Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Jak w temacie, spalanie ? Czy uzytkownicy zadowoleni z wyboru itd....? I jak z trakcja ? Brak 4x4.... I czy moc 190 koni wystarczy.?
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Fajnie by było jakby ktoś z posiadaczy mógł wrzucić film z przyspieszenia ( nie chodzi o czas a o dźwięk, praca skrzyni itd. ). Kiedyś pytałem o to ale koledzy byli w fazie dotarcia. Ponawiam prośbę
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
+1 bo w necie same testy biturbo i 280 ;/
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Podpinam sie:) za kilka tyg bede zamawial wlasnie wersje 190km i tez bylbym wdzieczny za dodatkowe informacje.
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Jeśli chodzi o spalanie to pisałem już na ten temat w innych postach, miasto ok 9,8-10l, autostrada normalna jazda 7,7l (trochę szybsza 8,2l), droga normalna + kawałek autostrady 6,8l. Spalanie jak dla mnie ok. Jeśli chodzi o moc to 190KM wystarcza w zupełności, kołami nie mieli przy dynamicznym starcie, chyba że na mokrym. Ogólnie trakcja jest bardzo dobra. Auto jedzie jak przyklejone. Silnik i skrzynia na S bardzo ładnie współgrają, przyjemny dźwięk i bardzo szybka reakcja na gaz. Na D natomiast potrafi czasem szarpnąć. Ogólnie nie zmieniłbym wyboru, dołożyłbym tylko Easy open/Easy close.
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Ja wiem, że trochę dziwne porównanie, ale...
Jak się ma 190 TSI do 190 TDI?
Czy któryś z użytkowników 190 TSI jeździł 190 TDI (zapewne nie) lub nawet 240 TDI i ma okazję podzielić się wrażeniami z porównania?
Na papierze różnica w stosunku do 240 KM jest znaczna ale powszechnie wiadomo, że 240 TDI nie prezentuje się tak okazale, tak to głoszą cyferki. 4motion jest i tutaj trakcja dla diesli będzie zdecydowanie na plus, ale dochodzi również waga. Czy różnica w osiągach jest na tyle zauważalna, że warto dołożyć niemałą kwotę?
Jak z kulturą pracy? Oczywiste jest, że podczas postoju i powolnej jazdy TSI jest bezkonkurencyjne. Do tego dochodzi brak wibracji. Co jednak w przypadku prędkości 160-180 km/h? Czy silnik benzynowy przypadkiem nie staje się głośniejszy od diesla pracując w zakresie powyżej 4 kRPM?
Jak się ma 190 TSI do 190 TDI?
Czy któryś z użytkowników 190 TSI jeździł 190 TDI (zapewne nie) lub nawet 240 TDI i ma okazję podzielić się wrażeniami z porównania?
Na papierze różnica w stosunku do 240 KM jest znaczna ale powszechnie wiadomo, że 240 TDI nie prezentuje się tak okazale, tak to głoszą cyferki. 4motion jest i tutaj trakcja dla diesli będzie zdecydowanie na plus, ale dochodzi również waga. Czy różnica w osiągach jest na tyle zauważalna, że warto dołożyć niemałą kwotę?
Jak z kulturą pracy? Oczywiste jest, że podczas postoju i powolnej jazdy TSI jest bezkonkurencyjne. Do tego dochodzi brak wibracji. Co jednak w przypadku prędkości 160-180 km/h? Czy silnik benzynowy przypadkiem nie staje się głośniejszy od diesla pracując w zakresie powyżej 4 kRPM?
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Nie jeździłem Dieslem więc się nie wypowiem, zresztą Diesla odrzuciłem od razu na starcie (mam dość ciągłej walki z DPF-em, wtryskami, EGR'em i klapą gaszenia...). W skrócie jak dla mnie zero oszczędności chyba, że ktoś robi grubo ponad 30 tyś rocznie. Benzyna z dodatkowym wyciszeniem, bardzo dobrze tłumi hałas nawet do ponad 200 km/h. Nie pamiętam dokładnie ale przy 160km/h jest koło 3 tyś. RPM, na pewno nie ponad 4.
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Ja tłukę ok 50-55 tyś rocznie i nigdy nie miałem problemu z DPF-em, wtryskami, EGR i czymkolwiek innym w jakimkolwiek dieslu. Inna sprawa, że samochód ma wystarczyć na 3 lata, później może się dziać co się chce. Nie rozpatruje pod kątem ekonomicznym, wyłącznie subiektywnej wygody.
Wydawało mi się, że dodatkowe wyciszenie dotyczy wyłącznie drzwi, że komory silnika są jednakowo wytłumione.
Wydawało mi się, że dodatkowe wyciszenie dotyczy wyłącznie drzwi, że komory silnika są jednakowo wytłumione.
- guttentager
- Member
- Posty: 210
- Rejestracja: 06.10.2017, 09:10
- Lokalizacja: Guttentag / Opole
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Dla mnie porównanie benzyny i diesla to zawsze kwestia ilości przejechanych kilometrów.
Prywatnie nie wziąłbym diesla, służbowo benzyny.
Przy różnicach rzędu 20tysi w cenie myślę, że trzeba będzie pyknąć min.40tyś km rocznie
i to właśnie przebieg powinien być kryterium nokałtowym.
Prywatnie nie wziąłbym diesla, służbowo benzyny.
Przy różnicach rzędu 20tysi w cenie myślę, że trzeba będzie pyknąć min.40tyś km rocznie
i to właśnie przebieg powinien być kryterium nokałtowym.
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Jeśli jednak odsuniemy na bok kwestię kosztów eksploatacji, to co ma większą dynamikę - 190 TSI czy 190 TDI z większym momentem?
Co będzie cichsze przy ok 160 km/h - TSI z 3 kRPM czy TDi z ca. 2,2 kRPM?
Co będzie cichsze przy ok 160 km/h - TSI z 3 kRPM czy TDi z ca. 2,2 kRPM?