Bo?
Dobrze, że jeszcze możesz jeździć swoim autem
A nie jest w stanie pokazać za niskiego stan płynu w spryskiwaczach i tego że świeci się ikona.Rkarcz pisze: ↑10.10.2018, 11:20Jeżeli zdalnie masz stan szyb, drzwi, zamka, informacje push o różnych ustawialnych przekroczeniach to co za problem rejestrować parametry silnika? Żaden problem. Na pewno jest to tańsze niż wymieniać cwaniakom skrzynie i silniki. I pewnie jest tak że robią to dla tych najmocniejszych silników bo w 190 i 220 nic się nie dzieje - ani zakres momentu nie jest przekroczony ani nic innego mechanicznie nie zostanie przeciążone przy 1 ośce. Co najwyżej klient będzie częściej zmieniał opony. A to już jego problem a nie VW.
Dlatego że pewne działania można by uznać za inwigilacje i każdy kraj ma w tym odrębne prawo co można a co nie, zobacz na street google, w większości landów niemieckich czy austryjackich nie mozna sobie podejrzeć na street google nic.
Przeciez do takich danych nie ma dostepu przecietny pracownik, dla firmy to sa bezplatne testy samochodu i nikt sie nie przyzna oficjalnie co tam wysylane jest.Marcin24a pisze: ↑10.10.2018, 10:53Nie chodzi mi o moje przekonanie ale stan faktyczny, oddawałem auta np 2 Passaty i nikt ani się nie zająknął. Box którego można wystroić nie jest wykrywalny ja nie wiem i wiem na własnej skórze i tyle w tym temacie.Blazio1946 pisze: ↑10.10.2018, 08:52Każdy robi jak chce, jeżeli kolega chce boxa i jest przekonany o wyższości swoich racji to proszę bardzo.
Może się zdarzyć tak, że będzie oddawał auto i nikt nic w tej kwestii nie sprawdzi (chociaż to coraz mniej prawdopodobne) i potem powie nam, że to jednak on wiedział lepiej.
Z drugiej strony vw chce odpowiadać gwarancją za jak najmniejszą liczbę usterek więc to taka loteria.
W razie czego silnik i skrzynie (z 5tys przebiegu)można kupić za ułamek ceny poza aso.
Tak samo po raz kolejny przed chwilą po raz kolejny na spokojnie przejrzałem umowe leasingową z regulaminem ale już wcześnie zwróciłem na to uwagę, nie ma w niej ani słowa o modyfikacjach, w ogóle taki temat nie jest poruszany.
Tak samo z tym Carnetem i to tylko przypuszczenia, co może a co nie może z rana zadzowniłem do ASO pytam proszę Pana czy może mi Pan zdalnie przez carnet sprawdzić kod błedu, usłyszałem nie ma takie możliwlości. No chyba że Pan chciał mnie zbyć.