Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
kubelt jeśli nie dobiłeś do 150 tyś. to się nie dziwię, że nic się nie działo. Ja miałem 170KM diesla na piezoelektrykach Siemensa i powyżej 150 tyś. km zaczynała się robić z niego skarbonka. DPF nie wymieniałem ale musiałem go nieźle przedmuchiwać żeby się nie zapychał co rusz.
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Jeszcze nie dobilem, moze dlatego. O DPF tez sie nie martwie, filtr ma przedmuchanie w zasadzie co dzien bardzo sporadycznie mi sie proces wypalania w ogole wlacza. Jak wspominalem, wartosci ekonomiczne drugorzedne - jak sie popsuje, to serwis wymieni. Spalanie tez podobne jak widze.
Mnie interesuje bardzo, co dynamiczniej jezdzi i lepiej sie zbiera - TSI czy TDI?
Mnie interesuje bardzo, co dynamiczniej jezdzi i lepiej sie zbiera - TSI czy TDI?
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Moim zdaniem TSI 190 będzie lepsze od TDI 190 -
TSI - na pewno będzie szybciej przyspieszał od 100-180 km/h
TSI/TDI - głośność przy prędkości 160 km będzie porównywalna. Ja mam TDI 240 i ten silnik słychać tylko w 2 przypadkach. Na zewnątrz auta oraz przy ostrym gazowaniu. Benzyna będzie miała przyjemniejsze brzmienie.
Jeżeli bierzesz tylko pod uwagę 190 konną wersję to ja nawet bym nie brał pod uwagę TDI tym bardziej że jest znaczna dopłata
TSI - na pewno będzie szybciej przyspieszał od 100-180 km/h
TSI/TDI - głośność przy prędkości 160 km będzie porównywalna. Ja mam TDI 240 i ten silnik słychać tylko w 2 przypadkach. Na zewnątrz auta oraz przy ostrym gazowaniu. Benzyna będzie miała przyjemniejsze brzmienie.
Jeżeli bierzesz tylko pod uwagę 190 konną wersję to ja nawet bym nie brał pod uwagę TDI tym bardziej że jest znaczna dopłata
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Hmm a wiec tak dzisiaj wkoncu przetestowalem 190 tfsi, wczesniej jezdzilem 1x 280 Potem 2x 240 I wkoncu 190 tsi, jednostka 280 Koni zrobila jak najwieksze wrazenie ( trakcja od zera ogien mimo mokrego) tryb sport dZwiek podbijany nie wiem jak na dluzej ale banan jest na twarzy, 240 tdi po jezdzie 280 wypadla slabo ale za jakis czas na swiezo umowilem sie ponowmie 240 bitdi i duzo lepiej jak wczesniej jednostka dobrze wyciszona ale takiej fajdy nie daje, dzisiaj 190 odpalam cisza zero drgan ( 240 na zimnym czuc drgania I silnik) ruszam jest ok cisza itd na swiatlach ogien sucho trakcja sie nie wlacza ale czuc ze kola mecza sie potem zakrety na wyjsciu itd czuc przod jak idzie a tyl zostaje, nastepnie delikatnie mokre z 0 start i non stop do 3 esp, od 2-biegu max rownierz przod czuc trakcja itd esp......
190 tfsi jest super cisza, cena spalanie ok ja w miescie gdzie nie oszczedzalem mialem sr. 11,5 a wczesniej diesel ta sama trasa bylo 11.8, po takich testach 280 bomba ale cena I spalanie.... 190 to silnik idealny jezdzi, stosunkowo malo pali ale brak mu trakcji I zadziornosci..
190 tfsi jest super cisza, cena spalanie ok ja w miescie gdzie nie oszczedzalem mialem sr. 11,5 a wczesniej diesel ta sama trasa bylo 11.8, po takich testach 280 bomba ale cena I spalanie.... 190 to silnik idealny jezdzi, stosunkowo malo pali ale brak mu trakcji I zadziornosci..
_Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Gdzie się udało wyrwać auto z tym silnikiem?
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Wiesz jakie opony były założone ? Ja nie narzekam na brak trakcji na suchym, czasem przy mocnym bucie ESP zabrzęczy do 3-ki ale szybko łapie przyczepność i ogień. Zimówki trochę gorzej trzymają, na letnich jeździ jak przyklejony. Na mokrym czasem zamieli. To fakt, nie jest to 4Motion ale coś za coś. W zakrętach wiadomo, w końcu to ośka.
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Wawa chylińscy mają r line 190 benzyna praktycznie jazda próbna od ręki, opony były już zimowe, na suchym generalnie nie ma problemu dopiero jak mokry asfalt ale to też tylko przy pełnym gazie, w życiu codziennym nie jezdzi się non stop but to była jazda testowa więc ciskałem jak mogłem, ten motor to złoty środek cena bardzo dobra i co byśmy nie zrobili ile koni nie mieli to dalej to będzie tylko VW myśle że po rabatach około 200 tyś na full super propozycja.
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Dzisiaj aktualizacja wczoraj 190 benzyna dzisiaj 280 4 motion
Jest przepasc! Od samego startu idzie znacznie lepiej trakcja ( opony zimowe zero uslizgu )
Co do mocy idzie jak burza wgniata w fotel przy tym dzwiek tez jest inny na D slychac delikatne strzaly z wydechow po odpuszczeniu gazu rowniez mozna doslyszec tzw miedzygaz wszystko to wczesniej mialem w audi ale tutaj jest subtelniejsze ale w 190 prozno szukac takiche extrasow, z kazdej predkosci idzie bardzo dobrze a tryb lunch control katapultuje ten samochod, co do spalania trudno mi sie odniesc ale Te demo mialo srednia 11,2 przebiegiu paru tys km.... ogolne wrazenia tylko na plus banan na twarzy sie pojawil z 190 koni opuscilem pojazd twierdzac poprawna jednosta ale bez emocji...
Jest przepasc! Od samego startu idzie znacznie lepiej trakcja ( opony zimowe zero uslizgu )
Co do mocy idzie jak burza wgniata w fotel przy tym dzwiek tez jest inny na D slychac delikatne strzaly z wydechow po odpuszczeniu gazu rowniez mozna doslyszec tzw miedzygaz wszystko to wczesniej mialem w audi ale tutaj jest subtelniejsze ale w 190 prozno szukac takiche extrasow, z kazdej predkosci idzie bardzo dobrze a tryb lunch control katapultuje ten samochod, co do spalania trudno mi sie odniesc ale Te demo mialo srednia 11,2 przebiegiu paru tys km.... ogolne wrazenia tylko na plus banan na twarzy sie pojawil z 190 koni opuscilem pojazd twierdzac poprawna jednosta ale bez emocji...
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Cenowo tez jest przepaść
-
- Junior Member
- Posty: 31
- Rejestracja: 18.05.2018, 15:50
Re: Wszystkie informacje o 2.0 tfsi 190
Panowie gdzie na Śląśku mogę odbyć jazdę próbną Arteonem 2.0 tsi 190km?