Car-Net
Re: Car-Net
Może wycofują się z tej usługi, tudzież ją aktualizują ?
Re: Car-Net
Przy okazji ciekawostka - teść ma Tiguana z 2016 z aktywnymi usługami Car-Net do końca 2019, z których przestał móc korzystać bo Discover Media w jego samochodzie nie potrafi korzystać z internetu udostępnianego z nowego telefonu z Androidem 9.
We wparciu Car-Netu o problemie wiedzą, ale jakie i kiedy będzie rozwiązanie - nie wiadomo. Pytałem też czy wobec tego przedłużą subskrypcję - nie wiedzą. Proponowane rozwiązanie - używać telefonu z Androidem 8 lub starszym lub kupić car-sticka...
We wparciu Car-Netu o problemie wiedzą, ale jakie i kiedy będzie rozwiązanie - nie wiadomo. Pytałem też czy wobec tego przedłużą subskrypcję - nie wiedzą. Proponowane rozwiązanie - używać telefonu z Androidem 8 lub starszym lub kupić car-sticka...
Re: Car-Net
@gregmisz - taki żarcik, faktycznie jakoś problem muszą naprawić..
-
- Member
- Posty: 81
- Rejestracja: 14.04.2018, 11:49
Re: Car-Net
Jakie są tego objawy ? Jak to nie działa ?
jni pisze: ↑07.05.2019, 13:57Przy okazji ciekawostka - teść ma Tiguana z 2016 z aktywnymi usługami Car-Net do końca 2019, z których przestał móc korzystać bo Discover Media w jego samochodzie nie potrafi korzystać z internetu udostępnianego z nowego telefonu z Androidem 9.
We wparciu Car-Netu o problemie wiedzą, ale jakie i kiedy będzie rozwiązanie - nie wiadomo. Pytałem też czy wobec tego przedłużą subskrypcję - nie wiedzą. Proponowane rozwiązanie - używać telefonu z Androidem 8 lub starszym lub kupić car-sticka...
Re: Car-Net
Dostałem wczoraj info z car-net, żebym podał adres mojego serwisu. Mają przekazać im sprawę i umówić mnie na usunięcie usterki.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps
-
- Member
- Posty: 81
- Rejestracja: 14.04.2018, 11:49
Re: Car-Net
Napisałem do car-net
Przykro nam z powodu niedogodności związanych z użytkowaniem usług Car-Net.
Uprzejmie informujemy, że Pana sprawa została przekierowana do Działu Technicznego Volkswagen w Niemczech w celu dalszej weryfikacji. Nasz Dział Techniczny pracuje obecnie nad opracowaniem rozwiązania zgłoszonej przez Pana niedogodności. Na ten moment jednakże nie posiadamy daty, kiedy to rozwiązanie będzie dostępne. Poinformujemy Pana, gdy otrzymamy informację zwrotną odnośnie do Pańskiego zgłoszenia.
Przykro nam z powodu niedogodności związanych z użytkowaniem usług Car-Net.
Uprzejmie informujemy, że Pana sprawa została przekierowana do Działu Technicznego Volkswagen w Niemczech w celu dalszej weryfikacji. Nasz Dział Techniczny pracuje obecnie nad opracowaniem rozwiązania zgłoszonej przez Pana niedogodności. Na ten moment jednakże nie posiadamy daty, kiedy to rozwiązanie będzie dostępne. Poinformujemy Pana, gdy otrzymamy informację zwrotną odnośnie do Pańskiego zgłoszenia.
Re: Car-Net
Samochód twierdzi, że połączył się z siecią WiFi, telefon widzi połączonego klienta WiFi, natomiast licznik przesłanych w telefonie danych wskazuje 0 i nie rusza z miejsca, nic z Car-Netu nie działa, twierdzi, że transmisja danych jest niedostępna.karambazielona pisze: ↑07.05.2019, 17:37Jakie są tego objawy ? Jak to nie działa ?
jni pisze: ↑07.05.2019, 13:57Przy okazji ciekawostka - teść ma Tiguana z 2016 z aktywnymi usługami Car-Net do końca 2019, z których przestał móc korzystać bo Discover Media w jego samochodzie nie potrafi korzystać z internetu udostępnianego z nowego telefonu z Androidem 9.
We wparciu Car-Netu o problemie wiedzą, ale jakie i kiedy będzie rozwiązanie - nie wiadomo. Pytałem też czy wobec tego przedłużą subskrypcję - nie wiedzą. Proponowane rozwiązanie - używać telefonu z Androidem 8 lub starszym lub kupić car-sticka...
Re: Car-Net
U mnie to samo. Napisali ze przekazali rozwiazanie do serwisu. W serwisie pytalem to zalecili im aktualizacje opragramowania, nic konkretnie. Umowilem sie na 22go, zobaczymy
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion