chyba że nagle przestanie i znajdziesz się na poboczu lub innym pasie. albo nagle znajdzie nieistniejące skrzyżowanie na środku autostrady i zwolni do 40 km/h. A jak jedziesz wtedy ze 160 km/h mając z tyłu gościa w Audi któremu śpieszy się bardziej to jest wesoło.
Używam lane asist i aktywnego tempomatu ale za grosz nie ufam tym systemom. Jazdy z dostosowaniem prędkości do znaków i przebiegu drogi nie używam bo to prostu w grupie vw nie działa.
Lane assist w korku
Re: Lane assist w korku
RLINE stop hybrid go TDI (190KM )
Re: Lane assist w korku
Ja też nie używam dostosowania do znaków, bo za dużo ich stawiają przy drogach, ale jakbyś poużywał tego nowego Travel Assist to byś wiedział, że jeżeli wykryje skrzyżowanie przy 160 to zanim zwolni do 40 to trochę potrwa, a nie hamuje awaryjnie.
Re: Lane assist w korku
Gdy jest tak duża zmiana wynikająca ze znaków, to nie hamuje w ogóle tylko wyświetla komunikat "ustawiona prędkość za duża do ograniczenia" (czy jakoś tak). Trasa która jeżdżę zawsze wyłapuje znak ograniczenia do 10 na jakimś wewnętrznym placu magazynowym a drogą, która jade mozna jechać 90 i zawsze ten sam komunikat w tym miejscu, i żadnej innej reakcji (na szczęście).
Re: Lane assist w korku
Komunikat taki jest, gdy na znaku masz 30 lub mniej. Spróbuj jechać 90 a na pasie zjazdowym będzie 40. Zobaczysz co wtedy się dzieje. Mam MY20 i Nie używam tej funkcji, nie w Polsce.
Re: Lane assist w korku
Mocne hamowanie awaryjne z takim heblem, że dopiero wtedy się dowiadujesz, że jednak te tarcze dają radę...haha.
Jechałem kiedyś drogą ograniczenie do 120km/h nagle znak, roboty drogowe i ograniczenie najpierw do 70, później 50. Okazuje się, że da się w ciągu mili sek zwolnić z 120 do 70 a później do 50 zaraz za znakiem...Dobrze że nikt za mną nie jechał
Jechałem kiedyś drogą ograniczenie do 120km/h nagle znak, roboty drogowe i ograniczenie najpierw do 70, później 50. Okazuje się, że da się w ciągu mili sek zwolnić z 120 do 70 a później do 50 zaraz za znakiem...Dobrze że nikt za mną nie jechał