Discovery Media Pro 2020

defender
Member
Posty: 139
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 21.12.2021, 20:45

Yan pisze:
20.12.2021, 22:30
U mnie też dziś tak było do około 17. Szary globus w dodatku nie rozpoznawało mnie jako użytkownika głównego tylko gość i wchodziło w tryb incognito i w we connect wszystkie usługi nieaktywne. Naprawiło się samo.
Dzieki, u mnie podobnie. Przy okazji restart DM pomógł.

Yan
Member
Posty: 125
Rejestracja: 20.07.2020, 12:41

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Yan » 23.12.2021, 15:50

Cześć.
Dziś w trakcie jazdy gdy zjechałem na jakąś nieuczeszczana drogę pojawił się komunikat "rozpoznawanie znaków chwilowo niedostępne". Zauważyłem też że GPS pokazywał niepoprawna pozycję o kilka km różna od tego gdzie jestem. W tym momencie zrobiłem restart DM i od tamtej pory już niekończący się ekran powitalny. Kilka restartów, gaszenie silnika etc - bez zmian. Co teraz?

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 330
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 23.12.2021, 15:59

Yan pisze:
23.12.2021, 15:50
W tym momencie zrobiłem restart DM i od tamtej pory już niekończący się ekran powitalny. Kilka restartów, gaszenie silnika etc - bez zmian. Co teraz?
Co masz na myśli pisząc "restart"?
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Yan
Member
Posty: 125
Rejestracja: 20.07.2020, 12:41

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Yan » 23.12.2021, 16:06

Przytrzymanie przycisku włączania do czasu aż nie uruchomi się na nowo, nie wiem... Z 10 sekund?

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 330
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 23.12.2021, 16:17

Yan pisze:
23.12.2021, 16:06
Przytrzymanie przycisku włączania do czasu aż nie uruchomi się na nowo, nie wiem... Z 10 sekund?
O.k.
Proponuję spróbować w Menu -> Ustawienia -> Przywróć ustawienia fabryczne.
Następnie wyłączyć zapłon i po kilku minutach ponownie załączyć DM. Wiem, może nie wyświetlać się Menu, a wtedy pozostaje ASO lub na kolanach do Częstochowy, aby nie było to uszkodzenie stacji medialnej. Oczywiście żartuję, spróbuj skontaktować się z Support Assist w Poznaniu, może coś doradzą - czynne całą dobę.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Awatar użytkownika
ovball
Member
Posty: 72
Rejestracja: 14.03.2020, 15:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: ovball » 23.12.2021, 21:19

Chłopaki nic nie pomaga ani resetowanie ani przywracanie do stanu fabrycznego itd... brak usług brak internetu itd... Arteon rocznik 2020 z lipca nawet do weconnect dzwonilem cos tam probowali prosili o zdjecia filmiki itd... dupa nic... ciekawe czy w servisie wgranie na nowo softu pomoże ehh bujam sie juz 3 miechy z tym nigdy nie ma czasu na to żeby im auto na pol dnia zostawic a zastepczego nieodplatnie nie chcą dac, przynajmniej we Wrocławiu na Brucknera

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 330
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 24.12.2021, 06:43

ovball pisze:
23.12.2021, 21:19
nie ma czasu na to żeby im auto na pol dnia zostawic a zastepczego nieodplatnie nie chcą dac, przynajmniej we Wrocławiu na Brucknera
Hmm... Przecież samochód jest jeszcze na gwarancji, więc zastępczy na czas naprawy powinni udostępnić. W moim ASO każdorazowo pytają, czy będę korzystać z zastępczego auta, gdy swoje pozostawię w serwisie. Co prawda, nigdy nie skorzystałem z tej oferty, ale u Zasady taka możliwość istnieje.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Awatar użytkownika
Silent_bob
Member
Posty: 73
Rejestracja: 14.03.2021, 17:20

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Silent_bob » 03.01.2022, 12:27

Zbigniewa pisze:
24.12.2021, 06:43
ovball pisze:
23.12.2021, 21:19
nie ma czasu na to żeby im auto na pol dnia zostawic a zastepczego nieodplatnie nie chcą dac, przynajmniej we Wrocławiu na Brucknera
Hmm... Przecież samochód jest jeszcze na gwarancji, więc zastępczy na czas naprawy powinni udostępnić. W moim ASO każdorazowo pytają, czy będę korzystać z zastępczego auta, gdy swoje pozostawię w serwisie. Co prawda, nigdy nie skorzystałem z tej oferty, ale u Zasady taka możliwość istnieje.
Udostępnić to mogą, kwestia czy nieodpłatnie :) Pytałeś kiedyś ?
Volkswagen Passat R Line Edition 2.0 TSI 272 PS 2019 MY2020

Awatar użytkownika
Silent_bob
Member
Posty: 73
Rejestracja: 14.03.2021, 17:20

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Silent_bob » 18.01.2022, 08:13

Witam,

od wczoraj (poniedziałek 18.01.2022) mam szary globus. Czy to tylko u mnie czy Wy też tak macie - jakaś awaria we connect ?
Volkswagen Passat R Line Edition 2.0 TSI 272 PS 2019 MY2020

jubiler
Junior Member
Posty: 45
Rejestracja: 02.12.2019, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: jubiler » 18.01.2022, 08:27

Z innej beczki. Podczas 12 godzinnej trasy na narty, system zresetował się chyba z 15 razy. Zaczyna się od przerywania muzyki, potem ciemność i od nowa.
Wydaje się, że to nawigacja może być powodem, gdyż po włączeniu Google mapa się uspokoilo.

ODPOWIEDZ