Szyby bezramkowe
Re: Szyby bezramkowe
Ja sie nie dziwie. Niby nie jest to wielka usterka ale psuje radosc z jazdy. A ASO nic na razie nie zrobi bo nie maja na to tpi, chyba ze uszczelka jest uszkodzona albo drzwi czy lusterko zle spasowane
Re: Szyby bezramkowe
dokladnie ASO nie ma zadnego rozwiazania i rozklada rece, ze taki model kontrukcyjny ze jest glosno w kabinie...
Re: Szyby bezramkowe
Omi87
1. Jak widać po ankiecie nie dotyczy to wszystkich aut tylko części.
2. Jeśli przeszukasz fora to podobne problemy spotykają wszystkie auta z drzwiami bez ramek dot to i audi, subaru, mazdy, alfy, ja mam opla astrę cabrio i powyżej 110 na godzinę też pojawia się ten problem.
1. Jak widać po ankiecie nie dotyczy to wszystkich aut tylko części.
2. Jeśli przeszukasz fora to podobne problemy spotykają wszystkie auta z drzwiami bez ramek dot to i audi, subaru, mazdy, alfy, ja mam opla astrę cabrio i powyżej 110 na godzinę też pojawia się ten problem.
Re: Szyby bezramkowe
jesli dotyczy to czesc aut to typowo jest to usterka konkretnych modeli a nie "ten model tak ma". W takiej sytuacji tymbardziej ASO powinno sie temu przyjrzec skoro jedne auta sa ok a inne juz nie.
Re: Szyby bezramkowe
Jeśli po przesiadce z CC uważasz że Arteon to dno to gratuluje, bo między tymi samochodami jest przepaść. CC to epoka wstecz.
-
- Junior Member
- Posty: 16
- Rejestracja: 01.03.2018, 18:11
Re: Szyby bezramkowe
k1coR nie porównuję arteona do cc tylko napisałem, że jest głośniejszy wewnątrz. Co do przepaści to pojeździj mercedesem albo audi to ją poczujesz.
Re: Szyby bezramkowe
John Brown oddaj i kup sobie mercedesa albo audiJohn Brown pisze: ↑05.03.2018, 19:52k1coR nie porównuję arteona do cc tylko napisałem, że jest głośniejszy wewnątrz. Co do przepaści to pojeździj mercedesem albo audi to ją poczujesz.
Rozumiem że mówisz o przepaści audi nad mercedesem
Re: Szyby bezramkowe
Nie przesadzajmy, sam jestem użytkownikiem mercedesa C klasa, jako wielki fan mercedesa mogłem wybrać E klasę.
Na marginesie moja c klasa ma juz 209 000 przebiegu i dosłowie zero awarii czy usterek.
Teraz jednak zdecydowałem się na Arteona - dlaczego ?
1. O wyglądzie nie mówię
2 Zdecydowanie większa ilość miejsca z tyłu,
3. Bardzo dobry dostęp do bagażnika w porównaniu do E klasy
4. System wspomagające pracę kierowcy w Arteonie na plus - w Mercedesie kosz zbliżonego zestawu to ok 18 ooo tu 2300 i tak nie będzie wszystkiego
5. Cały system nawi, radio, podłączenie tel. - w tej chwili mercedes został z tyłu, może mało kto z was wie ale tam nie ma nawet ekranu dotykowego, a nawi garmin to gniot i bez android auto nie podchodź- aktualizacja bezpłatna 6 msc póżniej ok 900 - 1200 zł każdorazowo na 6 msc.
Ale żeby nie było że mercedes jest be - ma świetne zawieszenie nawet podstawowe, jest cichy, i chce się nim jechać ma świetne wyświetlacze - w porównaniu do audi czy arteona to jak porównywanie teraźnieszych telefonów do czegoś z przed 5 lat. , ma świetny skręt i jest cool no i jest gwiazda i nikt ci nigdy nie powie że ma audi czy bmw. Masz mietka i jesteś gość a to wartość mocno dodana.
A jeśli porównywać Arteona do Audi A5 to po jazdach próbnych powiem nie wiem po co przepłacać za bardzo podobne auto.
Na marginesie moja c klasa ma juz 209 000 przebiegu i dosłowie zero awarii czy usterek.
Teraz jednak zdecydowałem się na Arteona - dlaczego ?
1. O wyglądzie nie mówię
2 Zdecydowanie większa ilość miejsca z tyłu,
3. Bardzo dobry dostęp do bagażnika w porównaniu do E klasy
4. System wspomagające pracę kierowcy w Arteonie na plus - w Mercedesie kosz zbliżonego zestawu to ok 18 ooo tu 2300 i tak nie będzie wszystkiego
5. Cały system nawi, radio, podłączenie tel. - w tej chwili mercedes został z tyłu, może mało kto z was wie ale tam nie ma nawet ekranu dotykowego, a nawi garmin to gniot i bez android auto nie podchodź- aktualizacja bezpłatna 6 msc póżniej ok 900 - 1200 zł każdorazowo na 6 msc.
Ale żeby nie było że mercedes jest be - ma świetne zawieszenie nawet podstawowe, jest cichy, i chce się nim jechać ma świetne wyświetlacze - w porównaniu do audi czy arteona to jak porównywanie teraźnieszych telefonów do czegoś z przed 5 lat. , ma świetny skręt i jest cool no i jest gwiazda i nikt ci nigdy nie powie że ma audi czy bmw. Masz mietka i jesteś gość a to wartość mocno dodana.
A jeśli porównywać Arteona do Audi A5 to po jazdach próbnych powiem nie wiem po co przepłacać za bardzo podobne auto.
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Szyby bezramkowe
Vw cc to inna klasa pojazdu- fakt. Jednak tytulem oszczędności vw zmienił kilka detali ktore w cc byly lepsze lub lepiej wykonane. Dla przykladu podłokietnik tyl, przyciski do otwierania foteli z bagaznika, calkowite otiwerania okien tyl, lepsze wygluszenie itd. Audi a5 to to samo. Zmieniac jak juz to na audi a6.
Re: Szyby bezramkowe
Nie porównuje arteona do audi lub merca, tylko do CC, jeździłem A6 i mocno się wahałem czy jej nie kupić, ale jak dla mnie jest ich za dużo na drogach i nie ma tego czegoś co mnie przyciąga w arteonie. A5 odpuściłem bo jest po prostu mniejsza, zresztą stara buda mi się bardziej podobała z zewnątrz.
To fakt że VW nie potrzebnie zrobił oszczędności na niektórych elementach ale nie zmienia to faktu, że stosunek ceny do jakości jak dla mnie jest optymalny.
To fakt że VW nie potrzebnie zrobił oszczędności na niektórych elementach ale nie zmienia to faktu, że stosunek ceny do jakości jak dla mnie jest optymalny.