Faktycznie, kwestii osoby 2m siedzącej na tylnej kanapie nie ma rozpatrywać - standardowy scenariusz to ja + żona z dzieckiem z tylu, tak że tym bym sie nie przejmował.
alcalu pisze: ↑24.04.2020, 20:37
- Jeśli jesteś wysoki, to szyberdach obniża podsufitkę i jest znacząco mniej miejsca nad głową
Okno dachowe odpada z założenia.
alcalu pisze: ↑24.04.2020, 20:37
- Mam 190TSI - jeśli jeździsz spokojnie, wystarcza. Jeśli jeździsz agresywnie i oczekujesz trakcji, celuj w 4x4 - w 190TSI ESP miga nonstop przy dociśnięciu 0-50kmh.
Miganie ESP miganiem, a czy faktyczny poślizg jest? Mam małą miejską popierdułkę 70KM i w sobotę po deszczu parę razy przednia oś mi sie ślizgała ruszając spod świateł. Na zimówkach... prz 15 stopniach
Czy XSD coś faktycznie w tym pomaga?
alcalu pisze: ↑24.04.2020, 20:37
- Tłumienie jak na felgi 18-19'' - super.
a jak z 20”? Są fajne r-line edition 190km z placu dostępne od reki ale one mają z defaultu 20” rosario, a boję sie jeździć takimi po krakowskich zapadniętych studzienkach na nowohuckiej.
marcel232 pisze: ↑26.04.2020, 10:49
Kup sobie 'skodilaka', 'sczipuj' od razu na 330-350 kucy i będziesz miał przynajmniej radoche z 'objeżdżania' każdego arteona
Leasing bez wykupu - chip nie wchodzi w grę niestety ;(
I doceniam humor reszty posta
Blazio1946 pisze: ↑26.04.2020, 10:58
Tu bardziej chodzi o silnik i 4x4 niż różnicę w ilości miejsca wewnątrz.
Ja mam 190TSi zrobiony na 250 i robi wyniki jak 4x4 240bitdi.
0-100km w 6.6 sekundy na Pirelli P Zero, które nie słyną z najlepszej trakcji.
Bardzo słuszna uwaga w kwestii celu dyskusji i mojego dylematu.
Niestety kręcić nie będę mógł, a obawiam sie (trochę, bo nie wiem jak faktycznie sytuacja wyglada) poślizgów w TSI190 bez 4x4
Dodając do ogólnej dyskusji: byłem w sobotę u dilera skody i niestety na custom superba TSI272 w tym roku raczej nie ma co liczyć bo już ponoć przekroczyli przydział wltp, zostaje tylko to co jest z placu. Na tygodniu przejdę sie do VW (w sobotę wszystkie VW w promieniu 60km były zamknie) i wypytam się jak sytuacja wyglada.