Regulacja zagłówków
Regulacja zagłówków
Dzień dobry Wszystkim.
Niedługo stanę się posiadaczem arteona. Mam dość głupie pytanie. Czy zagłówki na załączonym zdjęciu są regulowane w jakikolwiek sposób? Jeździłem i nie wiedziałem jak i tak mi niedosyt pozostał osoba prezentująca pojazd tez nie wiedziała. [/img]Z góry dziękuje za odpowiedź. Piotr.
Niedługo stanę się posiadaczem arteona. Mam dość głupie pytanie. Czy zagłówki na załączonym zdjęciu są regulowane w jakikolwiek sposób? Jeździłem i nie wiedziałem jak i tak mi niedosyt pozostał osoba prezentująca pojazd tez nie wiedziała. [/img]Z góry dziękuje za odpowiedź. Piotr.
R-Line TDI 200KM, 2021r.
Re: Regulacja zagłówków
Też mam tego typu fotele. Zagłówki są na sztywno zintegrowane z oparciami i stanowią całość, można elektrycznie regulować odchylenie oparcia pleców. Jest to opcja z elektrycznym ustawieniem siedzisk, pamięcią ustawień dla dwóch kierowców, masażem, regulacją podparcia lędźwi i możliwością elektrycznej regulacji fotela w kilku kierunkach, są podgrzewane. O ile dobrze pamiętam, dopłata do tego wyposażenia wynosiła 6500 zł. Plusem jest dobre trzymanie po bokach, zarówno pleców jak też siedzenia, a minusem występowanie zagnieceń na siedzisku. W sumie, moim zdaniem, prezentują się lepiej niż standardowe.colednik pisze: ↑04.08.2023, 19:30Dzień dobry Wszystkim.
Niedługo stanę się posiadaczem arteona. Mam dość głupie pytanie. Czy zagłówki na załączonym zdjęciu są regulowane w jakikolwiek sposób? Jeździłem i nie wiedziałem jak i tak mi niedosyt pozostał osoba prezentująca pojazd tez nie wiedziała. [/img]Z góry dziękuje za odpowiedź. Piotr.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Re: Regulacja zagłówków
Dziękuje, maja pełna elektrykę. Chodziło mi tylko o zagłówki.
R-Line TDI 200KM, 2021r.
Re: Regulacja zagłówków
Nie są regulowane i w standardowych fotelach tak samo nie są regulowane (po za góra-dół)
Arteon 2.0 TSI 190HP R-Line
Re: Regulacja zagłówków
Przyznam, że trochę mi brakuje w moich fotelach osobnej regulacji pochylenia górnej części placów. Mam takie wrażenie, że fotel idzie sam sobie nieco po skosie do góry, a moje plecy nieco bardziej w pionie. W takim układzie właściwie na wysokości łopatek, nie opieram się o fotel. Miałem jakiś czas temu takie fajne auto, gdzie oparcie regulowane było elektrycznie zarówno w części lędźwiowej, jak i łopatkowej, ale to było dawno i mogę tylko powspominać
Re: Regulacja zagłówków
Fakt, takie regulacje byłyby przydatne, jednak jest to kwestia przyzwyczajenia ale przede wszystkim odpowiedniego ustawienie kąta oparcia fotela - im bliżej pionu, tym większa powierzchnia styku z plecami. Z drugiej strony, fotele nie wyróżniają się ergonomią, choć jeździłem samochodami z bardziej niewygodnymi siedziskami.Jalu pisze: ↑07.08.2023, 08:29Przyznam, że trochę mi brakuje w moich fotelach osobnej regulacji pochylenia górnej części placów. Mam takie wrażenie, że fotel idzie sam sobie nieco po skosie do góry, a moje plecy nieco bardziej w pionie. W takim układzie właściwie na wysokości łopatek, nie opieram się o fotel. Miałem jakiś czas temu takie fajne auto, gdzie oparcie regulowane było elektrycznie zarówno w części lędźwiowej, jak i łopatkowej, ale to było dawno i mogę tylko powspominać
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Regulacja zagłówków
Niestety im mniej regulacji tym bardziej fotel robiony pod średnią wymiarów społeczeństwa. Ciekawe czy na rynek chiński mają jakąś wersję z zagłówkiem w połowie oparcia...
Ze swojej strony (2m wzrostu) zawsze miałem większe/mniejsze problemy z ustawieniem tego typu krzeseł. Czasem zagłówek wypadał mi na karku...
Ponieważ w grę wchodziły tylko krzesła skórzane elektryczne z wentylacją to wzięliśmy Elegance.
Ze swojej strony (2m wzrostu) zawsze miałem większe/mniejsze problemy z ustawieniem tego typu krzeseł. Czasem zagłówek wypadał mi na karku...
Ponieważ w grę wchodziły tylko krzesła skórzane elektryczne z wentylacją to wzięliśmy Elegance.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem
Re: Regulacja zagłówków
Fajnie to określiłeś - krzesła. Ale chyba to jest idealnie dobrane słowo
Re: Regulacja zagłówków
Oswald, podziwiam, że się mieścisz że swoim wzrostem w Artku. Ja mam 186cm i nie dam rady poprawnie ustawić fotela. Pomimo jego najniższego położenia oparcie musi być lekko odchylone do tyłu, żeby mieć trochę przestrzeni nad głową
Re: Regulacja zagłówków
Hmm, ja się legitymuję 194 cm i też nie mam problemu z miejscem. Może spróbuj "kołyską" jeszcze wyregulować fotel. Nie siedziałeś chyba w ostatnim lifcie Mazdy 6, tam dopiero był dramat przy skórzanych fotelach - praktycznie głowa w dachu
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM