Ja również, szczytem była wymiana opony z powodu rysy przy likwidacji szkody.
Teraz odpowiadam za małą flotę, nie słyszałem jeszcze o czymś takim jak szpachla w ASO.
Obtarcie, ucieczka i brak OC
Re: Obtarcie, ucieczka i brak OC
2.0TDI 190KM, R-Line, Kurkuma
Re: Obtarcie, ucieczka i brak OC
Już widzę jak z AC wymieniają oponę z powodu rysy
Re: Obtarcie, ucieczka i brak OC
Mówisz to na podstawie znajomości procedur napraw w ASO VW, czy bo tak Ci się wydaje ?
Z powodu małej wgniotki wolisz mieć wycięte i wspawane pół błotnika, czy jednak inaczej ?
Re: Obtarcie, ucieczka i brak OC
Wgniotkę się wyciąga więc nie wiem o co się czepiasz? A jak masz wgniecione i obtarte drzwi to wolisz nowe czym klepane z toną szpachli i wynikiem 400-800 mikro. Tylny błotnik jest specyficznym średnio naprawialnym elementem i na jego bazie nie ma co budować teorii o tym co się woli a co nie.
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
Re: Obtarcie, ucieczka i brak OC
Nic się nie czepiam, tylko dokładnie o takich szkodach piszę - np. tylny błotnik. (drzwi, maska itd wiadomo że nie). Technika naprawy zależy między innymi od wielkości uszkodzenia ...Rkarcz pisze: ↑15.07.2019, 19:05Wgniotkę się wyciąga więc nie wiem o co się czepiasz? A jak masz wgniecione i obtarte drzwi to wolisz nowe czym klepane z toną szpachli i wynikiem 400-800 mikro. Tylny błotnik jest specyficznym średnio naprawialnym elementem i na jego bazie nie ma co budować teorii o tym co się woli a co nie.
Re: Obtarcie, ucieczka i brak OC
Widzieć nie musisz, wiem co robili, co wymienili, ASO jak widzi ubezpieczenie w pakiecie dilerskim dostaje małpiego rozumu, podobnie przy flotowym.
2.0TDI 190KM, R-Line, Kurkuma