defender pisze: ↑18.11.2020, 19:27
Nie zdzierżyłem i jestem umówiony na serwis, czyli pewnie update softu.
daj znać jaki masz teraz soft i jaki wrzucą po wizycie.
weconnect działa ostatnio całkiem dobrze, dziś też mam ostatni przejazd więc połączenie jest ok - albo coś u Ciebie albo synchro jakieś robią.
A i był ostatnio mail od nich:
Dostosowanie systemu mobilnych usług online do Arteona
Witaj,
Twoje zadowolenie zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Aby tak pozostało, regularne aktualizujemy nasze systemy na potrzeby mobilnych usług online. Proces ten z reguły przebiega w tle.
W dniu 11.11.2020 roku w godzinach od 00.01 do 04.00 (CET) przeprowadzimy dostosowanie naszych systemów, jednak w kolejnym kroku będziemy potrzebować Państwa pomocy. Po tym czasie przy następnym uruchomieniu Volkswagena będzie wymagane ponowne skomunikowanie się Twojego pojazdu z naszymi systemami.
W tym celu, w systemie Infotainment pojazdu należy wybrać odpowiedni profil dla użytkownika głównego i wspólużytkownika w zależności od kierowcy i wprowadzić prawidłowy kod S-PIN. Jeżeli jako użytkownik główny przez dłuższy czas nie masz dostępu do swojego pojazdu, poinformuj współużytkownika o krokach, które należy podjąć po dostosowaniu systemu. Poniżej przedstawiamy szczegółową instrukcję postępowania.
Pragniemy jednoznacznie zaznaczyć, że po upływie wymienionego powyżej okresu planowanej aktualizacji systemu, aż do ponownego uruchomienia pojazdu, wybrane mobilne usługi online będą niedostępne. W tym czasie nie będziesz otrzymywać powiadomień z pojazdu do aplikacji We Connect, do portalu We Connect lub w postaci wiadomości e-mail, a ponadto nie będzie możliwe wysyłanie poleceń do pojazdu za pośrednictwem aplikacji We Connect lub portalu We Connect.
Również z tego powodu prosimy postarać się, aby okres między aktualizacją systemu a ponownym uruchomieniem pojazdu był krótki (w miarę możliwości 24 godziny), aby jak najszybciej umożliwić ponowną komunikację między pojazdem a naszymi systemami.
Z góry dziękujemy za współpracę i zrozumienie.
Przy następnym uruchomieniu pojazdu po aktualizacji systemu należy postępować w następujący sposób:
Najpierw uruchom zapłon pojazdu. Jeżeli pojazd nie może nawiązać połączenia online w aktualnej lokalizacji, należy przejechać pojazdem w miejsce, w którym będzie możliwe nawiązanie połączenia online. Dopiero wtedy można nawiązać komunikację między naszymi systemami a pojazdem.
Następnie z istniejących profili użytkowników wybierz swój profil jako użytkownik główny lub współużytkownik.
Pamiętaj: Jeżeli nie wybierzesz aktywnie swojego profilu użytkownika jako użytkownika głównego lub współużytkownika, zostanie wybrany profil gościa, a Twój pojazd zmieni tryb na „maksymalna prywatność”. W tym trybie nie jest możliwa transmisja danych między pojazdem a serwerem danych. Tryb ten ogranicza również funkcjonalność różnych usług. Ponadto w portalu We Connect ani w aplikacji We Connect nie wyświetla się aktualny stan pojazdu.
Po wyświetleniu się żądania wprowadź czterocyfrowy kod S-PIN.W niektórych przypadkach po wprowadzeniu kodu S-PIN może pojawić się kolejne żądanie wprowadzenia nazwy użytkownika i hasła. W takim przypadku należy wprowadzić również te dane. Po wprowadzeniu wszystkich danych i pomyślnym wczytaniu Twojego profilu użytkownika obserwuj, czy symbol kuli ziemskiej w systemie Infotainment zmienia kolor na biały. Dopiero wtedy Twój pojazd może ponownie nawiązać połączenie z Internetem i komunikować się z naszymi systemami. Może to zająć kilka minut.
Jeżeli w ciągu krótkiego czasu nie pojawi się żądanie, symbol kuli ziemskiej w Twoim systemie Infotainment nie zmieni koloru na biały lub zachowanie systemu Infotainment w Twoim pojeździe odbiega od niniejszego opisu, może być wymagane ponowne uruchomienie zapłonu. Wyłącz zapłon pojazdu na kilka minut, a następnie spróbuj ponownie.
Jeżeli potrzebujesz pomocy w wykonaniu tych kroków, zachowanie systemu Infotainment odbiega od niniejszego opisu lub masz dodatkowe pytania dotyczące mobilnych usług online, nasz dział obsługi klienta jest w każdej chwili do dyspozycji.
Dziękujemy za pomoc i życzymy dużo radości podczas korzystania z usług Volkswagen We Connect.