U mnie też tego nie było na początku. Wraz z przebiegiem się nasilało a już jak było zimno to dostawałem białej gorączki. Najpierw była wersja "czegoś w bagażniku". Póżniej, że koło zapasowe dojazdowe było niedokręcone do podłogi i ono stukało (fakt koło lubi się odkręcać i co miesiąc kontroluję stan dokręcenia ). Następnie: Zdemontowałem półkę, wyciągnąłem wszystkie zbędne graty z bagażnika a to nadal stukało. Auto trafiło na serwis, przejechałem z mistrzem serwisu po wybojach i stwierdził, że faktycznie coś stuka. Zresztą było to widać bo dociąganie klapy bagażnika wydawało mi się, że nie działa tak jak działało. Co potwierdził serwis. Coś poregulowali, przykręcili i póki co jest spokój.Zbig pisze: ↑31.03.2021, 07:00Mógłbyś napisać coś więcej w temacie. Nie wiem czy nie mam tego samego. Stuki dochodzą jakby z okolic tylnej półki, ale tylko z prawej strony. Serwis twierdzi, ze ten typ tak ma i jest to osłona amortyzatora klapy bagażnika. A na wybojach stuka jak kiedyś w moim starym Polonezie. Z tego co pamietam nie było tego na początku, a auto mam trochę ponad rok i 18k przebiegu.
PRZEBIEGI Arteonów i co się wydarzyło
Re: PRZEBIEGI Arteonów i co się wydarzyło
Re: PRZEBIEGI Arteonów i co się wydarzyło
Nie wiem skad to regularne, jak pisalem u mnie od 4 mies i 5000 km przebiegu spokoj. Widocznie musza wiedziec jak to zrobic dobrze.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: PRZEBIEGI Arteonów i co się wydarzyło
Dzięki za informacje, zaczynam kojarzyć, ze jak były mrozy to się nasilało. W sobotę będę w serwisie i niech się tym zajmą.Macevp pisze: ↑31.03.2021, 14:53U mnie też tego nie było na początku. Wraz z przebiegiem się nasilało a już jak było zimno to dostawałem białej gorączki. Najpierw była wersja "czegoś w bagażniku". Póżniej, że koło zapasowe dojazdowe było niedokręcone do podłogi i ono stukało (fakt koło lubi się odkręcać i co miesiąc kontroluję stan dokręcenia ). Następnie: Zdemontowałem półkę, wyciągnąłem wszystkie zbędne graty z bagażnika a to nadal stukało. Auto trafiło na serwis, przejechałem z mistrzem serwisu po wybojach i stwierdził, że faktycznie coś stuka. Zresztą było to widać bo dociąganie klapy bagażnika wydawało mi się, że nie działa tak jak działało. Co potwierdził serwis. Coś poregulowali, przykręcili i póki co jest spokój.Zbig pisze: ↑31.03.2021, 07:00Mógłbyś napisać coś więcej w temacie. Nie wiem czy nie mam tego samego. Stuki dochodzą jakby z okolic tylnej półki, ale tylko z prawej strony. Serwis twierdzi, ze ten typ tak ma i jest to osłona amortyzatora klapy bagażnika. A na wybojach stuka jak kiedyś w moim starym Polonezie. Z tego co pamietam nie było tego na początku, a auto mam trochę ponad rok i 18k przebiegu.
R.I.P. Arteon 2.0tdi 190km R-line
Arteon 2.0tsi 190km R-line
Arteon 2.0tsi 190km R-line
Re: PRZEBIEGI Arteonów i co się wydarzyło
83000 najechane, 2 miesiące przed końcem gwarancji umarła pompa wody.
2.0TDI 190KM, R-Line, Kurkuma
-
- Member
- Posty: 206
- Rejestracja: 13.07.2018, 11:36
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: PRZEBIEGI Arteonów i co się wydarzyło
Strach pomyśleć co będzie przy 200tkm?!? Podajecie "symboliczne" przebiegi i takie kłopoty...
Hamulce - już bym pominął, bo to żenada jakaś. Zamontuje teraz kpl. przód i tył: ATE z klockami niepylącymi ceramic i zobaczę czy się znowu nie "zjarają" tylne. Jak sytuacja się powtórzy to konstrukcyjnie ten model ma za małe tarcze do masy auta, albo problem z chłodzeniem tyłu.
Lakiery w grupie VW uwierzcie, że nie są najgorsze Mają odpowiednią grubość i można jeszcze "coś z tym zrobić" bez lakierowania elementu. Teraz po zimie warto porządnie umyć auto (z chromów usunąć nalot), umyć spód, nałożyć jakiś dobry wosk syntetyczny (1h roboty) i nie będzie taki straszny O teraźniejsze lakiery (ekologiczne) niestety trzeba bardziej dbać.
Hamulce - już bym pominął, bo to żenada jakaś. Zamontuje teraz kpl. przód i tył: ATE z klockami niepylącymi ceramic i zobaczę czy się znowu nie "zjarają" tylne. Jak sytuacja się powtórzy to konstrukcyjnie ten model ma za małe tarcze do masy auta, albo problem z chłodzeniem tyłu.
Lakiery w grupie VW uwierzcie, że nie są najgorsze Mają odpowiednią grubość i można jeszcze "coś z tym zrobić" bez lakierowania elementu. Teraz po zimie warto porządnie umyć auto (z chromów usunąć nalot), umyć spód, nałożyć jakiś dobry wosk syntetyczny (1h roboty) i nie będzie taki straszny O teraźniejsze lakiery (ekologiczne) niestety trzeba bardziej dbać.
VW Arteon R-Line 2.0 TDI 190 4MOTION
Re: PRZEBIEGI Arteonów i co się wydarzyło
Panowie, dwa pytania do znających temat...
Co konkretnie się smaruje i czym żeby to gówniane zawieszenie nie skrzypiało?? Jadę rano do pracy - wstyd. Czy to hopka, czy przy zakręcie gdzieś się samochód przechyli - SKRZYPI (jak miałem kiedyś Alfę, to się nasłuchałem jakie to ciulowe zawieszenie mają... Najwięcej krzyczeli Ci od VW, z resztą przed Arteonem miałem Golfa 7FL - też skrzypiał i coś z tyłu cały czas stukało). Oczywiście nie muszę mówić że serwis nigdy problemu nie zdiagnozował)
Soft do MiB3 - czy ktoś z Was ma wgraną tą wersję z 02 na początku? U mnie jest 0156 - tragedia. Wieczne lagi, zwisy podczas jazdy i restarty. Serwis twierdzi że to najnowsza Masakra.
Arteon 12.2019
Pozdrawiam,
Michał
Co konkretnie się smaruje i czym żeby to gówniane zawieszenie nie skrzypiało?? Jadę rano do pracy - wstyd. Czy to hopka, czy przy zakręcie gdzieś się samochód przechyli - SKRZYPI (jak miałem kiedyś Alfę, to się nasłuchałem jakie to ciulowe zawieszenie mają... Najwięcej krzyczeli Ci od VW, z resztą przed Arteonem miałem Golfa 7FL - też skrzypiał i coś z tyłu cały czas stukało). Oczywiście nie muszę mówić że serwis nigdy problemu nie zdiagnozował)
Soft do MiB3 - czy ktoś z Was ma wgraną tą wersję z 02 na początku? U mnie jest 0156 - tragedia. Wieczne lagi, zwisy podczas jazdy i restarty. Serwis twierdzi że to najnowsza Masakra.
Arteon 12.2019
Pozdrawiam,
Michał
Re: PRZEBIEGI Arteonów i co się wydarzyło
Przebieg 4200 km.
Usterki:
1. Przy jeździe prędkością autostradową (powyżej 140 km/h) występuje głośny świst powietrza przy prawym środkowym słupku. W ASO poprawiali ustawienie szyb, jest trochę lepiej ale występuje nadal;
2. Brak aktualizacji map nawigacji. Problem zgłosiłem w ASO - bez rezultatów. Nawiązałem kontakt z VW Support w Poznaniu, a ten zgłosił usterkę do (chyba) Niemiec i problem rozwiązano zdalnie. Mapy zaktualizowały się.
Czyli, są to raczej problemiki i oby tak pozostało.
Usterki:
1. Przy jeździe prędkością autostradową (powyżej 140 km/h) występuje głośny świst powietrza przy prawym środkowym słupku. W ASO poprawiali ustawienie szyb, jest trochę lepiej ale występuje nadal;
2. Brak aktualizacji map nawigacji. Problem zgłosiłem w ASO - bez rezultatów. Nawiązałem kontakt z VW Support w Poznaniu, a ten zgłosił usterkę do (chyba) Niemiec i problem rozwiązano zdalnie. Mapy zaktualizowały się.
Czyli, są to raczej problemiki i oby tak pozostało.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Re: PRZEBIEGI Arteonów i co się wydarzyło
Serwis powinien tuleje przesmarować i powinno ustąpić do czasu. Mają na to procedurę.xero pisze: ↑17.10.2021, 00:22Co konkretnie się smaruje i czym żeby to gówniane zawieszenie nie skrzypiało?? Jadę rano do pracy - wstyd. Czy to hopka, czy przy zakręcie gdzieś się samochód przechyli - SKRZYPI (jak miałem kiedyś Alfę, to się nasłuchałem jakie to ciulowe zawieszenie mają... Najwięcej krzyczeli Ci od VW, z resztą przed Arteonem miałem Golfa 7FL - też skrzypiał i coś z tyłu cały czas stukało). Oczywiście nie muszę mówić że serwis nigdy problemu nie zdiagnozował)
Miałem Golf7 i dokładnie tak było - smarowanie co pół roku / rok. Dodatkowo stukanie z tyłu też norma - jak i w Tiguanie.