Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Dlatego już nigdy więcej najmu tylko zwykły leasing operacyjny. A co do tematu - popieram, jak ktoś chce od razu więcej mocy, to niech bierze 280, a nie 190 i czipuje. Albo uda się do konkurencji i weźmie S5 albo poczeka na S7/RS7, albo weźmie dostępne na allegro jeszcze RS7 z 2017, nowe czy używane albo nową Panamerę Turbo e-hybrid. Drożej? Za konie się płaci.
Ale zapewniam - pojeździcie jakiś czas (miesiąc, dwa, pięć) i zacznie brakować. Bo się człowiek przyzwyczaja jeśli to daily car i wiem co piszę. Po kilku miesiącach moje ex 398KM już nie wciskało jak za pierwszym razem i marzyłem o +500. Poza tym, jeżdżę codziennie A4 i w godzinach szczytu 1000KM daje dokładnie tyle samo co 100KM.
W sobotę jechałem z kumplem jego A4 2.0tfsi zrobionym na 300KM. Mnie, po przesiadce z Arteona wciskało w fotel, on powiedział, że w porównaniu do RS auto nie jedzie. Tyle w temacie.
Ale zapewniam - pojeździcie jakiś czas (miesiąc, dwa, pięć) i zacznie brakować. Bo się człowiek przyzwyczaja jeśli to daily car i wiem co piszę. Po kilku miesiącach moje ex 398KM już nie wciskało jak za pierwszym razem i marzyłem o +500. Poza tym, jeżdżę codziennie A4 i w godzinach szczytu 1000KM daje dokładnie tyle samo co 100KM.
W sobotę jechałem z kumplem jego A4 2.0tfsi zrobionym na 300KM. Mnie, po przesiadce z Arteona wciskało w fotel, on powiedział, że w porównaniu do RS auto nie jedzie. Tyle w temacie.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Książkę zaraz napiszecie o tych mocach. Ktoś chce podnieść moc i rozważa opcje programu albo boxa, to się mu doradza w temacie co ewentualnie może wziąć pod uwagę. A wy macie tylko i wyłącznie zdanie jak chcesz mieć 400 KM to kup sobie RS3 za 300k. A można mieć Golfa 7R z JB4 za 200k. Jakieś porównania do RS5 czy RS7. Po co to w ogóle jest potrzebne?
Dla tych co gwarancja jest rzeczą nabytą robią program silnika i skrzyni i cieszą się Arteonem 400KM, co daje nieporównywalnie większą frajdę z jazdy. 240KM ze 190KM też będzie odczuwalne i na pewno będzie cieszyć.
Dla tych co chcą zachować gwarancję jest box. Oczywiście przed każdą wizytą w ASO z byle pierdołą trzeba boxa wypiąć i nic się nie stanie. Dalej nie widzę tu linków z przykładami jak ktoś z boxem uwalił silnik i stracił gwarancję. Znam takich, ale byli na tyle głupi, że jeździli z boxem do ASO z wtyczką niewypiętą z OBD. Znam też takich co na boxie mieli DSG wymienione na gwarancji bez problemu.
Mimo wszystko każdego sprawa, ale poświęcanie 3tys a 50tys. czy 100tys. na taką samą lub podobną dawkę mocy jest nieporównywalne.
Dla tych co gwarancja jest rzeczą nabytą robią program silnika i skrzyni i cieszą się Arteonem 400KM, co daje nieporównywalnie większą frajdę z jazdy. 240KM ze 190KM też będzie odczuwalne i na pewno będzie cieszyć.
Dla tych co chcą zachować gwarancję jest box. Oczywiście przed każdą wizytą w ASO z byle pierdołą trzeba boxa wypiąć i nic się nie stanie. Dalej nie widzę tu linków z przykładami jak ktoś z boxem uwalił silnik i stracił gwarancję. Znam takich, ale byli na tyle głupi, że jeździli z boxem do ASO z wtyczką niewypiętą z OBD. Znam też takich co na boxie mieli DSG wymienione na gwarancji bez problemu.
Mimo wszystko każdego sprawa, ale poświęcanie 3tys a 50tys. czy 100tys. na taką samą lub podobną dawkę mocy jest nieporównywalne.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Ciekawe czy opony 245, zawieszenie i hamulce nawet z wersji 280 KM to w ogóle podstawa do 400 KM. Moim zdaniem zdecydowanie nie. Arteon tak sobie hamuje także przez opony skoro ABS można uruchomić przy 150 km/h. I zmiany w samochodzie najpierw powinno się zaczynać od hebli i trakcji a kończyć na mocy. Co do gwarancji: abstrahując od tego co w logach się zapisuje a co nie, to jest jakaś granica bycia zwykłym oszustem. Jak producent stworzył auto w komplecie jako 280KM i 350 Nm to na to daje gwarancję. Jak ktoś strzela z dupy że mu coś jebnęło przy marnych 400 KM i 550 Nm to sorry ale dla mnie jest oszustem. I jego cwaniactwo bije w uczciwych - bo dystrybutor będzie coraz bardziej usztywniony w decyzjach wobec innych, uczciwych użytkowników. Oczywiście każdy robi jak uważa. Dla mnie to wiocha i druciarstwo. Nie stać mnie na Porsche to i wóz drabiniasty przerobię i będę gość. 300 KM? Mało. 400 KM? Dalej mało..
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Jakie chcesz linki kolego? Do faktur chcesz czy do czego? Mowie ze znam dwie osoby osobiscie ktorym vw obnizyl cene odkupu po 10tys za box. Z boxem nigdzie do serwisu nie jezdzili a samochod oddawali wiadomo bez. Oni nie da glupi i maja dokladne instrukcje co sprawdzac i gdzie zeby uniewaznic gwarancje przy usterkach. Oni tez wiedza ze te silniki maja wiekszy potencjal i wielu chetnych sie znajdzie za 2-4 tys zlotych na kilkadziesiat koni. Powiem to jeszcze raz zeby bylo jasne. Czy chip czy boks to w razie awarii ukladu napedowego nie uwzglednia gwarsncjiPietia pisze: ↑07.02.2018, 13:50Książkę zaraz napiszecie o tych mocach. Ktoś chce podnieść moc i rozważa opcje programu albo boxa, to się mu doradza w temacie co ewentualnie może wziąć pod uwagę. A wy macie tylko i wyłącznie zdanie jak chcesz mieć 400 KM to kup sobie RS3 za 300k. A można mieć Golfa 7R z JB4 za 200k. Jakieś porównania do RS5 czy RS7. Po co to w ogóle jest potrzebne?
Dla tych co gwarancja jest rzeczą nabytą robią program silnika i skrzyni i cieszą się Arteonem 400KM, co daje nieporównywalnie większą frajdę z jazdy. 240KM ze 190KM też będzie odczuwalne i na pewno będzie cieszyć.
Dla tych co chcą zachować gwarancję jest box. Oczywiście przed każdą wizytą w ASO z byle pierdołą trzeba boxa wypiąć i nic się nie stanie. Dalej nie widzę tu linków z przykładami jak ktoś z boxem uwalił silnik i stracił gwarancję. Znam takich, ale byli na tyle głupi, że jeździli z boxem do ASO z wtyczką niewypiętą z OBD. Znam też takich co na boxie mieli DSG wymienione na gwarancji bez problemu.
Mimo wszystko każdego sprawa, ale poświęcanie 3tys a 50tys. czy 100tys. na taką samą lub podobną dawkę mocy jest nieporównywalne.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Jeżeli chodzi o linki ktoś wyżej pisał, żeby poczytać forum passata z przykładami anulowania gwarancji za boxa.
Dla mnie to słowo przeciwko słowu. Ja też znam ludzi tak jak pisałem, którym na boxach (nie jb4) padla DSG i mieli wymienione na gwarancji. O silnikach się nie wypowiem, ale przykładów jak Twój nie znam. Może w Easy Drive mają inną procedurę obsługi auta. Można sobie gdybać.
Znam jeden przykład młodego chłopaka z eRki, który pojechał do ASO z wpietym boxem i widnieje pewnie w bazie na czerwono :-)
Mam nadzieję, że się o tym nie przekonam. Pozostaję w świadomości, że gwarancję mam.
Mimo wszystko dla mnie 4,9 a 4.0 do 100 robi różnicę.
Jeżeli chodzi o "program" to jest opcja mieć swój programator za 1400 zl i sam możesz sobie wgrywać serie. Przykład też znam z Leona Cupry, gdzie po padniętym silniku została wgrana seria programatorem i silnik wymieniony na gwarancji.
Dla mnie to słowo przeciwko słowu. Ja też znam ludzi tak jak pisałem, którym na boxach (nie jb4) padla DSG i mieli wymienione na gwarancji. O silnikach się nie wypowiem, ale przykładów jak Twój nie znam. Może w Easy Drive mają inną procedurę obsługi auta. Można sobie gdybać.
Znam jeden przykład młodego chłopaka z eRki, który pojechał do ASO z wpietym boxem i widnieje pewnie w bazie na czerwono :-)
Mam nadzieję, że się o tym nie przekonam. Pozostaję w świadomości, że gwarancję mam.
Mimo wszystko dla mnie 4,9 a 4.0 do 100 robi różnicę.
Jeżeli chodzi o "program" to jest opcja mieć swój programator za 1400 zl i sam możesz sobie wgrywać serie. Przykład też znam z Leona Cupry, gdzie po padniętym silniku została wgrana seria programatorem i silnik wymieniony na gwarancji.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Programator niewiele da bo procesor zapisuje ilosc i czas programowania. Kazda zmiana wychodzi jak wiesz gdzie szukac a w mocniejszych silnikach i jak uszkodzenie nie jest typowe szukaja. Dsg suche padaja same jak muchy wiec nikt nie doszukuje sie ingerencji. Pojedz z mokrym 7 albo 6 bieg po przebiegu 20-30 tys to imprter przed naprawa przekopia caly soft
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Przyspieszenie 4,9 s czy tylko 4,0 s od 0 do 100 nie ma większego znaczenia. A który to Arteon ma 4,9 s ?
Katalogowo 2,0 TSI 280 KM 4x4 ma 5,6 s do 100 km/h.
W moim przekonaniu, w Arteonie nie jesteś w stanie osiągnąć 4,0 s do 100 km/h.
Audi S5 Sportbacki 3,0 TFSI 354 KM ma 4,7 s a Audi RS5 Coupe 2,9 TFSI biturbo 450 KM ma 3,9 s do 100 km/h.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
golf 7r fl ma 4,7 do 100 i po wstawieniu boxa moze wyjsc okolo 4sek ale w artku watpie ze da sie zrobic takie czasyd7d pisze: ↑08.02.2018, 13:44Przyspieszenie 4,9 s czy tylko 4,0 s od 0 do 100 nie ma większego znaczenia. A który to Arteon ma 4,9 s ?
Katalogowo 2,0 TSI 280 KM 4x4 ma 5,6 s do 100 km/h.
W moim przekonaniu, w Arteonie nie jesteś w stanie osiągnąć 4,0 s do 100 km/h.
Audi S5 Sportbacki 3,0 TFSI 354 KM ma 4,7 s a Audi RS5 Coupe 2,9 TFSI biturbo 450 KM ma 3,9 s do 100 km/h.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Golf R DSG 5d katalogowo ma 310 KM, 1505 kg i 4,6 s do 100 km/h, a Golf Variant ma 1593 kg i już 4,8 s do 100km/h.
Tylko 88 kg więcej już "tylko" 4,8 s.
Arteon nie zbliży się do 4,0 s.
Tylko 88 kg więcej już "tylko" 4,8 s.
Arteon nie zbliży się do 4,0 s.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Dla zainteresowanych:
Speed buster nie ma jeszcze w ofercie rozwiązania dla 2.0 tsi 190 KM, Planują, nie potrafią powiedzieć kiedy będzie.
CompSport jeszcze nie robi tego silnika. Odpowiedzieli, że: "jeszcze brak interfejsu"
V-tech twierdzi , że mogą zrobić i zapraszają ale jakoś nie do końca jestem pewien czy mają świadomość trudności, o których wspominali m.in. wymienieni wyżej tunerzy.
Speed buster nie ma jeszcze w ofercie rozwiązania dla 2.0 tsi 190 KM, Planują, nie potrafią powiedzieć kiedy będzie.
CompSport jeszcze nie robi tego silnika. Odpowiedzieli, że: "jeszcze brak interfejsu"
V-tech twierdzi , że mogą zrobić i zapraszają ale jakoś nie do końca jestem pewien czy mają świadomość trudności, o których wspominali m.in. wymienieni wyżej tunerzy.