To może zmień serwis skoro oni uważają, że jest ok.
Ja wczoraj dojechałem do wskazania 10km zasiegu i wlałem 67.7l do pierwszego odbicia.
To może zmień serwis skoro oni uważają, że jest ok.
Podjedź sobie na stację kontroli pojazdów niech ci sprawdzą. Byłem z kilkoma autami i NIGDY nie chcieli za sprawdzenie/ustawienie żadnej kasy (TCZEW). B8 miał 'firmowo' b. nisko do tego stopnia, że źle się jechało po autostradzie - i tu się przyznam sam 'poprawiałem'. Natomiast mój Arteon ma 'firmowo' ustawiono b.wysoko - ale skoro fabryka tak ustawiła to nie ruszam ........kawa pisze: ↑03.02.2019, 13:09Mam pytanie dotyczące świateł - standardowe mijania wydają się mieć bardzo mały zasięg - czy ktoś zgłaszał/regulował to w ASO? Spodziewałem się lepszego efektu tych super hiper diod itd Fakt że przy DLA jest okey...W X5 ojca z diodowymi światłami jest znacznie lepiej (może z faktu że reflektory są osadzone znacznie wyżej)
hej, ktoś na forum nie pisał ostatnio o jakiejś akcji serwisowej pod kątem hamulców w Arteonie? coś było, że jak ktoś się zgłosi do VW to wymieniają tarcze i klocki, ale nie mówią o tym jeszcze głośno...Rkarcz pisze: ↑06.02.2019, 10:47No i kolejne klocki poszły do kosza. ATE Ceramic. Okładzina była potopiona. Pierwszy raz coś takiego widziałem. Tarcze przednie trzymają się naprawdę dzielnie. Zużycie minimalne, zero bicia a to pewnie jakieś TRW czy inny Zimmermann. Jako że wypróbowałem wszystko co drogowe i nic się nie sprawdziło to od wczoraj weszły DS2500. Dam znać jak efekty. Rożnica taka że nie mają czujniki zużycia - kupiłem TRW i jest tylko wpięty na sztukę, od razu powierzchnia styku jest pełna, a nie że się z czasem powiększa. Mam nadzieję że to da radę bo kończą mi się pomysły.
OEM - 12kkm
StopTech Sport za ok. 600 PLN - 20 kkm
ATE Ceramic za ok. 300 PLN - 13 kkm
Ferodo DS2500 za ok. 600 PLN - na razie 100 km dotarcia na mieście..