2020 Facelifting i Shooting Brake

dokRK
Junior Member
Posty: 2
Rejestracja: 24.01.2021, 22:29

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: dokRK » 28.01.2021, 12:11

radzio_007 pisze:
27.01.2021, 17:49
dokRK pisze:
24.01.2021, 22:52
Witam,
Kolego tylko jak porównujesz Arteona R 320 KM do A7 265 KM to być może ceny będą zbliżone. Moim zdaniem do R-ki będzie porównywalny osiągami silnik 340 KM w A7, tylko cena już taka porównywalna nie będzie niestety.
Pozdrawiam
Owszem, jeżeli porównywać osiągi, natomiast to zupełnie inne silniki.
Natomiast trzeba spojrzeć na cenę. moim zdaniem Arteon powinien kosztować tyle co KIA STINGER GT, która ma jednak silnik V6 na który jest większa akcyza. Wiec arteon R z 2.0 tez powinien krążyć w ok 250-260tys. po doposażeniu. Wtedy byłby bezkonkurencyjny.

Awatar użytkownika
radzio_007
Junior Member
Posty: 46
Rejestracja: 10.06.2019, 11:17

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: radzio_007 » 28.01.2021, 19:09

dokRK pisze:
28.01.2021, 12:11
radzio_007 pisze:
27.01.2021, 17:49
dokRK pisze:
24.01.2021, 22:52
Witam,
Kolego tylko jak porównujesz Arteona R 320 KM do A7 265 KM to być może ceny będą zbliżone. Moim zdaniem do R-ki będzie porównywalny osiągami silnik 340 KM w A7, tylko cena już taka porównywalna nie będzie niestety.
Pozdrawiam
Owszem, jeżeli porównywać osiągi, natomiast to zupełnie inne silniki.
Natomiast trzeba spojrzeć na cenę. moim zdaniem Arteon powinien kosztować tyle co KIA STINGER GT, która ma jednak silnik V6 na który jest większa akcyza. Wiec arteon R z 2.0 tez powinien krążyć w ok 250-260tys. po doposażeniu. Wtedy byłby bezkonkurencyjny.
Może i racja, ale moim zdaniem pod względem komfortu i przestrzeni, bo to jest chyba najważniejsze to Arteon biję Stingera. Miałem okazję jeździć Stingerem który miał felgi tylko 19 i czułem się jak na taczce, a posiadam Arteona Rline na 20 i czuć tutaj komfort.
VW Arteon Rline 2.0 TSI 350 KM 4MOTION Oryx White

mars44
Junior Member
Posty: 11
Rejestracja: 17.01.2020, 09:00

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: mars44 » 28.01.2021, 20:10

Ta to chyba to byla stara wersja stingera bo juz po 1 lifcie wprowadzili chyba rok temu zawieszenie daptacyjne zawieszenie Dynamic Stability Damping Control i w trybie komfort jest komfortowo moze nie tak jak a wrteonie ale wiele bardziej jak przed liftem gdzie nie bylo tego zawieszenia.
oczywiscie w trybie sport zawieszenei twardsze i prowadzenie bajka arteon nie ma szans.

Awatar użytkownika
LordVATer
Member
Posty: 93
Rejestracja: 03.08.2020, 19:27

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: LordVATer » 28.01.2021, 20:24

Stinger jednak jest chyba dla innych klientów, niż arteon. Arteon czerpie z najlepszych wzorców stylistycznych (przynajmniej przed liftem) i pelen jest stylistycznych smaczków, a stinger jest wulgarny i tandetny.
Przynajmniej ja, kiedy pierwsze arteony wyjechały na ulice wiedziałem, że kiedyś będę jednego z nich mial. 😍 Do tej pory oczy się cieszą za każdym razem, gdy schodzę do garażu. 😉

Macevp
Member
Posty: 119
Rejestracja: 28.02.2019, 21:15

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Macevp » 28.01.2021, 21:03

Jeszcze raz się potwierdza moje spostrzeżenie (i nie tylko moje), ze aktualny Arteon jest przewartościowany.
Pełna zgoda co do kwoty 250-260k max za wersje R.

Zgadzam się również, ze stylistycznie jest udanym modelem, natomiast spora ilość sprzedana powoduje, iż dzisiaj częściej widuje na ulicy Arteona niż najnowszego passata. Mam nieodparte wrażenie, ze aktualnie a już z pewnością za jakiś czas będzie postrzegany i dostępny jak passat.

mmks423
Member
Posty: 241
Rejestracja: 02.12.2018, 13:27
Lokalizacja: Pizdzichowice Górne

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: mmks423 » 28.01.2021, 21:51

Po co dopłacać worek monet do wersji R??? Dla znaczka? Przecież wersja 280 KM ma fabrycznie dużo ponad 300 KM. Nawet 320, a to tylko mniej o 10 KM niż R. Bo chyba ma fabrycznie 330. Za parę złoty można zrobić program na prawie 400 KM i to chyba wystarczy. Podobnie może być, chociaż pewności nie mam w wersji 272 KM.

Awatar użytkownika
LordVATer
Member
Posty: 93
Rejestracja: 03.08.2020, 19:27

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: LordVATer » 28.01.2021, 22:22

Macevp pisze:
28.01.2021, 21:03
spora ilość sprzedana powoduje, iż dzisiaj częściej widuje na ulicy Arteona niż najnowszego passata. .
Coś w tym jest. Sporo tego na ulicach. 🤔

Adonis
Junior Member
Posty: 11
Rejestracja: 27.11.2020, 15:26
Lokalizacja: POznań

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Adonis » 02.02.2021, 08:49

Czy ktoś z forum otrzymał ofertę na arteona r 320ps, ciekawy jestem jakie rabaty Wam zaproponowali?

rbul
Member
Posty: 89
Rejestracja: 10.02.2021, 09:03

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: rbul » 10.02.2021, 09:08

Ja niedawno zamówiłem wersje R shooting brake w konfiguracji VLPJZL2Y. 9% rabatu w moim przypadku Krotoski i Cichy to max. Pytałem też Autoweber, również 9% to max. Z tego co wiem to jest to marża dealerska.

Adonis
Junior Member
Posty: 11
Rejestracja: 27.11.2020, 15:26
Lokalizacja: POznań

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Adonis » 10.02.2021, 16:26

rbul pisze:
10.02.2021, 09:08
Ja niedawno zamówiłem wersje R shooting brake w konfiguracji VLPJZL2Y. 9% rabatu w moim przypadku Krotoski i Cichy to max. Pytałem też Autoweber, również 9% to max. Z tego co wiem to jest to marża dealerska.
^^ Konfiguracja gruba ale cena ....ponad 290tys. finalnie to sporo ale każdy decyduje sam i oby auto dawało radochę z jazdy :) , ile trzeba czekać teraz za r?

ODPOWIEDZ