.] Arteon 2.0 TSI 190 R-Line Pyrit 2018 20" Rosario