Popularność modelu Arteon w Europie
Re: Popularność modelu Arteon w Europie
Widły na masce i gumiaki w bagażniku. Ale widać że ludzie lubią taki wiejski styl. Ciągle się gapią. I zastanawiam się czy to ja taki jestem brzydki czy Arteon.
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
Re: Popularność modelu Arteon w Europie
Oj gapią się, foty robią, palcami wskazują. Zwłaszcza mój oczojebny kolor zwraca uwagę ...W Livigno byłem żony Q5, ale kumpel był Artkiem i też robił furorę wśród Włochów, Niemców, Rusków i reszty Europy
Re: Popularność modelu Arteon w Europie
Dlatego cieszmy się, że arteon jest tak mało "popularny". Nadal robi wrażenie. Co do wsi, zwłaszcza tych podmiejskich, to w obecnych czasach jest miejscem docelowym ucieczki osób o zasobniejszym portfelu (nie mylić z przepchanym ) także na tych "wsiach" różne cuda motoryzacji można zobaczyć. Co więcej- większe wrażenie na tej wsi robi widok traktora, niż samochodu klasy wyższej. Takie czasy nastały...
Re: Popularność modelu Arteon w Europie
Czas pokaże. Golf „od zawsze” miał odmianę hothatch. Natomiast dla S klasy To nie jest jedyna opcja. Dla przykładu Kia ma Stingera GT. V6 pod maską. Duża moc. Napęd RWD/AWD i wielu samochodów tej marki nie widzę, nawet przy założeniu, że cena V6 z pełnym wyposażeniem jest dużo niższa niż dzisiejsza topowa odmiana Arteona. Jeśli będzie miał ktoś kupić premium z mocnym silnikiem to uczyni to, i z pewnością zdecydowana większość nadal kupi coś pochodzące od wielkiej trójki. Oceniam, że Arteon VR6 kosztowałby w przedziale MIN 250-300k ale nadal wnetrze to Passeratti. Trzeba mieć na uwadze, że klasa S czy nawet A8 to poniekad indywidualność, coś co Cię wyróżnia - wewnątrz i na zewnątrz. Wiec za te pieniądze raczej mało kto się skusi na taki wybryk. Ale może w kolejnym wcieleniu kiedy Arteon dorośnie i wnętrze będzie dojrzałe ...kto wie wtedy to być może będzie substytut Ski.......
Re: Popularność modelu Arteon w Europie
Tylko takie VR6 będzie miało spalanie +3-4 litry przy osiągach +5-10%. Sukcesu nie wróżę. Jak kogoś stać na średnie spalanie 18-22 to kupuje samochód do takiej zabawy a nie Arteona. Arteon nawet w wersji 280 to cały czas samochód budżetowy z osiągami Imprezy WRX STI (no poza brakiem jej trakcji). Będzie jak z Superbem którego sprzedaż wersji 3.6 była na poziomie 2-3%
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Popularność modelu Arteon w Europie
Jeżdżąc w koło komina po Bydgoszczy raz na kilka dni spotykam Arteona, z wyjatkiem miejsca pracy bo tam stają nawet 3 lacznie z moim jeden na niemieckich blachach.
Na trasie Bydgoszcz-Grudziądz czy Bydgoszcz-Gdańsk jeżdżę 2-3 razy w tygodniu to sporadycznie.
W ostatni weekend jadąc do Torunia to 2 artki mijalem na dk10 i jednego w Toruniu spotkałem.
Nie ma co jest nas mało
Na trasie Bydgoszcz-Grudziądz czy Bydgoszcz-Gdańsk jeżdżę 2-3 razy w tygodniu to sporadycznie.
W ostatni weekend jadąc do Torunia to 2 artki mijalem na dk10 i jednego w Toruniu spotkałem.
Nie ma co jest nas mało
Re: Popularność modelu Arteon w Europie
Siedziales i jezdziles tym mitycznym Stingerem? Ja przed Arteonem tak i powiem tyle-moze z zewnatrz sie podobac (kwestia gustu) ale srodek to totalna porazka... W skrocie-"multimedia" z lat 90tych, plastiki we wnetrzu z opakowan po jogurtach danone, z tylu miejsca na male dziecko powyginane w S, po opuszczeniu przednich foteli w dol nie ma ani centymetra na nogi pod nimi (!!!) a buty juz w rozmiarz 40 sie nie mieszcza, nie liczac "komfortu" w takiej pozycji, tunel wysoki i szeroki jak alpy, a plasticzki w bagazniku rysuja sie od samego patrzenia. Bardzo, bardzo daleko do jakosci wykonczenia i przestrzeni Arteona. I uprzedzajac pytania-auto mialo niecale 300km-swieze demo od dealera.Macevp pisze: ↑20.03.2019, 02:24Czas pokaże. Golf „od zawsze” miał odmianę hothatch. Natomiast dla S klasy To nie jest jedyna opcja. Dla przykładu Kia ma Stingera GT. V6 pod maską. Duża moc. Napęd RWD/AWD i wielu samochodów tej marki nie widzę, nawet przy założeniu, że cena V6 z pełnym wyposażeniem jest dużo niższa niż dzisiejsza topowa odmiana Arteona. Jeśli będzie miał ktoś kupić premium z mocnym silnikiem to uczyni to, i z pewnością zdecydowana większość nadal kupi coś pochodzące od wielkiej trójki. Oceniam, że Arteon VR6 kosztowałby w przedziale MIN 250-300k ale nadal wnetrze to Passeratti. Trzeba mieć na uwadze, że klasa S czy nawet A8 to poniekad indywidualność, coś co Cię wyróżnia - wewnątrz i na zewnątrz. Wiec za te pieniądze raczej mało kto się skusi na taki wybryk. Ale może w kolejnym wcieleniu kiedy Arteon dorośnie i wnętrze będzie dojrzałe ...kto wie wtedy to być może będzie substytut Ski.......
Podsumowujac-za taka kase nigdy w zyciu.
Zreszta macie dealerow, wiec sami mozecie sprawdzic jak ow "mityczny" Stinger, zdobywca tylu nagrod wyglada...
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Popularność modelu Arteon w Europie
Miałem takie same odczucia na temat Singera. Nie udolna próba zaistnienia na rynku. Wszystko jak z najtańszego plastiku
Re: Popularność modelu Arteon w Europie
Mi się Stinger podobał, ALE stopy z tyłu się nie mieszczą to fakt (akurat miałem wątpliwą przyjemność jechać z tyłu) oraz żenująco płytki bagażnik, co całkowicie wykluczało to auto dla mnie, więc więcej nie zawracałem sobie nim głowy