Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Trex67
Junior Member
Posty: 33
Rejestracja: 05.05.2018, 16:53

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: Trex67 » 21.05.2018, 17:54

Serax pisze:
21.05.2018, 15:12
W japońcach nigdy nie było dobrych skrzyń, ani szybkich ani oszczędnych analogicznie z silnikami, w sumie to tam nigdy technologia nie zachwycali. Nie mam nic do mazdy ale dla mnie to oni zawsze byli 10 lat za konkurencja. Koncern Vaga może se pozwolić na rożne koncepcje, tak samo jak teraz DSG na ZF o ile to prawda, jeżeli taki ruch zostanie wykonany to zapewne sztab inżynierow zauważył w tym jakieś korzyści. Nawet nie zliczę iloma autami z ZFami jeździłem i moge smiało powiedzieć, że na przestrzeni lat te skrzynie diametralnie się zmieniły. Z reszta skoro w linku podanym wyżej przez kolegę glemo, skrzynia jest opisywana jako taka super eco sreko, większe spalanie chyba nie jest eko. Koncerny typu BMW czy grupa Fiata używają tych skrzyń nie bez powodu, ba wcześniej zf pojawiały się w audi np a6/7/8. Jeżdząc mazda 3 która miała 2.0 165hp, w ciągu 2 dni pokazało mi spalanie większe o 2.5l od Giulietty 1.75 235hp, obie w manualu, wniosek? Mazdy poprostu są paliwożerne. Poza tym mazda 6 nie ma silnika 2.5?
Brak wiedzy i tyle.
W rodzinie jest mazda 6 2,5 ( bez turbo 260 nm ), manuale i nie liczac forda to najlpesza skrzynia reczna na rynu, at sa jedne z najszybszych hidrokinetykow i do tego calkowicie bezawaryjne, takie cuda jak odzyskiwanie energi przy hamowaniu i dostarczenie w kndensatora , start-stop regulowany sila hamulcja i inne to w anteonie mozna pomazyc, to raczej oni sa 10 lat do przodu.
Mazda silnika pb ma sprzeanie silnika 14:1 prawie jak w diezlach kto oopanował taką technologie ? , dzieki temu do 2020 bez gpefa/ adblue wszystkie pb nie liczac ze taka mazda 2,5 192 ps przy tempomacie 120km/h spala 6.0l/100km przy 140 km/ spala kolo 7,5l - - to tylko brak wiedzy.
O tym tez nie wiedziałes ?

https://spidersweb.pl/autoblog/benzynowy-diesel-mazdy/


Co do hidrokinetyk mazdy vs dsg jeśli chodzi o szybkosc to sami poczytajcie .

Obrazek

Rkarcz
Senior Member
Posty: 645
Rejestracja: 17.01.2018, 22:34

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: Rkarcz » 21.05.2018, 18:52

Trex a czy VW nie ma w swoim BlueMotion czegoś takiego:

http://www.watarski.vw.pl/modele_uzytko ... ue_motion/

Co do Mazdy to potwierdzam tylko szybkość skrzyni i jej bezawaryjność. I tyle z zalet.
Spalanie jakie podałeś jest nierealne. 5.8 jest przy 100, 7.5 przy 120. 9 przy 140. Miałem 3 lata, 167 kkm to wiem ile paliła.
Silnik 2.5 od ok. 70 kkm brał olej. W firmie mieliśmy 3 sztuki, każda jeżdżona różnie bo i różne miały spalania 8,10, 12-13.
I każda brała od 0.7, przez 1 po 1.5 litra oleju na 10 kkm. Co tyle olej zmienialiśmy. Także nie do końca jest tak fantastycznie.
I na koniec hałas. No sorry, ale dB można sobie wsadzić w d...pę. Ten samochód nie nadaje się na trasy. Po prostu.
Miasto, z punktu A do B, ale nie w trasy. Teraz do odbioru Arteona jeżdżę Golfem VII pracownika. Tu jest cisza... :)
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit

Trex67
Junior Member
Posty: 33
Rejestracja: 05.05.2018, 16:53

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: Trex67 » 21.05.2018, 19:26

Obyś nie mial eusa jak ja w arteonie bo bedzie glosniej jak w golfie.

Rkarcz
Senior Member
Posty: 645
Rejestracja: 17.01.2018, 22:34

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: Rkarcz » 21.05.2018, 19:29

Ale wyje ci od lusterka, czy nie masz wstawki jaką zastosował Kriss555? Czy jakaś inna przyczyna?
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit

Trex67
Junior Member
Posty: 33
Rejestracja: 05.05.2018, 16:53

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: Trex67 » 21.05.2018, 19:32

Rozmawiałem i myślą nad wymiana uszczelek.
Narazie się nie zgodziłem bo niedawno odebralem z servisu, wiec chce się nim nacieszyc, operacja pewnie tylko pare godzien albo niej ale niech chce narazie ogladac sevwisu wcale.

Rkarcz
Senior Member
Posty: 645
Rejestracja: 17.01.2018, 22:34

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: Rkarcz » 21.05.2018, 19:46

Czekaj. Ale to co robi serwis to zmiana lusterka - ktoś ci proponował? A to co robił Kriss możesz zrobić sam. :)
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit

Trex67
Junior Member
Posty: 33
Rejestracja: 05.05.2018, 16:53

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: Trex67 » 21.05.2018, 20:09

Buraki tam robia, nie daje do nich narazie, cos mi wali w tyle a oni ze wszystko ok, ja mowie ze nie wyjdzie na roklach czy na kanale trzeba sie przejechac a oni ze jechali tu i bylo ok a ja pytam gdzie tu jak tu same idealne ulice bez nierownosci a to sie odzywa na dziurach itp, buraki i tyle.
Do serwisu mam 80 km, zrobic 160 km w obie strony aby mi wciskali kit.
Poczekam na coś konkretnego i przy oakzji niech robia cos z tym zawieszeniem, eusem i czym tam co wyskoczy do czasu.
Brat mowil kup po koru jak wyeliminuja wszystkie usterki tego nowego a ja że pasat sprawdzony i to prawie indetyczne auta a tu jednak coś z czym passat nie miał problemów.
Licze że teraz będzie ok. - trzeba być dobrej mysli.

Serax
Member
Posty: 56
Rejestracja: 16.07.2017, 15:41

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: Serax » 22.05.2018, 00:41

Trex67 pisze:
21.05.2018, 17:54
Serax pisze:
21.05.2018, 15:12
W japońcach nigdy nie było dobrych skrzyń, ani szybkich ani oszczędnych analogicznie z silnikami, w sumie to tam nigdy technologia nie zachwycali. Nie mam nic do mazdy ale dla mnie to oni zawsze byli 10 lat za konkurencja. Koncern Vaga może se pozwolić na rożne koncepcje, tak samo jak teraz DSG na ZF o ile to prawda, jeżeli taki ruch zostanie wykonany to zapewne sztab inżynierow zauważył w tym jakieś korzyści. Nawet nie zliczę iloma autami z ZFami jeździłem i moge smiało powiedzieć, że na przestrzeni lat te skrzynie diametralnie się zmieniły. Z reszta skoro w linku podanym wyżej przez kolegę glemo, skrzynia jest opisywana jako taka super eco sreko, większe spalanie chyba nie jest eko. Koncerny typu BMW czy grupa Fiata używają tych skrzyń nie bez powodu, ba wcześniej zf pojawiały się w audi np a6/7/8. Jeżdząc mazda 3 która miała 2.0 165hp, w ciągu 2 dni pokazało mi spalanie większe o 2.5l od Giulietty 1.75 235hp, obie w manualu, wniosek? Mazdy poprostu są paliwożerne. Poza tym mazda 6 nie ma silnika 2.5?
Brak wiedzy i tyle.
W rodzinie jest mazda 6 2,5 ( bez turbo 260 nm ), manuale i nie liczac forda to najlpesza skrzynia reczna na rynu, at sa jedne z najszybszych hidrokinetykow i do tego calkowicie bezawaryjne, takie cuda jak odzyskiwanie energi przy hamowaniu i dostarczenie w kndensatora , start-stop regulowany sila hamulcja i inne to w anteonie mozna pomazyc, to raczej oni sa 10 lat do przodu.
Mazda silnika pb ma sprzeanie silnika 14:1 prawie jak w diezlach kto oopanował taką technologie ? , dzieki temu do 2020 bez gpefa/ adblue wszystkie pb nie liczac ze taka mazda 2,5 192 ps przy tempomacie 120km/h spala 6.0l/100km przy 140 km/ spala kolo 7,5l - - to tylko brak wiedzy.
O tym tez nie wiedziałes ?

https://spidersweb.pl/autoblog/benzynowy-diesel-mazdy/


Co do hidrokinetyk mazdy vs dsg jeśli chodzi o szybkosc to sami poczytajcie .

Obrazek
Kolego rozmawiamy o automatach, nie wiem co ma wnieść do rozmowy fakt ze według ciebie mazda ma najlepsza ręczna skrzynie na rynku, przejedź się kiedyś M2 w manualu to wtedy będziemy mogli dyskutować. Fakt, że mazda stosuje jakies durne systemy, które wymieniłeś nic nie wnosi, daje ci to jakąś frajde z jazdy albo odczuwasz jakieś różnice dzięki temu? Raczej w to wątpie, chociaż może odczujesz jak któryś padnie i przyjdzie rachunek z serwisu. Powiedz mi czemu mazda mając takie technologie do flagowego modelu daje silnik z mocą gdzie aktualnie vw polo czy renault clio mają wiekszą? Nie zapominaj, że VW jest to raptem część potężnego koncernu, a co powiesz o technologii stosowanej w audi czy innych markach koncernu VW? Też według ciebie jest zacofana? Zapoznaj sie z tym kiedy silniki 2.0 tsi czy 2.0 tdi były skonstruowane, mazda ma stosunkowo nowe motory więc dostosowane do obecnych wymogów, które z resztą się zmieniają każdego roku. Vw preferuje pójść tańszym kosztem i poprostu zamontować filtr, jak ktoś zechce to się go pozbędzie i po kłopocie. Podałeś artykuł, że mazda będzie miała fajny nowy silnik i będzie taki super, pokaż mi raczej suche fakty niż to ze prezes mazdy zachwyca się co to jego silnik nie będzie robił. Prześciganie się w tym który wytworzy mniej CO2 i mnie spali jest wymysłem ekologów i geniuszy z Unii niż pokazem możliwości, teraz silnik r4 z turbo potrafi wziąć tyle paliwa ile wolnossący silnik v6. Kwestia spalania jest to kwestia indywidualna, tobie spali 6l a kowalskiemu spali 8l, możesz sie targować do woli komu ile co spali, dla mnie samochód ma jechać a nie przejmować ze pali więcej niż komuś na forum, równie dobrze mogę jechać jak emeryt i osiągnąć w 2.0 tsi spalanie które będzie bardzo niskie ale nie po to mam 280 koni żeby stać w miejscu, jak ktoś chce oszczędności to niech se kupi małego diesla i po kłopocie. Poza tym skoro według ciebie Vw jest tak zacofane to czemu je kupiłeś? Było poczekać na nową mazde 6 i chodzic uradowany od rana do wieczora :D

Jaro
Junior Member
Posty: 13
Rejestracja: 09.01.2018, 18:13

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: Jaro » 26.06.2018, 12:47

Ale ploty normalnie produkują 280 po co takie głupoty piszesz ludzi stresujesz pomyśl

mstrzele
Junior Member
Posty: 30
Rejestracja: 24.11.2017, 21:00

Re: Koniec produkcji arteon 280 Km i dsg

Post autor: mstrzele » 28.06.2018, 21:00

Z grupy passat b8 / arteon polska:
Dla wszystkich zainteresowanych nie ma już możliwości zamawiania 2.0 TDI 240 KM i 2.0 TSI 280 KM. Dzisiaj moja konfiguracja została odrzucona przez salon. Brawo Unia Europejska!

ODPOWIEDZ