Kodowanie samochodów
Re: Kodowanie samochodów
Jeszcze nie ma możliwości VIM i SS w MY20
Kluczyki może zamówić tylko właściciel samochodu w ASO
Kluczyki może zamówić tylko właściciel samochodu w ASO
Re: Kodowanie samochodów
Panowie, zakodowałem automatycznie zamykanie dzrzwi po wyjściu z samochodu. Doczytałem jednak że trzeba zakodować także otwieranie z pilota na wypadek zamknięcia drzwi przy włączonym silniku. Jak to zrobić?
Re: Kodowanie samochodów
09 - Central Electronics
Security Code 31347
Adaptation
Access control (ZV allgemein) - Funk bei Klemm 15 ein to Active
TSI190 MY2020
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Kodowanie samochodów
Po pewnym czasie eksploatacji zaczynam dostrzegać szereg minusów zakodowania automatyki zamykania drzwi, natychmiast po ich zatrzaśnięciu. Najfajniejsze jaja dzieją się kiedy i żona i ja mamy swoje kluczyki przy sobie. Jedno jest na zewnątrz, drugie w środku albo tylko jedno wysiądzie. Samochód zachowuje się przedziwnie. To kodowanie wymaga ulepszeń...
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem
Re: Kodowanie samochodów
Kiedy kluczyki są pozostawione w aucie i wysiądę to drzwi też się zamkną przy tym kodowaniu ?Osfald pisze: ↑03.03.2020, 08:49Po pewnym czasie eksploatacji zaczynam dostrzegać szereg minusów zakodowania automatyki zamykania drzwi, natychmiast po ich zatrzaśnięciu. Najfajniejsze jaja dzieją się kiedy i żona i ja mamy swoje kluczyki przy sobie. Jedno jest na zewnątrz, drugie w środku albo tylko jedno wysiądzie. Samochód zachowuje się przedziwnie. To kodowanie wymaga ulepszeń...
TSI190 MY2020
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Kodowanie samochodów
Kiedy jeden masz w aucie, a drugi na zewnątrz to drzwi zamkną się
Kiedy oba są w środku to nie.
Kiedy oba są w środku to nie.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem
Re: Kodowanie samochodów
Sytuacja z dwoma kluczykami w aucie raczej nietypowa więc nie powinno się na jej podstawie wyciągać ogólnych wniosków.Osfald pisze: ↑03.03.2020, 08:49Po pewnym czasie eksploatacji zaczynam dostrzegać szereg minusów zakodowania automatyki zamykania drzwi, natychmiast po ich zatrzaśnięciu. Najfajniejsze jaja dzieją się kiedy i żona i ja mamy swoje kluczyki przy sobie. Jedno jest na zewnątrz, drugie w środku albo tylko jedno wysiądzie. Samochód zachowuje się przedziwnie. To kodowanie wymaga ulepszeń...
Ja akurat bardzo sobie chwalę tę opcję. Komfort i wygoda. Byłoby idealnie gdyby po otwarciu drzwi z pilota nie ryglowały się ponownie. Ale to chyba raczej kwestia funkcji alarmu niż auta. Obecnie problem ryglowania żony pozostawionej w aucie (np. podczas tankowania) rozwiązuję zostawiając kluczyk w samochodzie.
Re: Kodowanie samochodów
A wciśnięcie przycisku na słupku B koło drzwi nie rozwiąże sprawy, że pozostawiona w aucie osoba będzie mogła wysiąść i nie uaktywni alarmu poruszając się ? ten przycisk działa na czujnik ruchu tylko czy też na podwójne ryglowanie safe-lock czy jak to zwią, że klamki od wewnątrz stają się nie aktywne po zatrzaśnięciu ?Noetra pisze: ↑03.03.2020, 11:02Sytuacja z dwoma kluczykami w aucie raczej nietypowa więc nie powinno się na jej podstawie wyciągać ogólnych wniosków.Osfald pisze: ↑03.03.2020, 08:49Po pewnym czasie eksploatacji zaczynam dostrzegać szereg minusów zakodowania automatyki zamykania drzwi, natychmiast po ich zatrzaśnięciu. Najfajniejsze jaja dzieją się kiedy i żona i ja mamy swoje kluczyki przy sobie. Jedno jest na zewnątrz, drugie w środku albo tylko jedno wysiądzie. Samochód zachowuje się przedziwnie. To kodowanie wymaga ulepszeń...
Ja akurat bardzo sobie chwalę tę opcję. Komfort i wygoda. Byłoby idealnie gdyby po otwarciu drzwi z pilota nie ryglowały się ponownie. Ale to chyba raczej kwestia funkcji alarmu niż auta. Obecnie problem ryglowania żony pozostawionej w aucie (np. podczas tankowania) rozwiązuję zostawiając kluczyk w samochodzie.
TSI190 MY2020
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Kodowanie samochodów
Ja jeszcze zostawiam jej uchylone okno
Wracając do działania systemu. Jest o tyle daremny, że rygluje zaraz po zamknięciu drzwi, a nie po odejściu od pojazdu. To jego podstawowa wada. To co dzieje się z udziałem dwóch kluczy w pobliżu/wnętrzu samochodu wymaga osobnego rozgryzienia.
Inna sytuacja: obecnie jest tak, kiedy żona jedzie sama, wysiada i chce jeszcze wypiąć z fotelika dziecko. Zaraz jak zatrzaśnie drzwi kierowcy samochód zamknie się. Co ciekawe musi chwilę czekać przy drzwiach tylnych aby samochód ponownie pozwolił się odryglować (bez naciskania pilota) i wyciągnąć dziecko. Ciekawostką jest także to, że już dwa razy w takiej sytuacji dziecko zdążyło wywołać alarm. To też tylko moja specyficzna sytuacja?? To kodowanie wymaga ulepszeń... znacznych ulepszeń.
Renówki mają system bezkluczykowy rozwiązany niemal idealnie. Przychodzisz z karta w kieszeni, wkładasz palce za klamkę (nie musisz jej ciągnąć) a system odblokowuje samochód, lusterka pozostają złożone. Kiedy odpalisz samochód rozkładają się. Wychodząc, jeśli nie ma kluczy w środku lub w pobliżu na zewnątrz, samochód zarygluje się jeśli odejdziesz na kilka metrów od niego i złoży lusterka. Będę grzebał w ustawieniach Arteona aż coś takiego znajdę/osiągnę
Nie kojarzę przycisku na słupku B, koło drzwi...??
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem
Re: Kodowanie samochodów
Nie kojarzę przycisku na słupku B, koło drzwi...??
[/quote]
faktycznie teraz spojrzałem kolejna oszczedność w droższym arteonie.. w passacie b8 było
to pewnie będzie to samo co na radiu w ulubionych widzę ”Układ kontroli wnętrza”
ale jak zadziała przy tym kodowaniu ciekawe
TSI190 MY2020