We connect

Jalu
Member
Posty: 177
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: We connect

Post autor: Jalu » 28.03.2023, 11:39

A czy u kogoś od wczoraj globus pozostaje szary, czy tylko w moim Arteonie? Dzwoniłem do wsparcia usług cyfrowych i twierdzą, że już mieli dzisiaj takie zgłoszenia.

Awatar użytkownika
Silent_bob
Member
Posty: 73
Rejestracja: 14.03.2021, 17:20

Re: We connect

Post autor: Silent_bob » 30.03.2023, 10:59

U mnie 28 i 29.03 globus był szary. Dzisiaj - 30.03 już biały.
Volkswagen Passat R Line Edition 2.0 TSI 272 PS 2019 MY2020

Jalu
Member
Posty: 177
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: We connect

Post autor: Jalu » 30.03.2023, 11:43

Mogę tylko potwierdzić, że wczoraj, jakoś po 14:00, wszystko się naprawiło :) W końcu mogę słuchać radia internetowego bez byle jakich tekstów redaktorów prowadzących, bez polityki i bez reklam :D. O jakości dźwięku już nie wspomnę...

colednik
Member
Posty: 70
Rejestracja: 04.08.2023, 19:20

Re: We connect

Post autor: colednik » 10.06.2024, 10:51

Czy działa Wam lokalizacja pojazdu? U mnie dzisiaj pojawił się komunikat, że usługa lokalizacji oraz stanu pojazdu zostały zablokowane przez operatora... Faktycznie lokalizacja nie działa, a stan czy status (nie pamiętam dokładnie nazwy) pojazdu o dziwo działa. Pakiet mam jeszcze aktywny.
R-Line TDI 200KM, 2021r.

olek
Senior Member
Posty: 278
Rejestracja: 19.07.2021, 22:18

Re: We connect

Post autor: olek » 10.06.2024, 18:40

Mi także pojawiły się wczoraj te komunikaty. Lokalizacja dziś nie działa.Sprawdzałem przed chwilą.
Załączniki
20240608_114038.jpg
Screenshot_20240610_183611_Volkswagen.jpg
MY 2022 R-Line TSI 190 kM

Awatar użytkownika
pitol321
Member
Posty: 160
Rejestracja: 18.06.2022, 06:37
Lokalizacja: Essen
Kontakt:

Re: We connect

Post autor: pitol321 » 10.06.2024, 20:12

Nie jestem pewien na ile to ma przełożenie na auta w Polsce, ale w Niemczech w trakcie czerwca wyłączana jest sieć 3g.
Powoduje to, w autach koncernu VW, automatyczne przełączenie się na 2g, z tego powodu jedynie funkcja Emergency Call pozostaje aktywna.

Załączam część tekstu ADAC na ten temat (po niemiecku).
Załączniki
Screenshot_20240610_201155_Adobe Acrobat.jpg
Były: Xsara II 2.0HDi 90PS 2000 Focus II 1.6TDCi 109PS 2007 Focus III 1.6TDCi 116PS 2012 Mondeo V 2.0TDCi 180PS 2016 Edge 2.0biTDCi 209PS 2018 Arteon 2.0TDi 200PS 2021
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line

Adasko
Junior Member
Posty: 1
Rejestracja: 14.07.2024, 23:13

Re: We connect

Post autor: Adasko » 07.08.2024, 21:11

Witam wszystkich, mam podobny problem, - Niemoge zostać użytkownikiem głównym - - ciągle miele Pobieram, o co może chodzić, Arteon 2019r

Jalu
Member
Posty: 177
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: We connect

Post autor: Jalu » 05.03.2025, 13:15

Witajcie. Za kilka miesięcy kończy się w moim Arteonie ważność tej "słynnej" usługi We Connect Plus. I niby byłem świadomy przy zakupie auta, że mam ten pakiet tylko na 3 lata, ale czas jakoś tak szybko zleciał i postanowiłem w końcu zbadać, czy może ceny tego czegoś nieco spadły, bo pamiętałem, że wtedy były wygórowane. No i niestety, ale ceny są na stałym poziomie, czyli Czas trwania: 1 rok - 705,00 PLN, natomiast Czas trwania: 2 lata - 1 150,00 PLN. Jakoś tak trudno mi zrozumieć, że taka usługa, która przecież i tak wymaga mojej karty sim z pakietem internetowym, może tyle kosztować :cry: :cry: :cry: .

sql
Junior Member
Posty: 10
Rejestracja: 25.12.2024, 07:25

Re: We connect

Post autor: sql » 05.03.2025, 19:33

Jak to wymaga Twojej kasy SIM? Mam to w ramach nowego samochodu, ale niczego z SIMem nie musiałem załatwiać - była wbudowana w samochód.
A tak w sumie do czego tego używasz? Ja sobie spiąłem... i tyle. Mało to użyteczne.

Jalu
Member
Posty: 177
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: We connect

Post autor: Jalu » 06.03.2025, 08:47

sql pisze:
05.03.2025, 19:33
Jak to wymaga Twojej kasy SIM? Mam to w ramach nowego samochodu, ale niczego z SIMem nie musiałem załatwiać - była wbudowana w samochód.
A tak w sumie do czego tego używasz? Ja sobie spiąłem... i tyle. Mało to użyteczne.
Niektóre usługi w ramach We Connect Plus, jak np. aktywna nawigacja, są dostępne owszem bez zewnętrznego internetu, ale ja jeszcze bardzo sobie upodobałem radio internetowe i do słuchania radia www już musi być "dostarczony" internet. Być może w nowych samochodach koncern VAG już przestał się wygłupiać i faktycznie wszystko jest dostępne z tej wbudowanej karty eSIM, ale tego nie wiem. Sprawdź u siebie, czy dasz radę włączyć radio www bez dostępu do zewnętrznej sieci. Byłoby to cywilizowane rozwiązanie, jak na dzisiejsze czasy przystało. Moje auto z 06/2022 dla radia internetowego wymaga po prostu dostępu do internetu, albo poprzez hotspot w telefonie, albo, tak jak ja akurat mam zrobione, poprzez mały modem z moją kartą SIM, wpięty do gniazda USB-C w podłokietniku. Radio internetowe, to dla mnie same zalety, bo jakość dźwięku nieporównywalna z jakimkolwiek FM, czy też DAB, wybór gatunków, krajów, języków, etc. prawie nieograniczony, no i najczęściej grają bez reklam (mówię oczywiście o tych zagranicznych stacjach :)).

ODPOWIEDZ