Potwierdzam, zmień ASO. Ja pojechałem z 14k przebiegu na serwis olejowy. Serwisant sam zapytał czy hamulce nie hałasują. Jak potwierdziłem, od razu wpisał do zlecenia wymiane tarcz i klocków tył.
Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM 2018
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Zmień serwis, hamulce wymieniają bez żadnych fochów do 30 tkm. Powyżej też, ja miałem pierwszą wymianę przy 35tkm i drugą przy prawie 62.kp43h8 pisze: ↑07.02.2020, 22:26
Mówiłem, że jeszcze w żadnym aucie nie udało mi się przez kilkadziesiąt tysięcy zarżnąć hamulców z tylu na co Pan z serwisu mówił, że przyklejanie to normalna rzecz, że w końcu te hamulce są bardzo dużo używane przez te wszystkie systemy i to dość popularne, że się tył pierwszy zużywa. Dowiedziałem się też, że z hamulcami można walczyć do około 10 tys. Później to już normalne zużycie.
Mojemu bratu też wymienili (po pisemnym zgłoszeniu do centrali) drugi raz przy 33tkm od pierwszej wymiany.
Arteon R-line 190 TSI
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Czy ma ktoś problem z parujaca szyba przednia przy obecnym temp. około 0. Jak jadę sam to w zasadzie problem nie występuje ale z kompletem pasażerów już szyba potrafi zaparowac do 1/3 wysokości od góry. Dopiero jak przełączę obieg na szybę (nie max tylko zwykly obieg z gornych przyciskow) to jest ok.
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
U mnie też jest podobnie.
Inna sprawa to mam też wrażenie że działanie nawiewu jest mało komfortowe. Jak już osiągnie żądaną temperaturę to zaczyna z nawiewów wiać zbyt chłodne powietrze. Tak że podkręcam temperaturę bo jest nieprzyjemne.
Inna sprawa to mam też wrażenie że działanie nawiewu jest mało komfortowe. Jak już osiągnie żądaną temperaturę to zaczyna z nawiewów wiać zbyt chłodne powietrze. Tak że podkręcam temperaturę bo jest nieprzyjemne.
RLINE stop hybrid go TDI (190KM )
-
- Junior Member
- Posty: 34
- Rejestracja: 20.09.2019, 21:48
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Rocznik 2019 Czy u Was też osłona od spodu ta pod kierownicą gdzie jest gniazdo OBD jest przykręcona z jednej strony wkrętem a z drugiej jakby nie załapał zatrzask? Foto niżej
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Ja tak miałem i powodowało to trzeszczenie. Poprawiłem i pomogło.
Tzn. odkręciłem, włożyłem poprawnie i przykręciłem spowrotem.
Tzn. odkręciłem, włożyłem poprawnie i przykręciłem spowrotem.
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Spokojnie...jak moj dziadek odbierał malego fiata tez musial poprawiać bo drzwi sie same otwierały;)
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Zauważyłem, że podczas mrozów czasami muszę 2-3 zamknąć drzwi kierowcy aby samochód zauważył, że są zamknięte... niemiecka jakość jak w kawale z teściową - nie zamknie się póki nie strzelisz :E
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Moja lista po półtora roku i 24 tys. km:
1. Podczas aktywnej kamery cofania na ekranie pojawiają się "szumy", poziome paski przez co obraz jest nieczytelny.
2. Sporadycznie w czasie jazdy wyświetla się komunikat "Sygnalizacja przy parkowaniu obecnie niedostępna" - po tym komunikacie w trakcie parkowania, nie działają czujniki parkowania i kamera cofania.
3. Po stronie kierowcy przy lewym nawiewie pojawia się trzeszczenie elementów, które zanika po dociśnięciu ręką, ale po kilku dniach powraca.
4. Plastikowy element na słupku D odpada.
5. Pas kierowcy jest błędnie zamontowany - w każdej pozycji pas pozostaje zrotowany.
6. Skrzynia biegów szarpie przy zmianie biegów pomiędzy 2 i 3, a także 3 i 4. Dodatkowo przy przebiegu ok. 24 tys. km w czasie jazdy skrzynia zawiesiła się na drugim biegu. Na wyświetlaczu zamiast standardowej informacji o biegu, tj. D2, pojawiła się sama liczba 2, a samochód pomimo wciśniętego gazu nie przyspieszał, następowało tylko zwiększenie obrotów silnika bez żadnego efektu - jakby samochód znajdował się na biegu jałowym.
1. Podczas aktywnej kamery cofania na ekranie pojawiają się "szumy", poziome paski przez co obraz jest nieczytelny.
2. Sporadycznie w czasie jazdy wyświetla się komunikat "Sygnalizacja przy parkowaniu obecnie niedostępna" - po tym komunikacie w trakcie parkowania, nie działają czujniki parkowania i kamera cofania.
3. Po stronie kierowcy przy lewym nawiewie pojawia się trzeszczenie elementów, które zanika po dociśnięciu ręką, ale po kilku dniach powraca.
4. Plastikowy element na słupku D odpada.
5. Pas kierowcy jest błędnie zamontowany - w każdej pozycji pas pozostaje zrotowany.
6. Skrzynia biegów szarpie przy zmianie biegów pomiędzy 2 i 3, a także 3 i 4. Dodatkowo przy przebiegu ok. 24 tys. km w czasie jazdy skrzynia zawiesiła się na drugim biegu. Na wyświetlaczu zamiast standardowej informacji o biegu, tj. D2, pojawiła się sama liczba 2, a samochód pomimo wciśniętego gazu nie przyspieszał, następowało tylko zwiększenie obrotów silnika bez żadnego efektu - jakby samochód znajdował się na biegu jałowym.
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Jeżu jakaś masakra.Gilardo pisze: ↑11.02.2020, 14:59Moja lista po półtora roku i 24 tys. km:
1. Podczas aktywnej kamery cofania na ekranie pojawiają się "szumy", poziome paski przez co obraz jest nieczytelny.
2. Sporadycznie w czasie jazdy wyświetla się komunikat "Sygnalizacja przy parkowaniu obecnie niedostępna" - po tym komunikacie w trakcie parkowania, nie działają czujniki parkowania i kamera cofania.
3. Po stronie kierowcy przy lewym nawiewie pojawia się trzeszczenie elementów, które zanika po dociśnięciu ręką, ale po kilku dniach powraca.
4. Plastikowy element na słupku D odpada.
5. Pas kierowcy jest błędnie zamontowany - w każdej pozycji pas pozostaje zrotowany.
6. Skrzynia biegów szarpie przy zmianie biegów pomiędzy 2 i 3, a także 3 i 4. Dodatkowo przy przebiegu ok. 24 tys. km w czasie jazdy skrzynia zawiesiła się na drugim biegu. Na wyświetlaczu zamiast standardowej informacji o biegu, tj. D2, pojawiła się sama liczba 2, a samochód pomimo wciśniętego gazu nie przyspieszał, następowało tylko zwiększenie obrotów silnika bez żadnego efektu - jakby samochód znajdował się na biegu jałowym.
Ja mam dwa lata i 40k nalatane i nie występuje u mnie żadna z tych usterek.
Jedyne co na razie, to trzeszczy zawias raz przy przednich kołach, a raz przy tylnich. Nieraz jak wsiadam to jak do Żuka . Ale serwis oczywiście nic nie słyszy