Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
Witajcie, jestem w trakcie zmiany samochodu. Obecnie jeżdżę Oplem Astrą V 1,4 benzyna 150KM. Poszukiwania trwają już od sierpnia 2018 maksymalnie mogą potrwać do lutego 2019.
Oprócz Arteona brałem pod uwagę Opla Insignię oraz Renault Talisaman. Jeśli chodzi o silniki to tylko benzyna. Po jazdach testowych trzema samochodami Arteon nie ma sobie równych i na 99% to właśnie on wygra. Wiadomo nie jest to samochód za 50 tys i chciałbym aby to był dobry wybór. Uprzedzam, że nie biorę pod uwagę Passata w żadnej konfiguracji.
Mam kilka dylematów co do Arteona, ale bardziej chodzi o konfigurację. Na pewno wybieram 2.0 TSI 140kW/ 190KM w wersji R-Line.
Poniżej przedstawiam swoją opcję, która wybrałem po przez konfigurator oraz kilka dodatków, które budzą we mnie wątpliwości.
Chciałbym, abyś troszkę pomogli, bo Arteon ma posłużyć przez kilka dobrych lat.
Samochodem jeżdżę różnie na drogach krajowych, autostrady, do sklepu – średnio 35 tys. Km rocznie.
Wersja: R-line
Silnik: 2.0 TSI 140kW/ 190KM
Kolor: Czarny "Deep" perłowy
Koła: Obręcze aluminiowe Montevideo 8J x 19, z czarnym połyskiem
Tapicerka: Czarne R-Line
Wybrane dodatki
Active Lighting System - Reflektory LED High z Dynamic Light Assist
Przednia szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie podczerwone
Szyba tylna oraz boczne tylne przyciemniane, szyby boczne dźwiękosz., dodatkowe wytłumienie wnętrza
Elektrycznie regulowane podparcia lędźwi z funkcją masażu w fotelu kierowcy, manualnie regulowane w fotelu pasażera
Listwy dekoracyjne aluminiowe Silver Rise na desce rozdzielczej i drzwiach
Active Info Display - Komputer pokładowy z personalizowanym wyświetlaczem
Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu
Car-Net: App Connect z Volkswagen Media Control
Funkcja obsługi głosowej
Instalacja telefoniczna Business dla Pakietu Zimowego dla tapicerki skórzanej
System Area View - system obserwacji otoczenia przez 4 kamery 360 stopni wraz z kamerą cofania
System Easy Open / Easy Close
System nawigacji satelitarnej Discover Pro z Car-Net: Guide & Inform Plus i Car-Net: App Connect
Pełnowymiarowe koło zapasowe w standardowym rozmiarze
Pakiet Drogowy Plus (Emergency Assist, Traffic Jam Assist, Rear Traffic Alert i Side Assist Plus z Lane Assist)
Pakiet Oświetlenie Ambiente
Pakiet Zimowy dla tapicerki skórzanej
Pakiet przeglądów, 48 miesięcy, max prze bieg: 120 000 km
Cena według konfiguratora: 188 940 zł
Zastanawiam się i tutaj proszę o argumenty za lub przeciw.
1. Dodatkowa osłona podwozia chroniąca silnik i skrzynię biegów – czy faktycznie dodatkowa osłona coś daje? Mieszkam w małej miejscowości, ale wszystkie drogi są asfaltowe – koszt 1400 zł
2. Aktywny system ochrony pasażerów Pre-Crash – o tym systemie poczytałem. Mam tutaj wątpliwość co do ewentualnie napraw i kosztów tego systemu – koszt 640 zł
3. Poduszki powietrzne boczne dla zewnętrznych siedzeń z tyłu – rzadko ktoś jeździ z tyłu. Jak coś jest z tytułu to raczej jest to bagaż, który nie mieścił się w bagażniku, ale tutaj bagażnik myślę, że załatwi sprawę – koszt 1600 zł
4. System kontroli ciśnienia w oponach – obecnie w Astrze mam i sobie chwalę. Jednak uprzejmy Pan z salonu VW powiedział, że przy zmianie letnie/zimowe to dodatkowy koszt koło 300 zł, aby to ustawić na jedno koło – koszt 700 zł
5. Tuner cyfrowy DAB+ - w Polsce chyba nie korzystamy z tego systemu tzn. jedna stacja korzysta. Czy jest sens to instalować – koszt 1000 zł
6. Zawieszenie z adaptacyjną regulacją DCC – podczas testów samochód był dla mnie wygodny. Nie miałem okazji jechać autostradą, ale komfort jazdy był na bardzo dobrym poziomie. Czy zawieszenie DCC da jeszcze większy komfort? Czy są plusy lub minusy? - koszt 3000 zł
7. Program przedłużonej opieki serwisowej "Volkswagen Safe+" – czy ktoś uważa to jako ważny punkt brania Arteona?
Oprócz Arteona brałem pod uwagę Opla Insignię oraz Renault Talisaman. Jeśli chodzi o silniki to tylko benzyna. Po jazdach testowych trzema samochodami Arteon nie ma sobie równych i na 99% to właśnie on wygra. Wiadomo nie jest to samochód za 50 tys i chciałbym aby to był dobry wybór. Uprzedzam, że nie biorę pod uwagę Passata w żadnej konfiguracji.
Mam kilka dylematów co do Arteona, ale bardziej chodzi o konfigurację. Na pewno wybieram 2.0 TSI 140kW/ 190KM w wersji R-Line.
Poniżej przedstawiam swoją opcję, która wybrałem po przez konfigurator oraz kilka dodatków, które budzą we mnie wątpliwości.
Chciałbym, abyś troszkę pomogli, bo Arteon ma posłużyć przez kilka dobrych lat.
Samochodem jeżdżę różnie na drogach krajowych, autostrady, do sklepu – średnio 35 tys. Km rocznie.
Wersja: R-line
Silnik: 2.0 TSI 140kW/ 190KM
Kolor: Czarny "Deep" perłowy
Koła: Obręcze aluminiowe Montevideo 8J x 19, z czarnym połyskiem
Tapicerka: Czarne R-Line
Wybrane dodatki
Active Lighting System - Reflektory LED High z Dynamic Light Assist
Przednia szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie podczerwone
Szyba tylna oraz boczne tylne przyciemniane, szyby boczne dźwiękosz., dodatkowe wytłumienie wnętrza
Elektrycznie regulowane podparcia lędźwi z funkcją masażu w fotelu kierowcy, manualnie regulowane w fotelu pasażera
Listwy dekoracyjne aluminiowe Silver Rise na desce rozdzielczej i drzwiach
Active Info Display - Komputer pokładowy z personalizowanym wyświetlaczem
Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu
Car-Net: App Connect z Volkswagen Media Control
Funkcja obsługi głosowej
Instalacja telefoniczna Business dla Pakietu Zimowego dla tapicerki skórzanej
System Area View - system obserwacji otoczenia przez 4 kamery 360 stopni wraz z kamerą cofania
System Easy Open / Easy Close
System nawigacji satelitarnej Discover Pro z Car-Net: Guide & Inform Plus i Car-Net: App Connect
Pełnowymiarowe koło zapasowe w standardowym rozmiarze
Pakiet Drogowy Plus (Emergency Assist, Traffic Jam Assist, Rear Traffic Alert i Side Assist Plus z Lane Assist)
Pakiet Oświetlenie Ambiente
Pakiet Zimowy dla tapicerki skórzanej
Pakiet przeglądów, 48 miesięcy, max prze bieg: 120 000 km
Cena według konfiguratora: 188 940 zł
Zastanawiam się i tutaj proszę o argumenty za lub przeciw.
1. Dodatkowa osłona podwozia chroniąca silnik i skrzynię biegów – czy faktycznie dodatkowa osłona coś daje? Mieszkam w małej miejscowości, ale wszystkie drogi są asfaltowe – koszt 1400 zł
2. Aktywny system ochrony pasażerów Pre-Crash – o tym systemie poczytałem. Mam tutaj wątpliwość co do ewentualnie napraw i kosztów tego systemu – koszt 640 zł
3. Poduszki powietrzne boczne dla zewnętrznych siedzeń z tyłu – rzadko ktoś jeździ z tyłu. Jak coś jest z tytułu to raczej jest to bagaż, który nie mieścił się w bagażniku, ale tutaj bagażnik myślę, że załatwi sprawę – koszt 1600 zł
4. System kontroli ciśnienia w oponach – obecnie w Astrze mam i sobie chwalę. Jednak uprzejmy Pan z salonu VW powiedział, że przy zmianie letnie/zimowe to dodatkowy koszt koło 300 zł, aby to ustawić na jedno koło – koszt 700 zł
5. Tuner cyfrowy DAB+ - w Polsce chyba nie korzystamy z tego systemu tzn. jedna stacja korzysta. Czy jest sens to instalować – koszt 1000 zł
6. Zawieszenie z adaptacyjną regulacją DCC – podczas testów samochód był dla mnie wygodny. Nie miałem okazji jechać autostradą, ale komfort jazdy był na bardzo dobrym poziomie. Czy zawieszenie DCC da jeszcze większy komfort? Czy są plusy lub minusy? - koszt 3000 zł
7. Program przedłużonej opieki serwisowej "Volkswagen Safe+" – czy ktoś uważa to jako ważny punkt brania Arteona?
Ostatnio zmieniony 16.11.2018, 21:13 przez AdamBeg, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
1. Przebieg duzy jak na benzyn. Dluzej jezdzisz pomysl o diesel- rabat wyzszy cena niewiele wiecej.
2.precrash brac
3.hak montuj
4.tuner nie
5.business telefon - bez sensu
6. Dynaudio lepiej gra- ale po pol roku
7. Bagaznik elektryczny - nir widze czy masz
8. 4x4 jednak warto
2.precrash brac
3.hak montuj
4.tuner nie
5.business telefon - bez sensu
6. Dynaudio lepiej gra- ale po pol roku
7. Bagaznik elektryczny - nir widze czy masz
8. 4x4 jednak warto
Re: Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
1. Często zdarza się, że przez tydzień czy nawet dwa poruszam się do sklepu i z powrotem 2/3 km.
3. hak na co mi?
5. dlaczego business telefon bez sensu? Argument?
6. Miałem okazję posłuchać klasyczne głośniki i Dynaudio. Nie widzę wielkiej różnicy.
7. Bagażnik elektryczny jest - nie wpisałem go.
8. warto do czego? jakieś konkretne argumenty za?
3. hak na co mi?
5. dlaczego business telefon bez sensu? Argument?
6. Miałem okazję posłuchać klasyczne głośniki i Dynaudio. Nie widzę wielkiej różnicy.
7. Bagażnik elektryczny jest - nie wpisałem go.
8. warto do czego? jakieś konkretne argumenty za?
Re: Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
Ale 4x4 to tylko w dieslu chyba że wersja TSI 272 z gpf.
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM
Re: Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
Cześć,
1. nie brałem, kwestia czy biega koło ciebie dużo łasic
2. wziąłem, raz zadziałało )) tak mnie pas przyczepił do siedzenia, że chyba tylko bomba by mnie z niego wyrwała.
3. mam, tutaj chodzi o dodatkowe zabezpieczenie tylnich pasażerów z boki. Wziąłem to ze względu na dzieci, inaczej bym nie brał, ale tył jest obsadzony poduszkami lepiej jak czołg
4. nie mam, pierdoła
5. nie mam, mam discovery pro, pobiera mi grafiki stacji radiowych, w Tinder mam okładki etc. więcej mi nie potrzeba, w Polsce ta technologia z tego cowiem tak btw. nie działa
6. BIERZ!!! - nie ma tematu
7. Wziąłem, ale jeszcze nie korzystałem.
p.s - w grudniu/styczniu będę wystawiał na Allegro jako cesja. Jeśli Cie interesuje temat, zapraszam na prive, mam bardziej dopasionego byka, ten sam silnik i to bez GPF, ty już będziesz miał na 100%
1. nie brałem, kwestia czy biega koło ciebie dużo łasic
2. wziąłem, raz zadziałało )) tak mnie pas przyczepił do siedzenia, że chyba tylko bomba by mnie z niego wyrwała.
3. mam, tutaj chodzi o dodatkowe zabezpieczenie tylnich pasażerów z boki. Wziąłem to ze względu na dzieci, inaczej bym nie brał, ale tył jest obsadzony poduszkami lepiej jak czołg
4. nie mam, pierdoła
5. nie mam, mam discovery pro, pobiera mi grafiki stacji radiowych, w Tinder mam okładki etc. więcej mi nie potrzeba, w Polsce ta technologia z tego cowiem tak btw. nie działa
6. BIERZ!!! - nie ma tematu
7. Wziąłem, ale jeszcze nie korzystałem.
p.s - w grudniu/styczniu będę wystawiał na Allegro jako cesja. Jeśli Cie interesuje temat, zapraszam na prive, mam bardziej dopasionego byka, ten sam silnik i to bez GPF, ty już będziesz miał na 100%
Re: Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
1. Nie mam wiedzy
2. okej czyli warto
3. u mnie dzieci nie ma, pasażerowie rzadko goszczą z tyłu
4. ok
5. tak myślałem
6. okej
7. rozumiem
mimo wszystko wolę nowy samochód. Co do GPF jestem z tego faktu niezadowolony, ale nic na to nie poradzę.
2. okej czyli warto
3. u mnie dzieci nie ma, pasażerowie rzadko goszczą z tyłu
4. ok
5. tak myślałem
6. okej
7. rozumiem
mimo wszystko wolę nowy samochód. Co do GPF jestem z tego faktu niezadowolony, ale nic na to nie poradzę.
Re: Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
masz jakies konkretne zastrzezenia co do tego modelu? pytam, bo sam rozwazam jeszcze Q5 do wziecia i sie tak zastanawiam.
Re: Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
Auto jest fajne ale lekko faktycznie przeszacowane względem rynku mimo wszystko wziąłbym go jeszcze raz Sprzedaje bo przechodzę na większego Tiguana. Niebawem nowy członek famili, 2 foteliki z tyłu. Arteon jest duży - serio - ale Ti większy
Re: Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
Tiguan to zupełnie inny samochód. To co potrafi i cena to nie ta liga.
Re: Mój pierwszy wymarzony Volkswagen Arteon
no to chyba dobrze wybieram