Discovery Media Pro 2020
Re: Discovery Media Pro 2020
Esim nie wymaga slotu. To jest cyfrowy sim nie sprzetowy
R.I.P. Arteon 2.0tdi 190km R-line
Arteon 2.0tsi 190km R-line
Arteon 2.0tsi 190km R-line
Re: Discovery Media Pro 2020
yoo, ale chyba wersje DP z 2017/2018 tego nie mają. Pozbawili je slotu sim, ale czy zainstalowali esim ? A z usług esim to jak na razie tylko orange oferuje.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps
Re: Discovery Media Pro 2020
Koledzy powyżej piszą o samochodach z wbudowanym e-sim czyli wersja 2020. Wasze muszą mieć włożoną kartę sim lub być podłączone poprzez telefon.
Arteon R-line 2.0 TSI 272 KM
Re: Discovery Media Pro 2020
Hej. U mnie przy drugiej wizycie w ASO w tym temacie globus nadal był szary, a historia błędów w samochodzie pokazała również usterkę tego sterownika SOS. Naprawy nie podjęli, bo akurat w momencie wizyty wszystko hulało (pomimo wyszarzonego globusa). Kilka dni później zawiesił mi się po raz drugi cały infotainment na ładowaniu profilu użytkownika - nie dało się zrobić nic - włączyć radia, navi etc. i żadne restarty nie pomagały. Do tego centralka SOS migała na żółto. Pojechałem po raz kolejny do ASO i tym razem już diagnoza była jednoznaczna - sterownik SOS do wymiany. Obecnie czekam, aż sterownik dotrze do ASO i wtedy naprawa. Ponoć problem dotyczy nie tylko Arteona i część nie jest tania, więc zakładam, że każde ASO będzie najpierw próbować resetów i nowego oprogramowania. U mnie nie pomogło niestety. Mam Discovery Pro MY2020 - czyli trzecia generacja systemu - ta w której nie ma już kafelka Car-Net.knyku pisze: ↑16.12.2019, 16:37cześć, byłem ciekawy czy inni użytkownicy też mają problemy z połączeniem..PiotrS pisze: ↑08.12.2019, 23:40Mam ten sam problem. Auto odebrane 10 dni temu i od nowości globus szary. W międzyczasie udało się postawić profil użytkownika głównego i auto kilka razy widziało np dane o ruchu drogowym, ale to wszystko na chwilę i przerywane. Wysyłałem zdjęcia do supportu We Connect, ale finalnie się poddali i kazali umówić się w ASO na wgranie nowego oprogramowania. Zobaczymy czy pomoże. Dam znać w środę.
z mojej strony to wygląda tak, że jakiś czas temu globus zrobił się szary i trwało to tydzień, po czym umówiłem się do serwisu VW Centrum we Wrocławiu..
po przyjechaniu na miejsce w umówionym terminie, Pan odpowiedzialny za przyjęcie mojego auta nie wiedział nawet, że auto posiada wbudowany eSIM i globus powinien być biały... około godziny zajęło mi tłumaczenie mu jak powinien działać samochód którego sprzedaż prowadzą...
w końcu zabrał ode mnie kluczyki i auto wjechało na serwis. po około 3h otrzymałem telefon, że auto jest do odbioru i została wgrana aktualizacja infotainmentu i żeby działał mi internet to muszę wykupić pakiet danych na cubic telecom czy jak to się tam nazywa. już wiedziałem że gość nie ma pojęcia co było nie tak i na pewno nic nie naprawili.
po przyjeździe kolejne pół godziny tłumaczenia jak powinno działać auto. w końcu zjawił się magik który wiedział jak to powinno działać i naprawił.
otrzymałem informację że zawiesił się sterownik odpowiedzialny za telefon alarmowy, który także się odpowiedzialny za dostarczanie internetu do discovery media. po jego zresetowaniu wszystko wróciło do normy.
aktualnie bez wyraźnego powodu zdarza się, że po włączeniu zapłonu globus jest szary. czasem jeszcze w tym samym dniu problem samoczynnie się naprawia, czasem dopiero na drugi dzień.. też tak macie?
-
- Member
- Posty: 243
- Rejestracja: 27.09.2019, 21:28
Re: Discovery Media Pro 2020
U mnie moduł wzywania pomocy po wykasowaniu błędu dzisiaj już dnia następnego łapie błąd. Po kilku dniach już w ogóle nie sprawdzam błędów tego sterownika, bo to nie ma sensu.
Re: Discovery Media Pro 2020
Witajcie... szybkie pytanie - podczas odtwarzania plików video na postoju oczywiście jest wszystko ok. Ale jak ruszam wyskakuje komunikat "Pojazd porusza się. Ze względów bezpieczeństwa wskazanie zostało wyłączone". Oczywiście wiem, że to właśnie ze względów bezpieczeństwa blokada wyświetlania filmów przy prędkości powyżej 5km/h, ale mimo to mam pytanie- można tą blokadę jakoś wyłączyć? Z góry dzięki za pomoc.
Re: Discovery Media Pro 2020
Fachowcy z tego forum potrafią bez problemu taką blokadę ściągnąć. Jeśli chcesz, poniżej link do oficjalnej strony kolegi Wagena z forum Passata B8
http://wagen.com.pl/passat-b8/
Sorry za reklamę, ja z tego oczywiście nic nie mam, ale warto zapoznać się z możliwościami kolegów (i cennikiem).
http://wagen.com.pl/passat-b8/
Sorry za reklamę, ja z tego oczywiście nic nie mam, ale warto zapoznać się z możliwościami kolegów (i cennikiem).
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Discovery Media Pro 2020
Ten wagen - strasznie drogo....
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Discovery Media Pro 2020
Video in Motion w obd11 jest gotowa aplikacja. Z tego forum pomoże Eldar lub każdy kto ma obd11.djchopin pisze: ↑28.12.2019, 16:33Witajcie... szybkie pytanie - podczas odtwarzania plików video na postoju oczywiście jest wszystko ok. Ale jak ruszam wyskakuje komunikat "Pojazd porusza się. Ze względów bezpieczeństwa wskazanie zostało wyłączone". Oczywiście wiem, że to właśnie ze względów bezpieczeństwa blokada wyświetlania filmów przy prędkości powyżej 5km/h, ale mimo to mam pytanie- można tą blokadę jakoś wyłączyć? Z góry dzięki za pomoc.
viewtopic.php?f=2&t=46
Arteon R-line 190 TSI
-
- Junior Member
- Posty: 34
- Rejestracja: 20.09.2019, 21:48
Re: Discovery Media Pro 2020
Pytanie pewnie banalne ale jak się połączyć w we connect? Przy włączaniu aplikacji na telefonie We connect mam taki komunikat "ta usługa online jest wyłączona w Twoim pojezdzie. Włącz usługę w ustawieniach systemu infotainment" jak to zrobić? Nie mogę znaleźć tego a już godzinę siedzę jak durny samochodzie