Kodowanie samochodów
Re: Kodowanie samochodów
Tak to też prawda, ale jak już pisałem mam dwa arteony jeden z fabrycznym drugi nie i widać odrazu jak zachowuje sie asystent w fabrycznym z salonu a jak w kodowanym. W fabrycznyn jest to plynniej, ta soczewka zachowuje sie bardzo dybamicznie
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Kodowanie samochodów
Tu jest temat o światłach
viewtopic.php?f=2&t=145&start=10
viewtopic.php?f=2&t=145&start=10
Re: Kodowanie samochodów
Koledzy. A próbowaliście pobawić się
Gaszenie LED w czasie działania kierunkowskazu
Pomyślałem, aby zobaczyć jak by to wyglądało, tak podejrzane z Audi. Ale według instrukcji z B8
Wybierz sterownik 09 (Centralny układ elektroniczny)
Dostęp bezpieczeństwa
Login 31347
Adaptacje
(12)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunction E2
Wybierz: nieaktywny
(12)-Leuchte3SL VRB21-Lichtfunction E3
Wybierz: nieaktywny
E2 i E3 jest już fabrycznie zmieniony na nieaktywny
A co do DLA też mi mrugają. Muszę sam osobiście sprawdzić jak to wygląda z drugiej strony, jadąc na przeciw.
Gaszenie LED w czasie działania kierunkowskazu
Pomyślałem, aby zobaczyć jak by to wyglądało, tak podejrzane z Audi. Ale według instrukcji z B8
Wybierz sterownik 09 (Centralny układ elektroniczny)
Dostęp bezpieczeństwa
Login 31347
Adaptacje
(12)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunction E2
Wybierz: nieaktywny
(12)-Leuchte3SL VRB21-Lichtfunction E3
Wybierz: nieaktywny
E2 i E3 jest już fabrycznie zmieniony na nieaktywny
A co do DLA też mi mrugają. Muszę sam osobiście sprawdzić jak to wygląda z drugiej strony, jadąc na przeciw.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps
Re: Kodowanie samochodów
Panowie. Jaki jest kod loginu do zakończenia kodowania w/w funkcji. Pyta się o hasło, a czerwony ołówek nie zapisuje zmiany ustawień. Trzeba zaakceptować zielonym, ale pyta się o hasło.noso pisze: ↑05.06.2018, 13:21Panowi3, znalazłem w końcu fajne kodowanie...
Automatyczne zamykanie samochodu przy wysiadaniu z kluczykiem (kessy)
Sterownik B7 Interfejs układu zezwolenia na wejście i uruchomienie
Adaptacja
Szukamy internal_passive_entry_exit_byte1
Passive_exit_door_slam_lock - zmieniamy na Aktywne
Zatwierdzamy
Wycofujemy się i zatwierdzamy wszystko czerwonym "ołówkiem"
Ok. Panowie udało się zakodować.
Ale dla potomnych. NIGDY NIE WYSIADAJCIE Z PILOTEM JAK MACIE WŁĄCZONY SILNIK, A NIE MACIE AKTYWOWANEJ FUNKCJI DZIAŁANIA PILOTA PODCZAS PRACY SILNIKA !!!!!!!
Przekonałem się sam. Jak chcecie sprawdzić jak to działa to uchylcie okno. Ja musiałem użyć awaryjnego otwierania drzwi z klucza. Samochód się zamknął, silnik chodził, a tu lipa nie idzie się dostać do środka. Pilot nie działa. Trzeba dodatkowo do tej funkcji uaktywnić działanie pilota podczas pracy silnika. Wtedy nawet po wyjściu z samochodu, można go spokojnie otworzyć pilotem podczas pracy silnika. UFFF. Prawie się pos....łem, jak się samochód zamknął, silnik chodził a ja na zewnątrz. I wtedy " Jerzy myśl....a klucz do otwarcia drzwi....żeby tylko było można...zadziałało. Ale zaraz uaktywniłem funkcję działania pilota.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps
Re: Kodowanie samochodów
Panowie. Czy można wyłączyć funkcję dezaktywacji alarmu przez otwarcie drzwi kluczem? Zauważyłem, że jak załączony jest alarm, to po otwarciu drzwi zamkiem alarm jest wyłączany. Standardowo widzę, że wszystkie samochody mają tę funkcję aktywną. Każdy z mądrym kluczem, wyłączy alarm przy wejściu do samochodu.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps
-
- Junior Member
- Posty: 33
- Rejestracja: 06.04.2018, 19:00
Re: Kodowanie samochodów
Dzisiaj jechałem z pasażerem, który widział jak DLA się zachowuje i też auta z daleka mrugały. Wytłumaczyłem mu tak samo, jak Ty, że ludzie na zapas panikują, bo myślą, że gdy auto się zbliży to ich porazi, a tak nie jest Bądź co bądź, mam fabryczne DLA i czasami działają za późno, kiedy auto wyskoczy zza łuku, a czasami błyskawicznie zadziałają. Może to nie do końca kwestia kodowania, a zabrudzenia na szybie i kamera źle namierza pojazdy zależnie od kąta widzenia go.pixeldepth pisze: ↑13.08.2018, 10:54Temat już był poruszany - ludzie mrugają ponieważ widzą z daleka, że przez nasze światła oświetlone jest całe pobocze i wszystko dookoła więc dochodzą do wniosku że świecimy długimi. A skoro świecimy długimi to należy nam zamrugać pomimo, że ich to nie oślepia. Mi zazwyczaj mrugają samochody nadjeżdżające z bardzo daleka widząc mocny strumień światła. Znakomita większość ludzi nie ma pojęcia, że istnieją takie światła, więc wynika to z ich nieświadomości. Niestety jeszcze przez długi czas się to nie zmieni Ja w takich sytuacjach migam dwa razy pełnymi długimi aby uświadomić ludzi, że nie byli oślepiani
Re: Kodowanie samochodów
Kamera do DLA podobnie jak w niektorych innych autach ma wąsko-kątną soczewkę. Widzi to co dzieję sie na jezdni prostej lub na lekkich łukach. Przy krętych drogach nie ogarnia samochodów, ktore zaraz wypadną z zakrętu przed nami. Dlatego wtedy lepiej nie używać DLA.
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Kodowanie samochodów
Kodowane DLA ma jakies wady- dziala zupelnie inaczej niz oryginal - pewnie dlatego ze kody sa od passata. Jezeli lampy sa te same to wystarczy spisac ustawienia z arteona orygianlengo DLA. Doraznie mozna obnizyc imbusem lampy. Po zakodowaniu DLA oslepiaja nawet krotki swiatla. Drogowe zle wycinają wiazke.
-
- Member
- Posty: 86
- Rejestracja: 25.01.2018, 17:57
Re: Kodowanie samochodów
W instrukcji samochodu jest wzmianka, żeby z DLA nie korzystać na bardzo krętych drogach ponieważ tam tak jak mówicie kamera nie jest w stanie tego ogarnąć.
Re: Kodowanie samochodów
W arteonie jest inne kodowanie? Jeśli tak to proszę osoby które mają te światła oryginalnie o podanie ustawień. Porównamy i sprawdzimyJacekpolok pisze: ↑19.08.2018, 13:50Kodowane DLA ma jakies wady- dziala zupelnie inaczej niz oryginal - pewnie dlatego ze kody sa od passata. Jezeli lampy sa te same to wystarczy spisac ustawienia z arteona orygianlengo DLA. Doraznie mozna obnizyc imbusem lampy. Po zakodowaniu DLA oslepiaja nawet krotki swiatla. Drogowe zle wycinają wiazke.