Masz też dużo racji ze wszystkim i oczywiście wolałbym żeby kosztował 220, wtedy miałbym już zamówiony. Tutuaj sam charakter auta ma znaczenie, ciężko porównać golfa R do czegokolwiek co nie jest HH a tutaj porównujemy Arteona z MB z fotelami jak 3 miejscowa kanapa z lat 60tych. Co do wszystkich ofert które wysłałeś - wszędzie jest wyraźnie napisane CENA OBOWIĄZUJE Z FINANSOWANIEM WEWNĘTRZNYM, ta BMW w FUS stoi bardzo długo, pomijam przedlifta ale na 3 lata walą 10% i znów mamy 330 vs 270. Co nie zmienia faktu, że mimo gabarytów faktycznie konkurencją w teorii jest A5 czy czwórka, ale to dużo mniejsze auta, sam nie wiem czy dalej brnąc w VW..Macevp pisze: ↑13.01.2021, 20:14Odpowiem. Topowy Arteon nie powinien przekraczać kwoty 250kPLN (mowa o R a nie RLine).
Uważam, że 210kPLN za 272PS (tyle wyniósł ze wszystkimi pakietami serwisowymi) to jest uczciwa cena jak za pojazd tej klasy w mojej ocenie.
Od razu widać, że R jest droższy o 40kPLN. I to jest Ok. Rozumiem. Jakby miał 6 cylindrów to cena bliska 300k jest usprawiedliwiona (akcyza itp).
Teraz: co takiego Arteon ma niesamowitego, żeby BMW wyszło 375k. Dla mnie pewne pierdoly są zbędne jak np head up, którego użyłem raz.
Co do BMW:
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... D7GYp.html
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... DeP2v.html
Może i przed liftem. Nowe samochody, nie uważam żeby jakoś specjalnie im czegoś brakowało. Roczniki 2020. Arteona tez kupiłem ze stocku.
Jeszcze podrzucę MB.
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... DxufN.html
Jeszcze bracia w obrębie tego samego koncernu:
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... DsWAQ.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... Dr1bI.html
BTW, miałem przyjmność jeździć dwa dni 440i nowym i jestem zachwycony jak to się prowadzi i jak jeździ przy 374KM, mimo kontrowersyjnego wyglądu, tylko to coupé za 413k katalogowo, GC będzie jeszcze droższa i kółko się zamyka bo pod 400 to można próbować wyrwać 550i a to już zamiata wszystko :-)