ARTEON Hamowanie i trzymanie na drodze
Re: ARTEON Hamowanie i trzymanie na drodze
Jeździłem na oem. Pewnie gdybym miał dalej jeździć tym autem, to bym coś innego wsadził (np. komplet Movit), ale generalnie wkur* na taki bubel w takim samochodzie i takie podejście do klienta przez Audi sprawiło, że wolałem się pozbyć samochodu.
Re: ARTEON Hamowanie i trzymanie na drodze
Mnie heble do B8ki dobrali chłopaki z Break-Parts z Krakowa i byłem zadowolony. Póki co w Artku jeżdżę na OEMie, ale na wiosnę na pewno wjedzie coś co wytrzyma wspomniane 5 hamowań 200-90, bo robiąc trasę Kraków-Katowice /Wrocław-Katowice, to niestety nawet jak by człowiek chciał spokojnie jechać, to go krew zalewa jak co chwila szeryf wyjeżdża na lewy pomimo zakazu wyprzedzania dla ciężarowych. Yellow Stuff rzeczywiście twardy, ale skuteczny, najważniejsze to dowiedzieć się co będzie dla nas najlepsze przy konkretnym stylu jazdy, szczególnie, że cena OEMa w ASO z robocizną jest większa od "wyczynowych" hebli.
Arteon R-Line 2.0 TSI(280) 350 4x4
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
- guttentager
- Member
- Posty: 210
- Rejestracja: 06.10.2017, 09:10
- Lokalizacja: Guttentag / Opole
Re: ARTEON Hamowanie i trzymanie na drodze
Nawiązując do tego co pisał k1coR i merci_94 - nie chodzi o to, żeby jechać gaz/hamulec, choć jak się gdzieś spieszysz to i taka jazda może się zdarzyć.
Z mojego przykładu - jadąc pod 2paczki, to nawet gdy szeryf kilometr przed Tobą wyjedzie, nie wytrącisz prędkości na samym silniku, a hamulce przy tej masie i prędkości samochodu robią dźwięki mocno przeciążonych. Nie wzbudza to we mnie zaufania do swojego bolidu
Z mojego przykładu - jadąc pod 2paczki, to nawet gdy szeryf kilometr przed Tobą wyjedzie, nie wytrącisz prędkości na samym silniku, a hamulce przy tej masie i prędkości samochodu robią dźwięki mocno przeciążonych. Nie wzbudza to we mnie zaufania do swojego bolidu
Re: ARTEON Hamowanie i trzymanie na drodze
To nie Bolid, jak pisali przedmówcyguttentager pisze: ↑22.01.2018, 14:52Nawiązując do tego co pisał k1coR i merci_94 - nie chodzi o to, żeby jechać gaz/hamulec, choć jak się gdzieś spieszysz to i taka jazda może się zdarzyć.
Z mojego przykładu - jadąc pod 2paczki, to nawet gdy szeryf kilometr przed Tobą wyjedzie, nie wytrącisz prędkości na samym silniku, a hamulce przy tej masie i prędkości samochodu robią dźwięki mocno przeciążonych. Nie wzbudza to we mnie zaufania do swojego bolidu
Nawet przy prędkościach 160/140, przy kilku dohamowaniach hebel się znacząco przegrzewa. Szczególnie w MQB widać słabość tyłu, szybciej zużywają się tylne klocki. Nie wiem, czy wynika to z tego jak jest zaprogramowany ABS, ale w B8ce 2 krotnie szybciej skończył się tył, podczas gdy przód miał jeszcze spory zapas. To samo u kolegi, który miał 2 Superby. Czujnik zużycia klocka jest na przodzie, podczas gdy tył się znacznie szybciej kończy i jak się przegapi moment, to tylna tarcza może został ładnie sfrezowana, przez końcówkę klocka.
Ostatnio zmieniony 23.01.2018, 00:24 przez merci_94, łącznie zmieniany 1 raz.
Arteon R-Line 2.0 TSI(280) 350 4x4
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
Re: ARTEON Hamowanie i trzymanie na drodze
Nie bardzo rozumiem po co dyskusje o sposobie jazdy. Każdy jeździ jak uważa. I na to znajduje rozwiązania. Jadąc 220 sorry ale co jakiś czas coś się wtelepie na lewy pas. I trzeba się na to przygotować. Tyle...
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit