Car-Net

trake
Member
Posty: 138
Rejestracja: 13.08.2018, 13:31

Re: Car-Net

Post autor: trake » 07.05.2019, 13:06

Może wycofują się z tej usługi, tudzież ją aktualizują ?

gregmisz
Member
Posty: 204
Rejestracja: 07.01.2018, 10:23
Lokalizacja: zachód

Re: Car-Net

Post autor: gregmisz » 07.05.2019, 13:30

Wycofac się nie mogą, skoro wzięli za cześc usług kasę
Arteon R-line 190 TSI PureWhite

jni
Member
Posty: 137
Rejestracja: 11.07.2017, 13:35

Re: Car-Net

Post autor: jni » 07.05.2019, 13:57

Przy okazji ciekawostka - teść ma Tiguana z 2016 z aktywnymi usługami Car-Net do końca 2019, z których przestał móc korzystać bo Discover Media w jego samochodzie nie potrafi korzystać z internetu udostępnianego z nowego telefonu z Androidem 9.
We wparciu Car-Netu o problemie wiedzą, ale jakie i kiedy będzie rozwiązanie - nie wiadomo. Pytałem też czy wobec tego przedłużą subskrypcję - nie wiedzą. Proponowane rozwiązanie - używać telefonu z Androidem 8 lub starszym lub kupić car-sticka...

trake
Member
Posty: 138
Rejestracja: 13.08.2018, 13:31

Re: Car-Net

Post autor: trake » 07.05.2019, 15:40

@gregmisz - taki żarcik, faktycznie jakoś problem muszą naprawić..

karambazielona
Member
Posty: 81
Rejestracja: 14.04.2018, 11:49

Re: Car-Net

Post autor: karambazielona » 07.05.2019, 17:37

Jakie są tego objawy ? Jak to nie działa ?
jni pisze:
07.05.2019, 13:57
Przy okazji ciekawostka - teść ma Tiguana z 2016 z aktywnymi usługami Car-Net do końca 2019, z których przestał móc korzystać bo Discover Media w jego samochodzie nie potrafi korzystać z internetu udostępnianego z nowego telefonu z Androidem 9.
We wparciu Car-Netu o problemie wiedzą, ale jakie i kiedy będzie rozwiązanie - nie wiadomo. Pytałem też czy wobec tego przedłużą subskrypcję - nie wiedzą. Proponowane rozwiązanie - używać telefonu z Androidem 8 lub starszym lub kupić car-sticka...

Awatar użytkownika
Jerzy
Senior Member
Posty: 337
Rejestracja: 14.08.2018, 21:35
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Car-Net

Post autor: Jerzy » 09.05.2019, 07:15

Dostałem wczoraj info z car-net, żebym podał adres mojego serwisu. Mają przekazać im sprawę i umówić mnie na usunięcie usterki.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

karambazielona
Member
Posty: 81
Rejestracja: 14.04.2018, 11:49

Re: Car-Net

Post autor: karambazielona » 09.05.2019, 15:45

Napisałem do car-net
Przykro nam z powodu niedogodności związanych z użytkowaniem usług Car-Net.

Uprzejmie informujemy, że Pana sprawa została przekierowana do Działu Technicznego Volkswagen w Niemczech w celu dalszej weryfikacji. Nasz Dział Techniczny pracuje obecnie nad opracowaniem rozwiązania zgłoszonej przez Pana niedogodności. Na ten moment jednakże nie posiadamy daty, kiedy to rozwiązanie będzie dostępne. Poinformujemy Pana, gdy otrzymamy informację zwrotną odnośnie do Pańskiego zgłoszenia.

Awatar użytkownika
ksibart
Senior Member
Posty: 376
Rejestracja: 01.10.2017, 22:51
Lokalizacja: Kraków

Re: Car-Net

Post autor: ksibart » 09.05.2019, 16:33

To samo dostałem miesiąc temu...
VW Arteon R-Line 2.0 TSI 190

jni
Member
Posty: 137
Rejestracja: 11.07.2017, 13:35

Re: Car-Net

Post autor: jni » 09.05.2019, 16:34

karambazielona pisze:
07.05.2019, 17:37
Jakie są tego objawy ? Jak to nie działa ?
jni pisze:
07.05.2019, 13:57
Przy okazji ciekawostka - teść ma Tiguana z 2016 z aktywnymi usługami Car-Net do końca 2019, z których przestał móc korzystać bo Discover Media w jego samochodzie nie potrafi korzystać z internetu udostępnianego z nowego telefonu z Androidem 9.
We wparciu Car-Netu o problemie wiedzą, ale jakie i kiedy będzie rozwiązanie - nie wiadomo. Pytałem też czy wobec tego przedłużą subskrypcję - nie wiedzą. Proponowane rozwiązanie - używać telefonu z Androidem 8 lub starszym lub kupić car-sticka...
Samochód twierdzi, że połączył się z siecią WiFi, telefon widzi połączonego klienta WiFi, natomiast licznik przesłanych w telefonie danych wskazuje 0 i nie rusza z miejsca, nic z Car-Netu nie działa, twierdzi, że transmisja danych jest niedostępna.

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: Car-Net

Post autor: kriss555 » 09.05.2019, 17:31

U mnie to samo. Napisali ze przekazali rozwiazanie do serwisu. W serwisie pytalem to zalecili im aktualizacje opragramowania, nic konkretnie. Umowilem sie na 22go, zobaczymy
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

ODPOWIEDZ