Silnik 190km - TDI i TSI
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
TYlko, względy ekologiczne też są małe obiektywne, gdyż bardziej szkodliwe są silniki benzynowe niestety. Tego faktu nic nie podważy mimo dodawanych filtrów gpf - a swoją drogą, elektryki jeszcze mają sporo czasu do przemierzenia by były faktycznie użytkowe nie tylko w ruchu miejskim. Ale jak to kolega powiedział, to subiektywne odczucia..
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Pierwsza trasa za mną i muszę potwierdzić ze TDI to król wszelkich autostrad. Przy obrotach 2600 trzyma prędkość 180km/h. Przyspiesza do 200 bez wysiłku. I przy 180km/h spała 8-9 l/100km. Miałem w B8 1.9 TSi i w trasie powyżej 140km/h to był wir w baku. Przy 180km/h w TSi to widzisz jak wskazówka opada
PS. Mowa o chwilowym jak trzymasz 180/h.
PS. Mowa o chwilowym jak trzymasz 180/h.
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Nie wiem jak przy 180km/h, ale przy 160km/h na tempomacie TSI 190KM mi pali ponizej 8l/100km, trudno to nazwać wirem w baku.
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Dokładnie tak, TSI 190 też jest królem autostrad Pali tak jak kolega jni napisał, dodatkowo dzięki skrzyni siódemce i podwójnym szybom jest cicho w aucie
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Mój TSI nie dochodzi do 8l/100km na autostradzie >150km/h, widocznie zbyt lekka noga
VW Arteon R-Line 2.0 TSI 190
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Ja na autostradach miewam regularnie między 7.6 a 8.4, tempomat na 160 i hamowania przed wyprzedzającymi się tirami
Natomiast w mieście to inna historia, w mieście to i 16 potrafi wskoczyć
Natomiast w mieście to inna historia, w mieście to i 16 potrafi wskoczyć
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Nie jestem przekonany, w B8 jak jechałem trasę to po krajowych jak jechałem koło 100km/h to faktycznie spalanie rewelacja, lecz przy 160-180 nie było opcji poniżej 10-12. Wydaje mi się, że nawet więcej na chwilowym.
Osobiści robię do 20tyś na rok więc jakby był dostępny TSi który miałem zamówiony to 2 sekund bym się nie zastanawiał, lecz jak widać mamy kwiecień a w cenniku go nawet brak, więc mój dealer mówiący o wrześniu a i problemach na ten rok pewnie nie kłamał.
Mam pakiet podwójnych szyb, a w testowym jechałem z bez tego pakietu i w testowym wydawało mi się że było ciszej.
Silnik ten sam w demo i u mnie 190KM TDI.
Mam wyciszenie i Dynaudio, lecz drzwi nie radzą sobie z basem, całe drżą i wpadają w rezonans jak są piosenki typu KaEn z basem jak młot, fakt, że przy tym to nawet lusterko drży W B8 nie miałem Dynaudio tylko dodatkowy sub w bagażniku i nie było tego problemu, lecz tam bez suba nie było praktycznie basu więc nie miało co powodować drgań
Osobiści robię do 20tyś na rok więc jakby był dostępny TSi który miałem zamówiony to 2 sekund bym się nie zastanawiał, lecz jak widać mamy kwiecień a w cenniku go nawet brak, więc mój dealer mówiący o wrześniu a i problemach na ten rok pewnie nie kłamał.
Mam pakiet podwójnych szyb, a w testowym jechałem z bez tego pakietu i w testowym wydawało mi się że było ciszej.
Silnik ten sam w demo i u mnie 190KM TDI.
Mam wyciszenie i Dynaudio, lecz drzwi nie radzą sobie z basem, całe drżą i wpadają w rezonans jak są piosenki typu KaEn z basem jak młot, fakt, że przy tym to nawet lusterko drży W B8 nie miałem Dynaudio tylko dodatkowy sub w bagażniku i nie było tego problemu, lecz tam bez suba nie było praktycznie basu więc nie miało co powodować drgań
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Czyżby tyle mniej spalał 2.0TSI 190 vs 2.0TSI 272 PS?
Na autostradzie 272PS:
125-135 km/h - 8.5/100
135-150 km/h - 9.0/100
150-180 km/h - 10/100
Inaczej nie chce być.
Wniosek mój jest taki, że albo 190 tyle mniej spala albo wyniki są zakłamane.
CC przy tych predkościach palił więcej niż Wasze a był lżejszym samochodem (+ silnik 1.8 TSI)
Na autostradzie 272PS:
125-135 km/h - 8.5/100
135-150 km/h - 9.0/100
150-180 km/h - 10/100
Inaczej nie chce być.
Wniosek mój jest taki, że albo 190 tyle mniej spala albo wyniki są zakłamane.
CC przy tych predkościach palił więcej niż Wasze a był lżejszym samochodem (+ silnik 1.8 TSI)
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Nie porównujcie proszę spalania 2.0 TSI 190KM z wiekowym już 1.8 TSI 180KM z Passata. TSI 190KM to silnik nowszej generacji (EA888 gen 3b), w którym zastosowano zmodyfikowany cykl Millera nazywany od inżyniera z VAG "Budack-cycle" lub "B-cycle", do poczytania np. tu:
http://e-hike.net/tr/content/behind-aud ... n3b-family
Co do spalania przy 140 i 160 na autostradzie:
http://e-hike.net/tr/content/behind-aud ... n3b-family
Co do spalania przy 140 i 160 na autostradzie:
Re: Silnik 190km - TDI i TSI
Jeszcze w kwestii porównania TSI 190KM i TSI 280KM w Arteonie - jeździłem testowo 280KM, a potem 190KM, którego potem zamówiłem i jeżdzę od roku/15kkm.
Przy moim mixie dróg krajowych, powiatowych, małych miast i wiosek i z rzadka dużego miasta i autostrady demówka 280KM na dystansie 250km spaliła średnio 8,5l/100km, mój 190KM ma średnie spalanie z całej eksploatacji 6,5l/100km.
Przy moim mixie dróg krajowych, powiatowych, małych miast i wiosek i z rzadka dużego miasta i autostrady demówka 280KM na dystansie 250km spaliła średnio 8,5l/100km, mój 190KM ma średnie spalanie z całej eksploatacji 6,5l/100km.