G20 vs Arteon
Re: G20 vs Arteon
Witam
Również analizuję zakup przedmiotowych aut i dzisiaj dostałem nawet fajną ofertę na Arteona, ale obowiązująca tylko do dzisiaj. Od jutra standardowy rabat VW będzie wynosił tylko 13tys a nie 20 jak do tej pory.
Także będzie podwyżka, podobno z uwagi na fakt iż auto już się nie wyprodukuje w tym roku i na rocznik 2022 rabat będzie niższy.
Również analizuję zakup przedmiotowych aut i dzisiaj dostałem nawet fajną ofertę na Arteona, ale obowiązująca tylko do dzisiaj. Od jutra standardowy rabat VW będzie wynosił tylko 13tys a nie 20 jak do tej pory.
Także będzie podwyżka, podobno z uwagi na fakt iż auto już się nie wyprodukuje w tym roku i na rocznik 2022 rabat będzie niższy.
Re: G20 vs Arteon
... za cenę nowego Arteona można swobodnie kupić nowe W213
Re: G20 vs Arteon
No cusz jak mowi klasyk, na "korpologike" nie ma mocnych...Lled0310 pisze: ↑05.08.2021, 21:15Mniej więcej o tego typu odpowiedzi mi chodziło nie wybieram Arteona ze względu na duża ilość miejsca, a ze względu na wyposażenie i wygląd. To ze ktoś nie porównuje go z BMW bo jest większy to zależy preferencji. Dla mnie porównanie jak najbardziej zasadne. Q5 brałem tez pod uwagę ale odpadło bo jakoś mi to auto „nie leży”.
Jak dla mnie koszt G20, a Arteona to na prawdę bardzo zbliżony poziom.. nie ma tutaj różnicy większej niż 10k.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: G20 vs Arteon
Sprawdziłem. Faktycznie rabat na arteona tylko 13 tyś.polrob pisze: ↑05.08.2021, 22:08Witam
Również analizuję zakup przedmiotowych aut i dzisiaj dostałem nawet fajną ofertę na Arteona, ale obowiązująca tylko do dzisiaj. Od jutra standardowy rabat VW będzie wynosił tylko 13tys a nie 20 jak do tej pory.
Także będzie podwyżka, podobno z uwagi na fakt iż auto już się nie wyprodukuje w tym roku i na rocznik 2022 rabat będzie niższy.
MY 2022 R-Line TSI 190 kM
Re: G20 vs Arteon
Chciałem to samo napisać. Dobrze, że chodziaż będzie taboret dla kierowcy i wersalka z tyłu...
Miałem W211 w takiej wersji, że jak sobie skonfugorowałem W213 to wyszło ponad 500k... także tego.
Re: G20 vs Arteon
Jeździłem nowa 3 przed zakupem Arteona. No cóż, uważam ze jest między tymi autami spora różnica. 3 odpadła po kilkunastu kilometrach. Mój Arteon nie ma podwójnych szyb, ale mi to nie przeszkadza, Mam jeszcze Passaratti z podobnego wypustki i Arteon jest zdecydowanie lepiej wyciszony.
Arteon Shooting Brake R 2.0 TSI 320HP
Re: G20 vs Arteon
A możesz napisać coś więcej, dlaczego odrzuciłeś wybór g20 po kilkunastu kilometrach?B4rtek pisze: ↑06.08.2021, 23:01Jeździłem nowa 3 przed zakupem Arteona. No cóż, uważam ze jest między tymi autami spora różnica. 3 odpadła po kilkunastu kilometrach. Mój Arteon nie ma podwójnych szyb, ale mi to nie przeszkadza, Mam jeszcze Passaratti z podobnego wypustki i Arteon jest zdecydowanie lepiej wyciszony.
W mojej ocenie prowadzenie g20 jest rewelacyjne i zjada Arteona na śniadanie i choć wcześniej nie myślałem o g20, to właśnie ze względu na prowadzenie, wyciszenie wnętrza i świetne fotele sportowe z szerokim zakresem regulacji mam podobny dylemat co autor wątku.
Re: G20 vs Arteon
Przede wszystkim wielkość. 3 to ciasne auto przy Arteonie. Testowałem wersję 150hp i okazała się strasznie zamulona. Żona ma Leona 150hp i ten wydaje się dużo żwawszy. Co do wyciszenia BMW się nie wypowiem bo nie zwróciłem na nie uwagi. Arteon moim zdaniem jest dość dobrze wyciszony choć idealnie nie jest.
Arteon Shooting Brake R 2.0 TSI 320HP