Bardziej chodziło mi o to że A5 się już bardziej opatrzył i już dużo tego widać na ulicach gdzie A3 jest jeszcze mało, niektórzy zwracają na to uwagę.
Nie wiem jak to obecnie wygląda cenowo Arteon vs A5 przy 190 tsi w obu przypadkach, jeżeli podobnie i duża buda nie jest priorytetem to chyba lepiej iść w stronę A5.
Zmiana z Passata na Arteona / A3 Limousine
Re: Zmiana z Passata na Arteona / A3 Limousine
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM
Re: Zmiana z Passata na Arteona / A3 Limousine
A5 miała lift w międzyczasie i zmienili MMI (obsługa dotykowa), zmienione lampy przód i tył z dynamicznymi kierunkami, full led matrix na przodzie. Z pewnością nie kupisz "starego" auta, a za chwilę (jesień/zima) nowy model, więc może uda się Tobie upolować coś w dobrej cenie, jak zdecydujesz się na A5.
Ostatnio zmieniony 02.06.2023, 10:13 przez Art e on, łącznie zmieniany 1 raz.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Zmiana z Passata na Arteona / A3 Limousine
Ja wybierałem, rok temu, między Arteonem i A5.
Z zasady biorę auta około roczne, z 4/5 letnią gwarancją.
Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech, za cenę prawie gołej A5, jest Arteon z naprawdę dobrym wyposażeniem.
I to właśnie, w naszym wypadku, przechyliło szalę na korzyść VW.
Z zasady biorę auta około roczne, z 4/5 letnią gwarancją.
Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech, za cenę prawie gołej A5, jest Arteon z naprawdę dobrym wyposażeniem.
I to właśnie, w naszym wypadku, przechyliło szalę na korzyść VW.
Były: Xsara II 2.0HDi 90PS 2000 Focus II 1.6TDCi 109PS 2007 Focus III 1.6TDCi 116PS 2012 Mondeo V 2.0TDCi 180PS 2016 Edge 2.0biTDCi 209PS 2018 Arteon 2.0TDi 200PS 2021
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line