Discovery Media Pro 2020

defender
Member
Posty: 139
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 22.09.2021, 13:46

B4rtek pisze:
16.09.2021, 10:41
Od roku jak mam MY2,5 ani razu nie wyskoczyła mi informacja o aktualizacji map. Zawsze wyskakiwały aktualizacje dotyczące naprawy błędów itp. Czy ta aktualizacja map sama wyskakuje czy trzeba zainicjować ściąganie gdzieś w ustawieniach?
A jaką masz wersję map? U mnie czasami jest info o aktualizacji, czasami sam samoczynny restart.

B4rtek
Member
Posty: 190
Rejestracja: 03.11.2020, 14:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: B4rtek » 23.09.2021, 08:14

Mam wersję 21.7 baza danych radia 1.30.11
Arteon Shooting Brake R 2.0 TSI 320HP

defender
Member
Posty: 139
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 25.09.2021, 21:03

21.7 to najnowsza wersja map.

mmks423
Member
Posty: 241
Rejestracja: 02.12.2018, 13:27
Lokalizacja: Pizdzichowice Górne

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: mmks423 » 27.09.2021, 00:02

U mnie jest jeszcze wersja map 20.1 Jak to zaktualizować? MY20.

Awatar użytkownika
Silent_bob
Member
Posty: 73
Rejestracja: 14.03.2021, 17:20

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Silent_bob » 27.09.2021, 11:53

Witam,

czy ktoś już uaktualnił soft MIB3 z wersji 0156 do wersji 0278 w MY20/21 ? Ponoć można już to zrobić w ASO od około miesiąca. Oczywiście nie " z automatu" tylko w przypadku jakichś problemów z DP, ale, że u wszystkich występują jakieś problemy z DP to oczywiste. Ponoć w nowym sofcie np automatycznie znika ekran powitalny po ruszeniu do tyłu (nie trzeb wciskać ok), działa bezprzewodowe Android Auto, system jest znacznie stabilniejszy, w modelach MY20 wyświetla na AID strzałki z Googlemaps przez Carplay itp. Wyczytane na motortalk.de. Numer TPI dotyczący tej aktualizacji gdyby w salonie nie wiedzieli o co chodzi to TPI 2063903/3.

Dodatkowo zmieniła się w nawigacji prezentacja pasa na autostradzie w prowadzeniu do celu (w przypadku konieczności zjazdu). Po aktualizacji wygląda tak jak tu :

https://www.youtube.com/watch?v=_V2FfPb ... x=47&t=96s

( w tej Cuprze wyświetla to również na AID, w Arteonie/Passacie tylko na ekranie głównym)
Ostatnio zmieniony 27.09.2021, 12:49 przez Silent_bob, łącznie zmieniany 2 razy.
Volkswagen Passat R Line Edition 2.0 TSI 272 PS 2019 MY2020

Awatar użytkownika
Silent_bob
Member
Posty: 73
Rejestracja: 14.03.2021, 17:20

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Silent_bob » 27.09.2021, 11:56

mmks423 pisze:
27.09.2021, 00:02
U mnie jest jeszcze wersja map 20.1 Jak to zaktualizować? MY20.
samo się zaktualizuje. "Ręcznie" nie jesteś w stanie tego zrobić. Nie wiem czy nie pomoże ustawienie powiedzmy ze dwa dni z rzędu prowadzenia do jakiegoś celu - mam wrażenie, że wtedy szybciej dogrywa do najnowszej wersji, ale pewności nie mam.
Volkswagen Passat R Line Edition 2.0 TSI 272 PS 2019 MY2020

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 330
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 27.09.2021, 12:10

Silent_bob pisze:
27.09.2021, 11:56
mmks423 pisze:
27.09.2021, 00:02
U mnie jest jeszcze wersja map 20.1 Jak to zaktualizować? MY20.
samo się zaktualizuje. "Ręcznie" nie jesteś w stanie tego zrobić. Nie wiem czy nie pomoże ustawienie powiedzmy ze dwa dni z rzędu prowadzenia do jakiegoś celu - mam wrażenie, że wtedy szybciej dogrywa do najnowszej wersji, ale pewności nie mam.
Mam ten sam problem tyle, że wersja map u mnie to 21.3
Od czasu odbioru samochodu nie weszła żadna aktualizacja. Byłem z tą sprawą w ASO, a tam orzekli, że wszystkie funkcje samochodu są aktywne i nic nie wskazuje na usterkę. Skontaktowałem się z Support Arteon w Poznaniu i zwrotnie otrzymałem instrukcję, co należy zrobić. Poniżej wspomniana instrukcja.

Szanowny Panie,

dziękujemy za kontakt z Centrum Usług Cyfrowych Volkswagen.

W celu rozwiązania usterki związanej z Pańskim zgłoszeniem prosimy o wykonanie poniższych czynności:

1. usunąć konto We Connect z samochodu;
2. usunąć pojazd z konta We Connect (na portalu);
3. wykonać reset w samochodzie do ustawień fabrycznych wchodząc w „Ustawienia” i klikając „Przywróć ustawienia fabryczne”;
4. wyłączyć zapłon i ekran nawigacyjny na co najmniej 10 minut;
5. włączyć zapłon;
6. zalogować się do Pańskiego konta We Connect.

Jeżeli wykonanie powyższych czynności nie przyniesie spodziewanego rezultatu, należy:

1. ustawić tryb prywatności na maksimum na około 10-20 sekund („Menu” → „Użytkownicy” → „Ustawienia” → „Ustawienia prywatności” → strzałka w dół → tryb incognito (ikona postaci w kapeluszu);
2. następnie z powrotem do pierwotnej wartości („Zezwól na udostępnianie lokalizacji”);
3. opuścić pojazd i pozostawić go na co najmniej 10 minut (tak, aby jednostka OCU osiągnął stan „głębokiego snu”);
4. Usługi online powinny być ponownie dostępne przy następnym uruchomieniu.

Jeśli po wykonaniu powyższych czynności usterka nadal będzie się utrzymywać, bardzo prosimy o przesłanie w korespondencji zwrotnej dokładnej daty i godziny podjętej próby, zdjęć przedstawiających wszelkie komunikaty o błędach i nieprawidłowościach, zdjęcie głównego ekranu systemu Infotainment z widoczną ikoną przedstawiającą globus (np. po wybraniu opcji „Radio”).

Nasz personel jest do Pańskiej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pod numerami 008001216777 oraz 0048612714987. Można także skontaktować się z nami drogą elektroniczną, odpowiadając bezpośrednio na ten e-mail.

W przypadku kontaktu z nami prosimy o podanie numeru zgłoszenia: 0000936138.

Życzymy zawsze bezpiecznej i przyjemnej jazdy Pańskim Volkswagenem Arteonem.


Z poważaniem,
Zespół Usługi Cyfrowe

Wieczorem zajmę się sprawą i dam znać czy pomogło.
Ostatnio zmieniony 27.09.2021, 12:41 przez Zbigniewa, łącznie zmieniany 1 raz.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 27.09.2021, 12:33

Silent_bob pisze:
27.09.2021, 11:53
Witam,

czy ktoś już uaktualnił soft MIB3 z wersji 0156 do wersji 0278 w MY20/21 ? Ponoć można już to zrobić w ASO od około miesiąca. Oczywiście nie " z automatu" tylko w przypadku jakichś problemów z DP, ale, że u wszystkich występują jakieś problemy z DP to oczywiste. Ponoć w nowym sofcie np automatycznie znika ekran powitalny po ruszeniu do tyłu (nie trzeb wciskać ok), działa bezprzewodowe Android Auto, system jest znacznie stabilniejszy, w modelach MY20 wyświetla na AID strzałki z Googlemaps przez Carplay itp. Wyczytane na motortalk.de. Numer TPI dotyczący tej aktualizacji gdyby w salonie nie wiedzieli o co chodzi to 2063903/3.

Dodatkowo zmieniła się w nawigacji prezentacja pasa na autostradzie w prowadzeniu do celu (w przypadku konieczności zjazdu). Po aktualizacji wygląda tak jak tu :

https://www.youtube.com/watch?v=_V2FfPb ... x=47&t=96s

( w tej Cuprze wyświetla to również na AID, w Arteonie/Passacie tylko na ekranie głównym)
Za 2tyg jestem na przeglądzie napewno pocisne temat aktualizacji do 0278 z tego co wyczytałem na de forach mój my20 łapie się na tą aktualizacje, vin z przedziału Arteon: WVW ZZZ 3H Z L E 000001 - WVW ZZZ 3H Z L E 016276
TSI190 MY2020

B4rtek
Member
Posty: 190
Rejestracja: 03.11.2020, 14:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: B4rtek » 28.09.2021, 21:23

Zrobiłem dzisiaj aktualizacje softu w MIB 2.5 która to aktualizacja miała poprawiać drobne błędy. Efekt aktualizacji to samoczynne resetowanie się systemu podczas jazdy z częstotliwością 4 x na trasie 400 kilometrowej. Czy ktoś robił najnowszą aktualizację i zauważył podobny problem?
Arteon Shooting Brake R 2.0 TSI 320HP

defender
Member
Posty: 139
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 03.10.2021, 13:12

Ja mam chyba 1056 i w środę na trasie 200 km 3x restart, wiec nie wiem czy to kwestia nowego oprogramowania.

ODPOWIEDZ