We connect
Re: We connect
A czy u kogoś od wczoraj globus pozostaje szary, czy tylko w moim Arteonie? Dzwoniłem do wsparcia usług cyfrowych i twierdzą, że już mieli dzisiaj takie zgłoszenia.
- Silent_bob
- Member
- Posty: 73
- Rejestracja: 14.03.2021, 17:20
Re: We connect
U mnie 28 i 29.03 globus był szary. Dzisiaj - 30.03 już biały.
Volkswagen Passat R Line Edition 2.0 TSI 272 PS 2019 MY2020
Re: We connect
Mogę tylko potwierdzić, że wczoraj, jakoś po 14:00, wszystko się naprawiło
W końcu mogę słuchać radia internetowego bez byle jakich tekstów redaktorów prowadzących, bez polityki i bez reklam
. O jakości dźwięku już nie wspomnę...


Re: We connect
Czy działa Wam lokalizacja pojazdu? U mnie dzisiaj pojawił się komunikat, że usługa lokalizacji oraz stanu pojazdu zostały zablokowane przez operatora... Faktycznie lokalizacja nie działa, a stan czy status (nie pamiętam dokładnie nazwy) pojazdu o dziwo działa. Pakiet mam jeszcze aktywny.
R-Line TDI 200KM, 2021r.
Re: We connect
Mi także pojawiły się wczoraj te komunikaty. Lokalizacja dziś nie działa.Sprawdzałem przed chwilą.
MY 2022 R-Line TSI 190 kM
Re: We connect
Nie jestem pewien na ile to ma przełożenie na auta w Polsce, ale w Niemczech w trakcie czerwca wyłączana jest sieć 3g.
Powoduje to, w autach koncernu VW, automatyczne przełączenie się na 2g, z tego powodu jedynie funkcja Emergency Call pozostaje aktywna.
Załączam część tekstu ADAC na ten temat (po niemiecku).
Powoduje to, w autach koncernu VW, automatyczne przełączenie się na 2g, z tego powodu jedynie funkcja Emergency Call pozostaje aktywna.
Załączam część tekstu ADAC na ten temat (po niemiecku).
Były: Xsara II 2.0HDi 90PS 2000 Focus II 1.6TDCi 109PS 2007 Focus III 1.6TDCi 116PS 2012 Mondeo V 2.0TDCi 180PS 2016 Edge 2.0biTDCi 209PS 2018 Arteon 2.0TDi 200PS 2021
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line
Re: We connect
Witam wszystkich, mam podobny problem, - Niemoge zostać użytkownikiem głównym - - ciągle miele Pobieram, o co może chodzić, Arteon 2019r
Re: We connect
Witajcie. Za kilka miesięcy kończy się w moim Arteonie ważność tej "słynnej" usługi We Connect Plus. I niby byłem świadomy przy zakupie auta, że mam ten pakiet tylko na 3 lata, ale czas jakoś tak szybko zleciał i postanowiłem w końcu zbadać, czy może ceny tego czegoś nieco spadły, bo pamiętałem, że wtedy były wygórowane. No i niestety, ale ceny są na stałym poziomie, czyli Czas trwania: 1 rok - 705,00 PLN, natomiast Czas trwania: 2 lata - 1 150,00 PLN. Jakoś tak trudno mi zrozumieć, że taka usługa, która przecież i tak wymaga mojej karty sim z pakietem internetowym, może tyle kosztować
.



Re: We connect
Jak to wymaga Twojej kasy SIM? Mam to w ramach nowego samochodu, ale niczego z SIMem nie musiałem załatwiać - była wbudowana w samochód.
A tak w sumie do czego tego używasz? Ja sobie spiąłem... i tyle. Mało to użyteczne.
A tak w sumie do czego tego używasz? Ja sobie spiąłem... i tyle. Mało to użyteczne.
Re: We connect
Niektóre usługi w ramach We Connect Plus, jak np. aktywna nawigacja, są dostępne owszem bez zewnętrznego internetu, ale ja jeszcze bardzo sobie upodobałem radio internetowe i do słuchania radia www już musi być "dostarczony" internet. Być może w nowych samochodach koncern VAG już przestał się wygłupiać i faktycznie wszystko jest dostępne z tej wbudowanej karty eSIM, ale tego nie wiem. Sprawdź u siebie, czy dasz radę włączyć radio www bez dostępu do zewnętrznej sieci. Byłoby to cywilizowane rozwiązanie, jak na dzisiejsze czasy przystało. Moje auto z 06/2022 dla radia internetowego wymaga po prostu dostępu do internetu, albo poprzez hotspot w telefonie, albo, tak jak ja akurat mam zrobione, poprzez mały modem z moją kartą SIM, wpięty do gniazda USB-C w podłokietniku. Radio internetowe, to dla mnie same zalety, bo jakość dźwięku nieporównywalna z jakimkolwiek FM, czy też DAB, wybór gatunków, krajów, języków, etc. prawie nieograniczony, no i najczęściej grają bez reklam (mówię oczywiście o tych zagranicznych stacjach
