Tamten wątek jest tak za-spamowany że nawet do niego nie zaglądam :-)
Kodowanie samochodów
Re: Kodowanie samochodów
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Re: Kodowanie samochodów
Pytanie do osób które od nowości miały XDS, posiadam obd11 i chcę odkodował xds do 190 tsi. Jak podłączacie obd11 to na jakim poziomie macie w standardzie?
Arteon Shooting Brake R 2.0 TSI 320HP
Re: Kodowanie samochodów
Z tego co się orientuje zawsze jest na NORMAL... ale chętnie się dowiem, jaka jest różnica po zmianie na hard... Ew Soft.
W skodzie SIII miałem zmienione na HARD i mocno wciągała w zakręt.korygujac sile odśrodkowa...
Jak zachowuje się Artek? Ktoś to testował?
W skodzie SIII miałem zmienione na HARD i mocno wciągała w zakręt.korygujac sile odśrodkowa...
Jak zachowuje się Artek? Ktoś to testował?
—
Arteon B 2.0 TDI 150KM DSG - 2020 - ManganGrey
Arteon B 2.0 TDI 150KM DSG - 2020 - ManganGrey
Re: Kodowanie samochodów
Ja pomimo tego ze w specyfikacji zakupu (kupiłem z placu) nie mam XDS to na OBD11 tez mam na normal. Czy to oznacza że mam jednak XDS?
Arteon Shooting Brake R 2.0 TSI 320HP
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Kodowanie samochodów
XDS to kwestia softu bo część sprzętową każdy Arteon ma. Realizowane jest to oparciu o pracę zacisków hamulcowych. Możesz sobie włączyć i wyłączyć przez OBD11. Są powszechnie dostępne kodowania.
Radzę tylko uważać z wyborem trybu/siły działania XDS aby nie przesadzić:
barszcz2 pisze: ↑18.08.2020, 07:15Potwierdzam, po włączeniu XDS na max na pierwszej mokrej trasie wyjechalem 2 razy z zakretu przodem - cale szczescie nic nie jechalo z naprzeciwka bo juz bym nie pisal sobie tu. Zazwyczal przy pokonywaniu zakretu bez lub na minimalnym gazie - najzwyczjaniej skrecasz koła a auto nadal jedzie prosto wydając przy tym harczacy dzwiek jakby ABS odpalil.Eldar pisze: ↑31.12.2018, 00:37Nie możliwe... Powinno być zupełnie odwrotnie niż mówiszRkarcz pisze: ↑30.12.2018, 13:47Jakby ktoś planował kodowanie XDS to ustawienie maksymalne wyłącza zarzucanie tyłu. Samochód staje się silnie podsterowny. Na mokrych zakrętach wywala przodem bez zarzucania. Zobaczę jak działa minimalny XDS.
Ale z drugiej strony ciekawe jakby z takim ustawieniem przeszedłby testy łosia.
Edit.
Jak Ci zarzuca tył to nie odejmuj gazu w zakręcie.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem
Re: Kodowanie samochodów
No to może inaczej zapytam
Skoro jak jest na HARD wyjeżdża przodem... to co się dzieje jak jest na SOFT? Wylatuje tyłem?
A co jak jest NORMAL?
A co się dzieje jak się go wyłączy w ogóle?
Skoro jak jest na HARD wyjeżdża przodem... to co się dzieje jak jest na SOFT? Wylatuje tyłem?
A co jak jest NORMAL?
A co się dzieje jak się go wyłączy w ogóle?
—
Arteon B 2.0 TDI 150KM DSG - 2020 - ManganGrey
Arteon B 2.0 TDI 150KM DSG - 2020 - ManganGrey
Re: Kodowanie samochodów
Czy ustawiał ktoś w OBD11 „reakcja na pedał przepustnicy” na Responsive? Czuć wyraźna różnice na reakcje na gaz?
Arteon Shooting Brake R 2.0 TSI 320HP
Re: Kodowanie samochodów
OK ale czy efekt jest taki sam jak przełączysz lewarek na S?
Czy coś lepiej?
Czy coś lepiej?
—
Arteon B 2.0 TDI 150KM DSG - 2020 - ManganGrey
Arteon B 2.0 TDI 150KM DSG - 2020 - ManganGrey
Re: Kodowanie samochodów
Nie. Nie jest jak S.
Ogólnie jeździłem z tym tydzień i wróciłem do standardowych ustawień. Może pedał działał aksamitniej przy delikatnym ruszaniu, a może trochę to efekt placebo. Jednak na pewno wciśnięcie na trasie gazu do dechy działało zupełnie inaczej - jakbym jechał tramwajem. Kompletnie pozbawiło auto dzikości. Mi bardziej pasuje standard.
Ogólnie jeździłem z tym tydzień i wróciłem do standardowych ustawień. Może pedał działał aksamitniej przy delikatnym ruszaniu, a może trochę to efekt placebo. Jednak na pewno wciśnięcie na trasie gazu do dechy działało zupełnie inaczej - jakbym jechał tramwajem. Kompletnie pozbawiło auto dzikości. Mi bardziej pasuje standard.