Wracając do tematu określenia typu płynu. To ja na zbiorniczku nie mam oznaczenia. W serwisie po nr Vin bez problemu określi rodzaj.
Ogólnie auta wyprodukowane w ciągu ostatnich 2 lat zalane są G12evo.
VW wycofuje się z G13 na rzecz G12evo
-
- Member
- Posty: 50
- Rejestracja: 24.07.2019, 19:07
Re: VW wycofuje się z G13 na rzecz G12evo
Jeszcze ciekawostka odnośnie zbiorniczka od płynu z forum Ateca
https://www.ateca-klub.pl/forum/viewtop ... 7&start=10
https://www.ateca-klub.pl/forum/viewtop ... 7&start=10
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM
Re: VW wycofuje się z G13 na rzecz G12evo
No to z ciekawostek co się dzieje z płynem chlodzacym zdjęcia z dziś... Korek był tak "zaspawany" szajsem jak żywica, odkrecalem go z pół godziny, później czyszczenie gwintow i sprawdzanie wszystkiego (ten szajs pościł dopiero po kąpieli w silnym rozpuszczalniku i czyszczeniu szczoteczka do zębów).
Jeśli taka "żywica" krąży w układzie chłodzenia zapowiadają się niezle problemy...
Może za późno, ale po weekendzie wymieniam zbiorniczek na płyn, ten bez silikatu, płucze cały układ i wymieniam płyn.
Jeśli taka "żywica" krąży w układzie chłodzenia zapowiadają się niezle problemy...
Może za późno, ale po weekendzie wymieniam zbiorniczek na płyn, ten bez silikatu, płucze cały układ i wymieniam płyn.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: VW wycofuje się z G13 na rzecz G12evo
@art e on, czy wymieniles ten zbiorniczek? jak sie to dalej potoczylo ?Art e on pisze: ↑18.03.2023, 17:24No to z ciekawostek co się dzieje z płynem chlodzacym zdjęcia z dziś... Korek był tak "zaspawany" szajsem jak żywica, odkrecalem go z pół godziny, później czyszczenie gwintow i sprawdzanie wszystkiego (ten szajs pościł dopiero po kąpieli w silnym rozpuszczalniku i czyszczeniu szczoteczka do zębów).
Jeśli taka "żywica" krąży w układzie chłodzenia zapowiadają się niezle problemy...
Może za późno, ale po weekendzie wymieniam zbiorniczek na płyn, ten bez silikatu, płucze cały układ i wymieniam płyn.
Czy po zmianie z G13 na G12 przestalo Ci ubywac plynu czy nadal jest taki sam problem ?
Re: VW wycofuje się z G13 na rzecz G12evo
Już dawno wymieniony, od czasu wymiany zbiornika i płynu zero problemów (przeszedłem na sprawdzona markę tj. Millers i w temacie płynu chlodzacego). Wcześniej ubywało płynu ale w malych ilościach, teraz od czasu wymiany nie dolewalem ani razu (regularnie sprawdzam stan, odkręcam też korek żeby sprawdzić czy nie jakiś osadów/zanieczyszczeń etc).alcalu pisze: ↑09.11.2024, 09:19@art e on, czy wymieniles ten zbiorniczek? jak sie to dalej potoczylo ?Art e on pisze: ↑18.03.2023, 17:24No to z ciekawostek co się dzieje z płynem chlodzacym zdjęcia z dziś... Korek był tak "zaspawany" szajsem jak żywica, odkrecalem go z pół godziny, później czyszczenie gwintow i sprawdzanie wszystkiego (ten szajs pościł dopiero po kąpieli w silnym rozpuszczalniku i czyszczeniu szczoteczka do zębów).
Jeśli taka "żywica" krąży w układzie chłodzenia zapowiadają się niezle problemy...
Może za późno, ale po weekendzie wymieniam zbiorniczek na płyn, ten bez silikatu, płucze cały układ i wymieniam płyn.
Czy po zmianie z G13 na G12 przestalo Ci ubywac plynu czy nadal jest taki sam problem ?
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce