Discovery Media Pro 2020

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 15.11.2020, 18:04

johnyPL pisze:
15.11.2020, 17:42
arteonR pisze:
15.11.2020, 15:53
johnyPL pisze:
14.11.2020, 20:45
B4rtek pisze:
14.11.2020, 17:22
Jak sprawdzić czy mam 2,5 czy 3? Mój Antek został wyprodukowany w czerwcu.
3.0 jest nowym modelem poliftowym
Napewno dopiero po liftingu jest MIB3 coś się wnim zmieniło ? podobno nadal zamula jak patrzyłem recenzje

Mam przedlift modelowy rocznik 2020 (odebrany 10.2019) i już wtedy infotaiment ma usb-c,esim,brak kart sd,carplay bez kabla,weconnect,otwieranie i odpalanie auta telefonem ? Czy HW:3G5035816A to jest MIB2.5 czy MIB3 ?
Druga sprawa że krąży nazwa generacji czyli MIB3 Gen.2 może teraz jest MIB3 Gen.3 :-)
Gdzie masz odpalanie auta, rozumiem ze przy Webasto
W tym sensie, że telefon staje się kluczykiem również do odpalenia auta, ale chyba narazie tylko apka weconnect dla android ma tą opcje
https://www.portal.volkswagen-we.com/po ... mobile-key
TSI190 MY2020

defender
Member
Posty: 139
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 16.11.2020, 22:11

We connect padło? Miałem szary globus od 2-3 dni zacząłem kombinować i pousuwałem użytkownika. Teraz nie mogę się zalogować:-/

defender
Member
Posty: 139
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 18.11.2020, 19:27

Nie zdzierżyłem i jestem umówiony na serwis, czyli pewnie update softu.

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 18.11.2020, 19:40

defender pisze:
18.11.2020, 19:27
Nie zdzierżyłem i jestem umówiony na serwis, czyli pewnie update softu.
daj znać jaki masz teraz soft i jaki wrzucą po wizycie.
weconnect działa ostatnio całkiem dobrze, dziś też mam ostatni przejazd więc połączenie jest ok - albo coś u Ciebie albo synchro jakieś robią.

A i był ostatnio mail od nich:
Dostosowanie systemu mobilnych usług online do Arteona
Witaj,
Twoje zadowolenie zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Aby tak pozostało, regularne aktualizujemy nasze systemy na potrzeby mobilnych usług online. Proces ten z reguły przebiega w tle.
W dniu 11.11.2020 roku w godzinach od 00.01 do 04.00 (CET) przeprowadzimy dostosowanie naszych systemów, jednak w kolejnym kroku będziemy potrzebować Państwa pomocy. Po tym czasie przy następnym uruchomieniu Volkswagena będzie wymagane ponowne skomunikowanie się Twojego pojazdu z naszymi systemami.
W tym celu, w systemie Infotainment pojazdu należy wybrać odpowiedni profil dla użytkownika głównego i wspólużytkownika w zależności od kierowcy i wprowadzić prawidłowy kod S-PIN. Jeżeli jako użytkownik główny przez dłuższy czas nie masz dostępu do swojego pojazdu, poinformuj współużytkownika o krokach, które należy podjąć po dostosowaniu systemu. Poniżej przedstawiamy szczegółową instrukcję postępowania.

Pragniemy jednoznacznie zaznaczyć, że po upływie wymienionego powyżej okresu planowanej aktualizacji systemu, aż do ponownego uruchomienia pojazdu, wybrane mobilne usługi online będą niedostępne. W tym czasie nie będziesz otrzymywać powiadomień z pojazdu do aplikacji We Connect, do portalu We Connect lub w postaci wiadomości e-mail, a ponadto nie będzie możliwe wysyłanie poleceń do pojazdu za pośrednictwem aplikacji We Connect lub portalu We Connect.

Również z tego powodu prosimy postarać się, aby okres między aktualizacją systemu a ponownym uruchomieniem pojazdu był krótki (w miarę możliwości 24 godziny), aby jak najszybciej umożliwić ponowną komunikację między pojazdem a naszymi systemami.

Z góry dziękujemy za współpracę i zrozumienie.

Przy następnym uruchomieniu pojazdu po aktualizacji systemu należy postępować w następujący sposób:
Najpierw uruchom zapłon pojazdu. Jeżeli pojazd nie może nawiązać połączenia online w aktualnej lokalizacji, należy przejechać pojazdem w miejsce, w którym będzie możliwe nawiązanie połączenia online. Dopiero wtedy można nawiązać komunikację między naszymi systemami a pojazdem.
Następnie z istniejących profili użytkowników wybierz swój profil jako użytkownik główny lub współużytkownik.
Pamiętaj: Jeżeli nie wybierzesz aktywnie swojego profilu użytkownika jako użytkownika głównego lub współużytkownika, zostanie wybrany profil gościa, a Twój pojazd zmieni tryb na „maksymalna prywatność”. W tym trybie nie jest możliwa transmisja danych między pojazdem a serwerem danych. Tryb ten ogranicza również funkcjonalność różnych usług. Ponadto w portalu We Connect ani w aplikacji We Connect nie wyświetla się aktualny stan pojazdu.
Po wyświetleniu się żądania wprowadź czterocyfrowy kod S-PIN.W niektórych przypadkach po wprowadzeniu kodu S-PIN może pojawić się kolejne żądanie wprowadzenia nazwy użytkownika i hasła. W takim przypadku należy wprowadzić również te dane. Po wprowadzeniu wszystkich danych i pomyślnym wczytaniu Twojego profilu użytkownika obserwuj, czy symbol kuli ziemskiej w systemie Infotainment zmienia kolor na biały. Dopiero wtedy Twój pojazd może ponownie nawiązać połączenie z Internetem i komunikować się z naszymi systemami. Może to zająć kilka minut.
Jeżeli w ciągu krótkiego czasu nie pojawi się żądanie, symbol kuli ziemskiej w Twoim systemie Infotainment nie zmieni koloru na biały lub zachowanie systemu Infotainment w Twoim pojeździe odbiega od niniejszego opisu, może być wymagane ponowne uruchomienie zapłonu. Wyłącz zapłon pojazdu na kilka minut, a następnie spróbuj ponownie.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w wykonaniu tych kroków, zachowanie systemu Infotainment odbiega od niniejszego opisu lub masz dodatkowe pytania dotyczące mobilnych usług online, nasz dział obsługi klienta jest w każdej chwili do dyspozycji.

Dziękujemy za pomoc i życzymy dużo radości podczas korzystania z usług Volkswagen We Connect.
TSI190 MY2020

Stachu33
Junior Member
Posty: 5
Rejestracja: 19.11.2020, 21:49

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Stachu33 » 19.11.2020, 23:18

defender pisze:
18.11.2020, 19:27
Nie zdzierżyłem i jestem umówiony na serwis, czyli pewnie update softu.
Witam
Mam podobna sytuacje do ciebie usunąłem swój profil i teraz nie mogę utworzyć go ponownie - po uruchomieniu informuje mnie że jestem użytkownikiem głównym ale mojego profilu nie ładuje - przy probie dodania informuje że nie może pobrać mojego profilu - We conect w telefonie loguje się do konta ale nie łączy się z samochodem.

Daj znać jak rozwiązałeś swój problem

defender
Member
Posty: 139
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 25.11.2020, 15:24

Jak widać zaktualizowali do 0156. Problem z We Connect rozwiązany.
Załączniki
20201125_104413.jpg
20201125_074322.jpg

PiotrM
Member
Posty: 79
Rejestracja: 03.09.2019, 09:49

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: PiotrM » 28.11.2020, 10:07

ten gowniany system znowu dzis przestal działać i nie można przełączyć się na użytkownika glownego oraz oczywiście brak dostępu do sieci. dodzwonić się do usług cyfrowych nie da. Jestem coraz bardziej roczarowany tym samochodem a zwłaszcza serwisem
Arteon R-line 2.0 TSI 272 KM

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 28.11.2020, 10:23

PiotrM pisze:
28.11.2020, 10:07
ten gowniany system znowu dzis przestal działać i nie można przełączyć się na użytkownika glownego oraz oczywiście brak dostępu do sieci. dodzwonić się do usług cyfrowych nie da. Jestem coraz bardziej roczarowany tym samochodem a zwłaszcza serwisem
Miałem tak bodajże wczoraj bo był znów update usług czy tam coś.. restart całego systemu przez 10sek trzymając przycisk on/off pomogło. Później wszedłem w użytkownika i wybranie Użytk głównego poszło. No niestety testują na nas ten cały ich weconnect za kilka lat może będzie stabilny jak już zapomnimy o vw :)
TSI190 MY2020

PiotrM
Member
Posty: 79
Rejestracja: 03.09.2019, 09:49

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: PiotrM » 28.11.2020, 13:00

arteonR pisze:
28.11.2020, 10:23
PiotrM pisze:
28.11.2020, 10:07
ten gowniany system znowu dzis przestal działać i nie można przełączyć się na użytkownika glownego oraz oczywiście brak dostępu do sieci. dodzwonić się do usług cyfrowych nie da. Jestem coraz bardziej roczarowany tym samochodem a zwłaszcza serwisem
Miałem tak bodajże wczoraj bo był znów update usług czy tam coś.. restart całego systemu przez 10sek trzymając przycisk on/off pomogło. Później wszedłem w użytkownika i wybranie Użytk głównego poszło. No niestety testują na nas ten cały ich weconnect za kilka lat może będzie stabilny jak już zapomnimy o vw :)
w poniedziałek jestem umówiony w serwisie. podobno od kwietnia jest akcja serwisowa ale dowiesz się o niej dopiero jak będziesz bardzo wkur.... i zrobisz awanturę. To mój pierwszy i ostatni vw
Arteon R-line 2.0 TSI 272 KM

defender
Member
Posty: 139
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 28.11.2020, 14:22

Zadzwoń na helpdesk We*, jak nie pomogą to wyslą zlecenie do wskazanego przez Ciebie serwisu. Z tego co zrozumiałem w serwisie, to "przysłali z Niemiec procedurę" do rozwiązania mojego problemu.

* ja dzwoniłem w tygodniu pod nr 0048612714987

edit: u mnie było brak akcji fabrycznych (zał.).
Załączniki
20201128_155538.jpg

ODPOWIEDZ