2.0 TSI 190km
Re: 2.0 TSI 190km
Niejanuszowo czytaj Szczecin-Wwa (od tabliczek z napisami miasta) 4 godz i kilka minut. Tak, tak "debil, pirat drogowy, szaleniec" etc.-pisze sie trudno, to nie watek o przepisach ruchu drogowego.
Co do P Zero nie wypowiem sie jeszcze, bo to moja pierwsza wloszczyzna-zawsze byl Conti albo Bridgestone.
Ja ogolnie jestem po przesiadce z marki na B, w dieslu i napedzie na 4 kola i... brakuje mi dieslowskiego momentu od dolu, tej "mechanicznosci" auta na B i zdecydowanie napedu na cztery lapy.
Co do P Zero nie wypowiem sie jeszcze, bo to moja pierwsza wloszczyzna-zawsze byl Conti albo Bridgestone.
Ja ogolnie jestem po przesiadce z marki na B, w dieslu i napedzie na 4 kola i... brakuje mi dieslowskiego momentu od dolu, tej "mechanicznosci" auta na B i zdecydowanie napedu na cztery lapy.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: 2.0 TSI 190km
Jeżeli jeden z drugim nie potrafi jechać szybko, sprawnie i dynamicznie bez wiru w baku to pretensje należy kierować do kierowcy, nie samochodu i jego silnika.yerzu pisze: ↑30.07.2019, 20:09Chodzi o dynamikę jazdy, to czy wyprzedzasz i jak, oraz czy w ogole używasz kickdowna a nie o prędkość. Poważnie? Takie rzeczy trzeba tłumaczyć? Co to w ogóle za ściemnianie z tym 2.0tsi wychodzi na to że o3 1.4 pali więcej...yaaber pisze: ↑30.07.2019, 18:39Nie trzeba z tym silnikiem jechać januszowo, żeby mieć 6l z hakiem.
Januszowo jadąc to osiąga się 5,2 (powrót z dwudniowego wesela).
6,5l spalania osiągam jadąc 110-120 krajówkami i 150-160 ekspresem. To jest januszowa jazda? W takim razie strach pomyśleć jaka to jest niejanuszowa.
... ale są też januszowania generujące wyższe spalanie np. zatrzymywanie się przed wjazdem na puste rondo bo mucha ma pierwszeństwo
Nie szanowny kolego, nie trzeba tłumaczyć. Dla mnie jest to jasne, jednak nadal jest to powiązane z prędkością - osiągam ją dynamicznie, ale nie korzystam z kickdown dla byle wyprzedzania, żeby zaraz hamować komuś przed maską. Wystarczy korzystać z mocy z głową i wtedy kiedy ma to sens.
Ściemnianie z czym? Ze spalaniem? Kolega Ksibart zamieścił swoje trasy, ja dałem swoją średnią długoterminową. Popieramy swoje słowa faktami - a kolega swoją teorię poprze czymkolwiek?
Poniżej jeszcze jeden przykładowy przejazd. Tyle ode mnie, za dużo przepychanek się tu robi.
Mam nadzieję, że autor tematu uzyskał poszukiwaną odpowiedź.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM 2018
Re: 2.0 TSI 190km
Qzwa... 5,6 to mi spala jak stoi na luzie i wylacze radio
A na serio-ile wlejesz tyle spali i poprosi o wiecej
A na serio-ile wlejesz tyle spali i poprosi o wiecej
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: 2.0 TSI 190km
Tutaj w pełni się zgadzam. Poza tym jest pewne powiedzenie: normalni kierowcy liczą spalanie w litrach, a zakochani w wiadrach :-)
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM 2018
-
- Member
- Posty: 128
- Rejestracja: 16.03.2019, 16:00
Re: 2.0 TSI 190km
Dla rozluźnienia atmosfery wrzucam wyniki z trochę mniejszego VW . Pacjent to Polo 1.0TSI 95KM DSG (7 biegów).Jazda bez pałowania bo ma przejechane dopiero 3 tyś km. Tak więc jak dla mnie 100KM więcej w Arteonie może palić nawet 9-10l
Re: 2.0 TSI 190km
Sorry nie chciałem sie przepychać sam żałuję że nie mam tsi bo miałem zamiar kupić ale na koniec 2018 były same tdi... tylko dziwie się tymi osiągami rodem z tdi a nawet jak widać powyżej spalanie jak w polo 1.0tsi... widzę też na Twoim zrzucie dwie trasy ponad 10l, więc najuczciwiej by było nie pokazywać rekordów niskiego spalania z jazdy zapewne nie dynamicznej. W ubiegłym roku jeździłem Octavią3 1.4 benzyna 150km czasem też mi wyszło spalanie 6 z hakiem ale przeważnie było to 7-8l. Wiele już poczytałem tu na forum o spalaniu 2.0tsi 190 w Arteonie i wg tego wychodzi raczej 8-10l. Trzeba też uwzględnić także to czy jazda była na tempomacie i na jakim terenie. Tempomat bardzo podnosi spalanie utrzymując lrędkość pod górę. Dobra trochę się rozpisałem, nie chcę nic ujmować silnikowi 2.0tsi 190 tylko urealnić ten temat, bo wg mnie to świetny silnik... lepszy od mojego (2.0tdi 190) mimo ze potrafię zrobic trasę ze spalaniem 4.0 jadąc 120kmph ale przeważnie jest to prawie 7l.yaaber pisze: ↑30.07.2019, 21:39Jeżeli jeden z drugim nie potrafi jechać szybko, sprawnie i dynamicznie bez wiru w baku to pretensje należy kierować do kierowcy, nie samochodu i jego silnika.yerzu pisze: ↑30.07.2019, 20:09Chodzi o dynamikę jazdy, to czy wyprzedzasz i jak, oraz czy w ogole używasz kickdowna a nie o prędkość. Poważnie? Takie rzeczy trzeba tłumaczyć? Co to w ogóle za ściemnianie z tym 2.0tsi wychodzi na to że o3 1.4 pali więcej...yaaber pisze: ↑30.07.2019, 18:39Nie trzeba z tym silnikiem jechać januszowo, żeby mieć 6l z hakiem.
Januszowo jadąc to osiąga się 5,2 (powrót z dwudniowego wesela).
6,5l spalania osiągam jadąc 110-120 krajówkami i 150-160 ekspresem. To jest januszowa jazda? W takim razie strach pomyśleć jaka to jest niejanuszowa.
... ale są też januszowania generujące wyższe spalanie np. zatrzymywanie się przed wjazdem na puste rondo bo mucha ma pierwszeństwo
Nie szanowny kolego, nie trzeba tłumaczyć. Dla mnie jest to jasne, jednak nadal jest to powiązane z prędkością - osiągam ją dynamicznie, ale nie korzystam z kickdown dla byle wyprzedzania, żeby zaraz hamować komuś przed maską. Wystarczy korzystać z mocy z głową i wtedy kiedy ma to sens.
Ściemnianie z czym? Ze spalaniem? Kolega Ksibart zamieścił swoje trasy, ja dałem swoją średnią długoterminową. Popieramy swoje słowa faktami - a kolega swoją teorię poprze czymkolwiek?
Poniżej jeszcze jeden przykładowy przejazd. Tyle ode mnie, za dużo przepychanek się tu robi.
Mam nadzieję, że autor tematu uzyskał poszukiwaną odpowiedź.
2.0tdi 190 fwd
Re: 2.0 TSI 190km
Kolego, ja też nie chcę przepychanek, za to z chęcią spokojnie podyskutuję.
Podrzucam dane z jednego z wcześniejszych przejazdów, z faktycznie wysokim spalaniem. I takie też są, ale w moim przypadku zawsze dotyczą krótkich tras, tak jak tutaj jedyne 5km. Wszystkie wyjazdy z jakimkolwiek sensownym dystansem to wyniki takie jak wcześniej pisałem.
Myślę, że ten silnik ze względu na zastosowany ciekawy system spalania szybciej się nagrzewa, osiąga sprawnie temp roboczą i to pozwala na fajne wyniki spalania.
Mnie, kierowcę który ostatnią styczność z benzyną miał ponad 10 lat temu, a później już tylko diesle, szybkość nagrzewania się tego silnika jest fenomenalna.
Podrzucam dane z jednego z wcześniejszych przejazdów, z faktycznie wysokim spalaniem. I takie też są, ale w moim przypadku zawsze dotyczą krótkich tras, tak jak tutaj jedyne 5km. Wszystkie wyjazdy z jakimkolwiek sensownym dystansem to wyniki takie jak wcześniej pisałem.
Myślę, że ten silnik ze względu na zastosowany ciekawy system spalania szybciej się nagrzewa, osiąga sprawnie temp roboczą i to pozwala na fajne wyniki spalania.
Mnie, kierowcę który ostatnią styczność z benzyną miał ponad 10 lat temu, a później już tylko diesle, szybkość nagrzewania się tego silnika jest fenomenalna.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM 2018
Re: 2.0 TSI 190km
Wasze wyniki zupełnie mnie uspakajają tym bardziej ze różnica w cenie 20 tys zł w stosunku do diesla jest nieproporcjonalna w moim przypadku.
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
-
- Member
- Posty: 128
- Rejestracja: 16.03.2019, 16:00
Re: 2.0 TSI 190km
Lejesz trochę więcej niż do TDI ale ten brak klekotu - bezcenne !!! Zanim też wyjeździsz te 20k PLN też trochę zejdzie .
Re: 2.0 TSI 190km
Dokładnie tak jak mówiszMKM_Mobility pisze: ↑31.07.2019, 10:13Lejesz trochę więcej niż do TDI ale ten brak klekotu - bezcenne !!! Zanim też wyjeździsz te 20k PLN też trochę zejdzie .
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385