
Dobrze by było gdyby wypowiedział się tu ktoś z nową navi (MY2020) i napisał jak to teraz działa. U mnie w "starej" jest wszystko o czym piszesz - 3 trasy do wyboru, optymalna, szybka i jakaś trzecia z której nigdy nie korzystałem

Jestem zdecydowany na face lifting i masz rację, że pewne różnice mogą występować. Jednak nie sądzę, aby FL wprowadził jakieś zasadnicze zmiany, to przecież (dosł.) "korekta twarzy" a nie zabieg zmieniający płeć.
Jak widzę, jesteś dość spostrzegawczy - faktyczne, mało wiem o arteonie, ale w przeciwnym wypadku nie pytałbym o rzeczy, które użytkownikom modelu są dobrze znane. Jeśli chodzi o zmiany dotyczące FL to nadal pozostaję przy swoim zdaniu, choć przyznam rację, że mogą dotyczyć UDOSKONALEŃ technicznych, wyglądu zewnętrznego i wnętrza, co raczej nie wpływa na parametry techniczne auta. Zaznaczam, że nie jestem z zawodu mechanikiem ani nie posiadam zacięcia do zgłębiania tajników działania poszczególnych podzespołów samochodu. Moim jedynym celem jest zapoznanie się z funkcjonalnością atrteona i odczuciami właścicieli w celu podjęcia stosownej decyzji o zakupie tego czy innego samochodu. Jeślibym nosił się z zamiarem kupna dustera, to zapytałbym o ten samochód w innym miejscu, więc Twoja uwaga w tej kwestii jest nieco nie na miejscu, ale dziękuję za przekazane informacje.Art e on pisze: ↑19.09.2020, 14:45Ty tak serio? To malo jeszcze wiesz i poczytaj forum jakie zmiany potrafia wprowadzic w danym roku modelowym, a co dopiero w lifcie m.in.:
-nowy kokpit, tapicerka drzwi,
-zderzak przod i tyl,
-lamy przod i tyl,
-nowe naglosnienie HK,
-AID i system inforozrywki itd. i pewnie sporo innych zmian w rozwiazaniach technicznych.
Jesli tego nie widzisz to wez dacie duster, tez nie dostrzesz roznicy - Arteon to auto i Dacia tez.
Bardzo dziękuję.