Discover Media - brak sekcji Car-Net
Discover Media - brak sekcji Car-Net
Witam wszystkich,
to mój pierwszy post, jestem świeżym użytkownikiem Arteona.
Ogólne wrażenia bdb mimo, że jeżdżę tylko doposażoną wersją Essence
Jest jeden temat, który mnie nurtuje. W opcjach Discover Media nie mam kafelka Car-Net, a związku z tym nie mam dostępu do szeregu opcji takich jak pogoda, miejsca parkingowe, ceny paliw. WeConnect i WeConnect Plus aktywne, samochód łączy się z siecią za pomocą routera Huawei nie sieje żadnymi błędami.
Auto jest z tegorocznej produkcji, najnowszy soft. Zanim skontaktuję się ze wsparciem liczę na Waszą fachową poradę, czy to bug czy feature?
to mój pierwszy post, jestem świeżym użytkownikiem Arteona.
Ogólne wrażenia bdb mimo, że jeżdżę tylko doposażoną wersją Essence
Jest jeden temat, który mnie nurtuje. W opcjach Discover Media nie mam kafelka Car-Net, a związku z tym nie mam dostępu do szeregu opcji takich jak pogoda, miejsca parkingowe, ceny paliw. WeConnect i WeConnect Plus aktywne, samochód łączy się z siecią za pomocą routera Huawei nie sieje żadnymi błędami.
Auto jest z tegorocznej produkcji, najnowszy soft. Zanim skontaktuję się ze wsparciem liczę na Waszą fachową poradę, czy to bug czy feature?
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Discover Media - brak sekcji Car-Net
Załączam foty dostępnych opcji.
W międzyczasie dostałem informację ze wsparcia:
"Uprzejmie informujemy, iż w Pana samochodzie zainstalowany jest system Infotainment trzeciej generacji. W związku z tym posiada Pan usługi We Connect, a nie jak w przypadku starszych modeli pojazdów Car-Net.
W przypadku usług We Connect oddzielna ikona dotycząca usług cyfrowych nie występuje, ponieważ usługi są zintegrowane bezpośrednio z nawigacją. Może Pan wyszukiwać np. „Parkingi” lub „Stacje paliw” bezpośrednio z menu nawigacji. Funkcja „Pogoda” natomiast nie jest już dostępna w ramach usług We Connect."
Jeszcze ich męczę, ponieważ opcja dodawania POI też jest niedostępna lub mocno ukryta, ale zagadka chyba rozwiązana.
Dodam, że wszelkie dostępne instrukcje odnoszą się do poprzedniej wersji, a zmian w tej generacji nie nazwał bym kosmetycznymi.
W międzyczasie dostałem informację ze wsparcia:
"Uprzejmie informujemy, iż w Pana samochodzie zainstalowany jest system Infotainment trzeciej generacji. W związku z tym posiada Pan usługi We Connect, a nie jak w przypadku starszych modeli pojazdów Car-Net.
W przypadku usług We Connect oddzielna ikona dotycząca usług cyfrowych nie występuje, ponieważ usługi są zintegrowane bezpośrednio z nawigacją. Może Pan wyszukiwać np. „Parkingi” lub „Stacje paliw” bezpośrednio z menu nawigacji. Funkcja „Pogoda” natomiast nie jest już dostępna w ramach usług We Connect."
Jeszcze ich męczę, ponieważ opcja dodawania POI też jest niedostępna lub mocno ukryta, ale zagadka chyba rozwiązana.
Dodam, że wszelkie dostępne instrukcje odnoszą się do poprzedniej wersji, a zmian w tej generacji nie nazwał bym kosmetycznymi.
Re: Discover Media - brak sekcji Car-Net
Kończąc wątek i dyskusję z samym sobą wklejam informację otrzymaną ze wsparcia, może oszczędzę komuś trochę cennego czasu ...
"Przesyłanie własnej listy „Celów specjalnych” (POI) do nawigacji nie jest już niestety możliwe w tym typie systemu Infotainment. Własne „Cele specjalne” może Pan tworzyć natomiast bezpośrednio w nawigacji (wyszukując odpowiedni obiekt i dodając go do ulubionych poprzez zaznaczenie „gwiazdki” przy wyborze opcji „Nowa destynacja”)"
"Przesyłanie własnej listy „Celów specjalnych” (POI) do nawigacji nie jest już niestety możliwe w tym typie systemu Infotainment. Własne „Cele specjalne” może Pan tworzyć natomiast bezpośrednio w nawigacji (wyszukując odpowiedni obiekt i dodając go do ulubionych poprzez zaznaczenie „gwiazdki” przy wyborze opcji „Nowa destynacja”)"
Re: Discover Media - brak sekcji Car-Net
Muszę zweryfikować, ale nie wiem czy przez aplikację we connect na telefonie nie możesz zdefiniować celów specjalnych. Wiem na pewno, że mam oznaczony dom i pracę,.
Re: Discover Media - brak sekcji Car-Net
Tak, w aplikacji WeConnect można te dwa cele zdefiniować, ale po pierwsze nie widzę możliwości zintegrowania żadnej czynności z mapą w aplikacji z nawigacją w samochodzie. Każda kolejna czynność w aplikacji przenosi do map w telefonie (na iOS do map Apple) Nie ma opcji, aby zaplanować sobie podróż wygodnie w aplikacji, a potem zsynchronizować to z Navi w aucie. Gorzej, mam wrażenie, że mapa w aplikacji nie jest tożsama z mapą w samochodzie. Szukałem konkretnej myjni samochodowej w mojej okolicy i apka ją pokazała, ale navi w aucie nie miała tej lokalizacji jako POI. Summa summarum kompletnie nie użyteczna opcja i chyba poważny krok wstecz.
W Navi w aucie musisz cele zdefiniować od nowa. Może być ich też tam więcej jako ulubione, ale nie ma możliwości wgrania POI z zewnątrz, czyli np radarów sobie nie wgrasz. Albo np. konkretnych stacji benzynowych poza tymi markami, którą są firmowo wgrane, np. Shell.
W Navi w aucie musisz cele zdefiniować od nowa. Może być ich też tam więcej jako ulubione, ale nie ma możliwości wgrania POI z zewnątrz, czyli np radarów sobie nie wgrasz. Albo np. konkretnych stacji benzynowych poza tymi markami, którą są firmowo wgrane, np. Shell.
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Discover Media - brak sekcji Car-Net
Czyli kolejne "ulepszenie" niewidoczne na pierwszy rzut oka.Hed1 pisze: ↑05.05.2020, 10:55
W przypadku usług We Connect oddzielna ikona dotycząca usług cyfrowych nie występuje, ponieważ usługi są zintegrowane bezpośrednio z nawigacją. Może Pan wyszukiwać np. „Parkingi” lub „Stacje paliw” bezpośrednio z menu nawigacji. Funkcja „Pogoda” natomiast nie jest już dostępna w ramach usług We Connect."
Prakingi, stacje, restauracje zawsze były w menu nawigacji.
Pogoda niedostępna, podobnie wcześniej okrojona navi z google street. Oszczędności ciąg dalszy.
Arteon R-line 190 TSI
Re: Discover Media - brak sekcji Car-Net
A tak już zupełnie z ciekawości, może ktoś z Was pokazać opcje dostępne pod kafelkiem Car-Net w poprzednich wersjach MIB?
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Discover Media - brak sekcji Car-Net
Ja też nie i podejrzewam, że większość użytkowników z tego nie korzysta. Każdy ma te wszystkie informacje w telefonie w lepszym wydaniu i bardziej pod ręką. Jest bo jest. Ja kupiłem na początku dedykowany router na sticku do USB i dodatkową kartę SIM, a teraz to leży nieużywane w schowku.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)