Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
No tak ale Audi A6 to zapewne poprzedniej generacji z osiągami jak Insignia albo jeszcze gorzej.
Co z nowych modeli można w tej cenie kupić? Bo porównałem sobie nową Mazdę 6 i jednak Artek 2.0 TSI AT Elegance 190 KM jest tylko 12k droższy.
A podstawowa wersja Essence 1.5 TSI MT tylko 8k droższa od tego japońskiego padła w wersji 2.0 MT. A Artek jednak 300 kg cięższy. To mówi samo za siebie choćby o tym że Arteona przynajmniej nie zwiewa z drogi jak mocniej wieje..
Naprawdę wydaje mi się że chyba nie wiecie co obecnie się produkuje w tej klasie.
Miałem Mazdę wypust 2015 czyli FL1 czyli dość nowy samochód po zastosowaniu modyfikacji pod Euro 6, to wnętrze Artreona to wzór solidności..
Jeżdziłem też zastępczymi w wersji 2017 czyli FL2, czy najnowszym CX5 2018. To jest masakra..
W Arteonie twardy plastik jest może bardziej chamski, ale jest niżej niż w M6. I wolę plastik Arteona niż gumę która w Maździe jest wszędzie.
Tak, te wstawki na boczkach, tunelu, czy konsoli są z gumy, a nie nawet ze skajki. Położona na to ręka poci się niemiłosiernie.
Blacha ugina się pod wpływem oddechu czy cienia mijanego drzewa. Silnik 2.5 wcina olej jak stare dobre 1.8TFSI.
Sprężarka klimy padła, oba przednie łożyska też, ciekło z silnika, a skrzynia czasami szarpała mimo zmian oleju co 30-40 kkm.
Dlatego to co tu czytam zapewne będę miał u siebie, ale to jest nic przy tym co ma konkurencja - uchodząca za wzór cnót jakościowych.
Oczywiście nie neguję zasadności zgłaszania tego co nas wkurwia, ale niestety nie za bardzo jest na co wymienić ten samochód w tej cenie.
Mam pytanie czy ktoś musiał Arteona holować bo kompletnie odmówił posłuszeństwa?
Bo przyznam, ze 3 miesiące po odbiorze robię rundę po Europie. Chcę do tego czasu 5-10 kkm zrobić.
Pewnie coś wyjdzie i wolę to mieć w PL a nie z rodziną na pokładzie.
Jakieś 10 kkm w 3-4 tygodnie pęknie jak nic. Ktoś korzystał z Assistance poza PL?
Co z nowych modeli można w tej cenie kupić? Bo porównałem sobie nową Mazdę 6 i jednak Artek 2.0 TSI AT Elegance 190 KM jest tylko 12k droższy.
A podstawowa wersja Essence 1.5 TSI MT tylko 8k droższa od tego japońskiego padła w wersji 2.0 MT. A Artek jednak 300 kg cięższy. To mówi samo za siebie choćby o tym że Arteona przynajmniej nie zwiewa z drogi jak mocniej wieje..
Naprawdę wydaje mi się że chyba nie wiecie co obecnie się produkuje w tej klasie.
Miałem Mazdę wypust 2015 czyli FL1 czyli dość nowy samochód po zastosowaniu modyfikacji pod Euro 6, to wnętrze Artreona to wzór solidności..
Jeżdziłem też zastępczymi w wersji 2017 czyli FL2, czy najnowszym CX5 2018. To jest masakra..
W Arteonie twardy plastik jest może bardziej chamski, ale jest niżej niż w M6. I wolę plastik Arteona niż gumę która w Maździe jest wszędzie.
Tak, te wstawki na boczkach, tunelu, czy konsoli są z gumy, a nie nawet ze skajki. Położona na to ręka poci się niemiłosiernie.
Blacha ugina się pod wpływem oddechu czy cienia mijanego drzewa. Silnik 2.5 wcina olej jak stare dobre 1.8TFSI.
Sprężarka klimy padła, oba przednie łożyska też, ciekło z silnika, a skrzynia czasami szarpała mimo zmian oleju co 30-40 kkm.
Dlatego to co tu czytam zapewne będę miał u siebie, ale to jest nic przy tym co ma konkurencja - uchodząca za wzór cnót jakościowych.
Oczywiście nie neguję zasadności zgłaszania tego co nas wkurwia, ale niestety nie za bardzo jest na co wymienić ten samochód w tej cenie.
Mam pytanie czy ktoś musiał Arteona holować bo kompletnie odmówił posłuszeństwa?
Bo przyznam, ze 3 miesiące po odbiorze robię rundę po Europie. Chcę do tego czasu 5-10 kkm zrobić.
Pewnie coś wyjdzie i wolę to mieć w PL a nie z rodziną na pokładzie.
Jakieś 10 kkm w 3-4 tygodnie pęknie jak nic. Ktoś korzystał z Assistance poza PL?
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
- pablo_bios
- Member
- Posty: 157
- Rejestracja: 22.03.2018, 17:52
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Dokładnie, wg mnie przy pewnych założeniach Arteon ma własną niszę rynkową.
Jeśli ktoś szuka dużego samochodu(nie kombi) z ładną linią, najlepiej właśnie fastback/liftback z mocą +250 KM, 4x4, i DCC do powiedzmy 240-250 tyś brutto na wypasie, to nic nie znajdzie poza Arteonem i ewentualnie Stingerem(chociaż to auto nie do końca do mnie przemówiło przy bliższym kontakcie). A5 dla przykładu jest dużo mniejsze, a jak chciałem wyposażyć je tak samo jak Arteona to wyszło mi ok. 315 tyś, więc o czym my mówimy?
Powiem ci, że w 4 tygodnie zrobiłem Arteonem prawie 5 tyś i z samochodem nie ma problemuRkarcz pisze: ↑04.05.2018, 14:31No tak ale Audi A6 to zapewne poprzedniej generacji z osiągami jak Insignia albo jeszcze gorzej.
Co z nowych modeli można w tej cenie kupić? Bo porównałem sobie nową Mazdę 6 i jednak Artek 2.0 TSI AT Elegance 190 KM jest tylko 12k droższy.
A podstawowa wersja Essence 1.5 TSI MT tylko 8k droższa od tego japońskiego padła w wersji 2.0 MT. A Artek jednak 300 kg cięższy. To mówi samo za siebie choćby o tym że Arteona przynajmniej nie zwiewa z drogi jak mocniej wieje..
Naprawdę wydaje mi się że chyba nie wiecie co obecnie się produkuje w tej klasie.
Miałem Mazdę wypust 2015 czyli FL1 czyli dość nowy samochód po zastosowaniu modyfikacji pod Euro 6, to wnętrze Artreona to wzór solidności..
Jeżdziłem też zastępczymi w wersji 2017 czyli FL2, czy najnowszym CX5 2018. To jest masakra..
W Arteonie twardy plastik jest może bardziej chamski, ale jest niżej niż w M6. I wolę plastik Arteona niż gumę która w Maździe jest wszędzie.
Tak, te wstawki na boczkach, tunelu, czy konsoli są z gumy, a nie nawet ze skajki. Położona na to ręka poci się niemiłosiernie.
Blacha ugina się pod wpływem oddechu czy cienia mijanego drzewa. Silnik 2.5 wcina olej jak stare dobre 1.8TFSI.
Sprężarka klimy padła, oba przednie łożyska też, ciekło z silnika, a skrzynia czasami szarpała mimo zmian oleju co 30-40 kkm.
Dlatego to co tu czytam zapewne będę miał u siebie, ale to jest nic przy tym co ma konkurencja - uchodząca za wzór cnót jakościowych.
Oczywiście nie neguję zasadności zgłaszania tego co nas wkurwia, ale niestety nie za bardzo jest na co wymienić ten samochód w tej cenie.
Mam pytanie czy ktoś musiał Arteona holować bo kompletnie odmówił posłuszeństwa?
Bo przyznam, ze 3 miesiące po odbiorze robię rundę po Europie. Chcę do tego czasu 5-10 kkm zrobić.
Pewnie coś wyjdzie i wolę to mieć w PL a nie z rodziną na pokładzie.
Jakieś 10 kkm w 3-4 tygodnie pęknie jak nic. Ktoś korzystał z Assistance poza PL?
Co do Assistance, to kiedyś w Audi korzystałem i bez problemu, wszystko szybko i sprawnie załatwili
www.instagram.com/pablobios
www.project-car.pl
Profesjonalne doradztwo przy zakupie samochodu.
tel. 725 081 724
_________________________
VW Arteon 2.0 TSI 280KM 4x4 2018r. - do lipca 2020
Audi A7 55 TFSIe quattro 367KM 2020r. - od listopada 2020
www.project-car.pl
Profesjonalne doradztwo przy zakupie samochodu.
tel. 725 081 724
_________________________
VW Arteon 2.0 TSI 280KM 4x4 2018r. - do lipca 2020
Audi A7 55 TFSIe quattro 367KM 2020r. - od listopada 2020
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Reasumując i wyjaśniając czesci z Was/nas- bardzo mi sie podoba arteon z zewnatrz. Bardzo doceniam systemy emergency assist,line assist, blokade keyless, easy open, światła, jam assist. Tylko do tego wszystkiego kilka detali tej samej jakosci co byly w B8 lub w CC, killa inn6ch elementow wnetrza niz w passat - i bylbym zadowolony.
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Bardziej martwię się ewentualnymi naprawami w Hiszpanii a części będą za 2 tygodnie. A ja nie latam samolotami.
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
O nic się nie martw, tankuj i jedź
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Jak dojadę nie omieszkam "tankować"..
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Gdybys chcial korzystac z gwarancji...
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
W kazdym pojezdzie nowym producent udziela gwarancji. Jedynie volkswagen wstawil zapisy o ograniczeniu obowiązków gwaranta do napraw. Jednym slowem mozesz 2lata plus kolejne 2 lata jak wykupiles przedluzona gwarancje,jezdzic do serwisu na naprawy. Oby to nikogo nie spotkalo.... audi kia bmw- ni3 ma takich zapisow.
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Możesz jaśniej? Jestem po przeczytaniu całego wątku napraw Passata B8 i jakoś większość usterek usuwali bez jakiegoś zbędnego gadania i widać jak jakościowo jest różnica 2015 a 2017. Po Maździe wiem, że wiele znaczył konkretny serwis ASO. W Wwie zawsze miałem problem ze wszystkim, bez znaczenia na to który odwiedziłem. W Kielcach większość była naprawiana bez zbędnego gadania.
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Arteon: Wady i Usterki Jakosciowe
Po drugiej wizycie w serwisie otrzymalem pismo od volkwagen gdzie zaznaczyli ze nie ma mozliwosci zwrotu i wymiany pojazdu z wadami. Wprost udzielil vw odpowiedzi ze wg zasad gwarancji, vw mogą naprawiac bez końca pojazd. Czas naprawy nie jest okreslony max czasem.